Ervaringen Brinkman Motoren Ruinerwold

BikerGeek

S1000RR
20 jul 2014
59
2
Deventer
Ik ben de markt voor een nieuw motor en heb bij de bovengenoemde zaak en leuke fiets op het oog. De zaak is voor mij 60km verderop en ongeveer een uurtje rijden.
Om er alvorens een goed gevoel bij te krijgen ben benieuwd of er hier rijders zijn die deze zaak kennen.

Ik hoop dat ik deze vraag hier kan stellen en ben benieuwd naar jullie ervaringen, hetzij via via.

Dank!
 
Is inderdaad niets over te vinden. Dat kan een goed teken zijn aangezien motorrijders over het algemeen goed op internet weten te klagen wanneer bedrijven niet netjes handelen. Maar ik denk dat ze in dit geval misschien pas net bestaan.

edit: van de website:

Na 20 jaar in- & verkoop ervaring in de mobiliteitsbranche hebben wij de stap gezet om de hobby in motoren verder te professionaliseren. Door die jaren ervaring hebben wij een groot netwerk opgebouwd. Met onze relaties zowel uit het binnen- als buitenland kopen wij uitsluitend de perfecte en mooiste motoren! Ons aanbod wordt selectief gekozen enkel de mooiste exemplaren halen onze norm.Kwantiteit is niet onze kracht,kwaliteit wel! Kijk snel naar ons huidig aanbod motoren om te zien of jouw droommotor erbij staat.

Doordat wij uitsluitend op afspraak werken, zijn wij niet gebonden aan openingstijden. Eén simpel telefoontje en u kan terecht bij Brinkman Motoren, zelfs ’s avonds en in het weekend.

Lijkt erop dat ze vrij recent zijn gestart met deze motorzaak, tenzij de website al jaren niet geupdate is. Lijkt erop dat het gewoon handelaren zijn, kopen motoren op in binnen en buitenland, en verkopen ze hier door. Geen idee of ze ook de monteurservaring in huis hebben om de motoren technisch goed aan te kunnen bieden, het is iig geen garage waar je ook voor onderhoud terecht kan.
 
Laatst bewerkt:
Schopje omhoog. Bestaat inmiddels wat langer. Iemand ervaring?
 
Heb vorig jaar mijn R1200 RT lc gekocht bij Gerrie, is een eenmanszaak, heeft een monteur / docent voertuigen techniek die onderhoud doet.

prijzen zijn scherp, meeste motoren hebben een onderhoud historie.
 
Nou vanmorgen naar Brinkman Motoren in Ruinerwold geweest.
Het is even zoeken, want er staat niks aangegeven.
Eenmaal binnen, kom je in een soort moderne schuur.
Hij heeft verschillende motoren staan.
De eigenaar zelf is erg aardig en verteld netjes hoe en wat over de motoren.
Ik kwam kijken naar een Aprilia Scarabeo 250.
Gaf netjes aan hoe hij eraan gekomen was en dat hij niet zoveel met scooters heeft, dus hem ook wel kwijt wou voor een mooie prijs.
Na een proefrit, kreeg ik netjes koffie aan geboden en hebben we even onderhandeld en de boel in orde gemaakt.
Onderhoud en eventuele reparaties besteed hij uit wat ik begreep.
Alles ziet er goed en netjes uit!
Een echte aanrader weet ik niet, maar wel zeker een poging waard om eens te kijken!
 
Ook ik ben bij Brinkman motoren geweest.
Heeft achter het huis een mooie grote schuur waarin hii de motoren heeft staan.
Neemt de tijd voor je, is gastvrij en verteld uitgebreid over de motoren die hij heeft staan.
Had een mooie motor staan met een goed verhaal wat ik kon verifiëren bij Ten Kate Motoren. Deze bevestigde zijn verhaal over de geschiedenis van de motor.

Uiteindelijk tot een deal gekomen waarbij hij i.p.v. 3 maanden garantie 6 maanden garantie op de motor gaf aangezien ik aangaf dat ik de komende 3 maanden waarschijnlijk niet heel veel zou gaan rijden.

Daarbij bood hij ook nog eens aan om de motor thuis te brengen omdat het nu niet het lekkerste weer is om te rijden en het voor mij toch 1.5 rijden is.

Al met al zeer tevreden en Brinkman motoren gaf mij absoluut een vertrouwd gevoel :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan