Ervaringen gevraagd met Lucas Alien remschijven

Livelifefast

Die hard MF'er
2 dec 2002
849
0
Kollum
Hallo,

Heeft iemand van de MF-ers al objectieve ervaringen opgedaan met de nieuwe lucas alien remschijven?? Zien er prima uit maar hoe remmen ze??

full


Reactie gewenst :}
 
Hallo,

Heeft iemand van de MF-ers al objectieve ervaringen opgedaan met de nieuwe lucas alien remschijven?? Zien er prima uit maar hoe remmen ze??

(Afbeelding)

Reactie gewenst :}

ze worden gemonteerd op de GSX-R 1000 Yoshimura Edition (de Hoegee 205 pk versie dus)
Volgens MotorMagazine remde het in combinatie met Lucas Racing remblokken als vergif, dus ik denk dat het wel goed zit, maar volges mij moet je de combi schijven+remblokken wel maken, alleen schijven kom je er niet
 
Effe over die 1000.....
Nou voor hele mooie schijven, maar vooral die achterschijf die levert een hele nieuwe dimensie aan het woord "Limited edition" met een achterschijf uit 1980.
Tja, op een sportief (bedoelde) fiets met korte wielbasis is minder vaak meer als het op het de achterrem aankomt, omdat de neiging tot blokkeren groot zal zijn wanneer het achterwiel ontlast wordt bij sportieve rem-acties. Natuurlijk is dit wel een nadeel voor mensen die gewend zijn om de achterrem echt te gebruiken om vaart te minderen, b.v. in stadsverkeer of in de file.
 
p6170002qw0.jpg





Ik heb ze nu ong.2mnd en ben er erg tevreden over,zowel uiterlijk als gevoel met remmen.
Alleen met poetsen van m.n de voorvelg is lastiger omdat ze ahw scherper zijn, als je er met je hand langs gaat heb je schaafplekjes op de rug van je hand :X
 
Laatst bewerkt:
http://img122.imageshack.us/img122/8474/p6170002qw0.jpg ((Afbeelding))




Ik heb ze nu ong.2mnd en ben er erg tevreden over,zowel uiterlijk als gevoel met remmen.
Alleen met poetsen van m.n de voorvelg is lastiger omdat ze ahw scherper zijn, als je er met je hand langs gaat heb je schaafplekjes op de rug van je hand :X
Lijkt wel alsof je maar een klein deel van je schijven gebruikt?
En die krassen.. na 2 maanden. :?
 
Waar zijn deze schijven het voordeligst?

Mijn schijf is krom door een verdwaalde schijfremslot :X
Bij Louis staan ze voor 240 Euro per stuk. Scheelt niet veel met de standaard schijven.
 
ze worden gemonteerd op de GSX-R 1000 Yoshimura Edition (de Hoegee 205 pk versie dus)
Volgens MotorMagazine remde het in combinatie met Lucas Racing remblokken als vergif, dus ik denk dat het wel goed zit, maar volges mij moet je de combi schijven+remblokken wel maken, alleen schijven kom je er niet


remklauwen zal er ook wel voor iets tussen zitten op een gsxr yoshi :? :? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan