Ervaringen Africa Twin (en meer)

Wagemaker

Rookie
18 jul 2001
21
0
All-road (africatwin)
Toch maar weer eens wat posten in dit verdomhoekje van het overigens aardige forum.

ik ben wel benieuwd of er andere africatwinners komen...

Trouwens laatst nog 1,5 dag op een BMW f650 GS kunnen rossen. :] was ten behoeve van TV-opnames! O ja... het waren politiemotoren. Lekker rondscheuren, toeters en bellen. }) Gaaf gevoel als alles en iedereen voor je aan de kant gaat. :j Ik heb nog spierpijn.... ;-)))

gr

Joost
 
ik ben wel benieuwd of er andere africatwinners komen.../quote]

Ex-Twinners ook goed? Na 22 maanden en 36000 km mijn Twin ingeruild voor een Triumph Tiger 900 uit `97 (blijf dus in de all-road hoek)

Verschillen Twin en Tiger?

1. Het vermogen (je hebt gewoon de 20+ pk die je bij de twin mist, vooral met duo)op zich ook weer niet zo vreemd met 1 cilinder en 150 cc longinhoud meer.
2. Zitcomfort en houding (zadel is echt xxx beter als op mijn 93er Twin)
3. Tiger verbruikt iets meer, maar heeft (op papier althans) weer een literje meer in de tank.
4.Tiger uit `97 heeft zwakke voorveren (wordt eind vd maand verholpen)in 98 ze voorzien van standaard sterkere veren.
5 Windbescherming standaard beter op Twin, maar ook dat wordt verholpen.
6. Vindt de Tiger (op de voorveren na) toch wel een net iets betere wegligging hebben.(en die was zeker niet slecht)

Al met al hoop ik net zo probleemloos km`s te draaien :] met de tiger als met mijn (trouwe) ex-Twin.

Zwaai zwaai
 
Nou die discussie begint een beetje op gang te komen!!! *D

die opnames waren tbv Love Letters de uitzending zal 1 februari zijn de dag voor het huwelijk van Wimpie en Maxima. Die uitzending staat dus ook in het teken van dat evenement.

de spierpijn van dagje crossen is inmiddels weer weg en ik vin mun AfricaTwin toch lekkerder rijden!!! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan