ervaringen Dunlop's

Boetje Ven

Die hard MF'er
18 jan 2005
654
0
Vessem (omg. Eindhoven)
hey mensen, ik zou graag wat ervaringen willen horen van jullie die op dunlop's rijden of hebben gereden.
Ik heb er zelf nog de sportmax D208 opliggen omdat die standaard op mijn 600rr lagen, maar ik wil ze er afgooien omdat ze alleen goed werken als het buiten minimaal 25 graden is. En als ik in de regen rij dan is het echt een glij partij, ik hoef dan maar naar mn gashendel te kijken en ik heb een meter of 10 15 wielspin. da is 1x wel lachen maar niet de hele tijd..


ps

ik heb al wel weer een setje michelin's pilot powers klaar liggen!! ;)
 
ik had met mijn vroegere aprilia rs250 wanneer het niet echt heet was ook
kreeg ze niet op temp. en met regen zelfs een keer via de vluchtstrook de afslag genomen omdat ik niet harder kon als 70 doordat die dan echt alle kanten op gleed er zullen mensen zijn die ze wel super vinden maar persoonlijk vind ik het niks
 
oke, ik ben gelukkig dus niet de enige.
ik heb op mn rgv 250 pilot powers liggen en die werken altijd goed.
maar toen ik mn 600rr kocht zaten er de dunlop's nog op en waren z.g.a.n.
maar ik heb toen wel meteen michelin pilot powers besteld.
dus ik denk dat ik na de TT ofzo toch maar ff een banden wissel ga doen :)
 
oke, ik ben gelukkig dus niet de enige.
ik heb op mn rgv 250 pilot powers liggen en die werken altijd goed.
maar toen ik mn 600rr kocht zaten er de dunlop's nog op en waren z.g.a.n.
maar ik heb toen wel meteen michelin pilot powers besteld.
dus ik denk dat ik na de TT ofzo toch maar ff een banden wissel ga doen :)
heb je de banden test op
http://www.motorfreaks.nl/
niet gelezen daar staat er nog veel meer over :Y
 
Rij nu met Dunlop Qualifier, bevallen mij perfect (in de regen rij ik toch niet). In de testen wordt steeds geklaagt over oprichten bij remmen in de bocht; is inderdaad aanwezig maar valt op mijn motor wel mee (heb vering een paar jaar terug wel volledig aangepast).
Reed hiervoor op D208. De Qualifier is veel beter, volledig neutraal (valt niet in de bocht o.i.d.) en houd de koers die ik kies perfect vast :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan