Ervaringen hevelpomp voor benzine gevraagd

yana

MF veteraan
8 mrt 2004
2.744
486
zuid-holland
Heeft iemand ervaringen met handmatige hevelpompen?
Welke is goed? Ik zie er zat veelal voor een prikkie..
Géén hevelpomp met luchtaansluiting maar gewoon handpomp.
Evt electrische pomp op batterijen als dat veilig is icm benzine
Zou zijn om benzine over te pompen van en naar jerrycan
 
Ik zoek zo'n ding voor diesel, maar hij moet snel zijn. Zo'n 50 á 60 liter van auto naar auto in enkele seconden het liefst. Wanneer het apparaat niet veel herrie maakt is dat ook wel handig.
Ik zoek ook iets van een zelftappende kraan, dat scheelt gedoe met het openen van de 2e tank.

Balaclava heb je al, als motorrijder.
Ik heb nog wel een paar nummerborden voor je liggen van gesloopte voertuigen.

Back on topic.
 
Ja, die tweede valt af, ik zal met losse flexibele slangen moeten werken, vaak brandstoftanken met rare vormen enzo... :/
Ah, juist. Als je het vaak wil gebruiken dan mag de investering ook groter worden. En dan wordt een standaard 12V pompie wel snel een stuk interessanter. Maar misschien niet voor de prijzen in de link die ik gaf... er is meestal wel een alternatief.
 
Infanteristen..................?
Dat zijn toch die debielen die helemaal vooraan lopen als ze gaan schieten? KANONNENVLEES!!

Nee, die willen er gewoon vlot van af zijn en op tijd bij ma om de gehaktballen :)


Voor waarlijk inventief gebruik van diverse overheids en niet overheids verstrekte materialen moet je bij de Genie zijn
of bij de Pluggenneukers .

Daar word creativiteit tot een ware kunst verheven :)
 
Deze heb ik en bevalt mij prima.... bij de Praxis of Hornbach voor 5euro50
Bekijk bijlage 1470902

Ik heb nu ook zoeen. Van HBM. Die past wél in jerrycan. Je moet idd blijven knijpen. Is niet zo dat het uit zichzelf blijft stromen.
Vraag me wel af of je de vullende kant ook onder vloeistofniveau kunt houden. Tegen spetteren. Of dat hij dan weer benzine opzuigt aan die kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan