ervaringen banden Avon Azaro?

rxsg 1100

MF'er
4 mei 2004
139
0
zaanstad
kan je er ook goed mee plat door de bocht hoe is de grip

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/132996/704e1348455c6cf5637ba31cee70516f (gsx kart.jpg)​
 
Ik heb ze zelf op mijn tdm liggen en in het begin vond ik ze redelijk maar ze beginnen toch wel een raar slijtage profiel te vertonen,de bochten worden erg vaag en de grip is ook niet erg goed.
 
Gewoon goede banden voor een goede prijs, de Azarro en de SP's doen gewoon waar de voor gemaakt zijn en de gaan ook lang mee. Voor alleen straatgebruik zou ik ookzo weer met Avon gaan rijden. Op het circuit echter kan je, als je echt door begint te rijden, wel de grens van het kunnen van de band tegenkomen, dan zijn de Supercorsa's, de BT002's en de Pilot Race banden gewoon net even een klasse beter. Maar als je geen circuit diehard ben en gewoon lekker je kilometers maak op de openbare weg zijn de Avons gewoon okay.

:]
 
Avon, ik rijd er al 10 jaar op en ze bevallen me prima.

Iedereen heeft zo'n zn eigen voorkeur uiteraard, maar ze zijn niet duur als je goed zoekt.
laatste performance bikes noemde het een goede keus om een nerveuze motor stabieler te maken.
Alle banden in die test waren zo goed dat je er echt het circuit voor op moest om het verschil te kunnen merken, als je dat al lukte.
met mn zxr400 reed er er 1:42 mee op Asses,dus ECHT hard is dat niet (zullen de meeste wel denken) maar er zijn zelfs 4 verschillende compounds waarvan 1 toer, 2 tour/sportief en de rest circuitgericht.
ik reed op de tour/sportief.

Tis alleen de naam denk ik, waarom ze niet zo populair zijn in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan