Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Over een weekje krijgt jager de two brothers dempers binnen. Dan donker kuipruitje erop, andere knippers en dan kan ik m,n TLR halen
wiggle.gif
 
Ze heeft hem gekocht :)

[me]tomsoes bemoeit zich er weer mee O-) [/me]
Van harte, Janice. Een erg fraaie motor alhoewel die cbr ook erg mooi was en die is zelfs...blabla... :X :P

Op maandag 05 januari 2004 18:18 schreef tomsoes het volgende:
Over een weekje krijgt jager de two brothers dempers binnen. Dan donker kuipruitje erop, andere knippers en dan kan ik m,n TLR halen (Afbeelding)
Goede zet, die andere knippers :+

Duurde wel lang dan, die dempers. Is dat normaal, zo'n lange levertijd daarop? laat jij ze er ook onder zetten daar? heb je de originele mooi voor het circuit :9
 
Goede zet, die andere knippers :+

Duurde wel lang dan, die dempers. Is dat normaal, zo'n lange levertijd daarop? laat jij ze er ook onder zetten daar? heb je de originele mooi voor het circuit :9
De dempers zet hij eronder ja, en voor het circuit in assen heb ik zeker de orginele dempers nodig. Nadat de dempers eronder gezet zijn gaat de TL nog op de dynojetbank voor een optimale afstelling :P
 
Op maandag 05 januari 2004 20:09 schreef Sander het volgende:Van harte, Janice. Een erg fraaie motor alhoewel die cbr ook erg mooi was en die is zelfs...blabla... :X :P

is zelfs wat? :? pas op jij!!
(janice is niet zo "merk"gebonden)


maar heb hem inderdaad gekocht (deze koop is afgerond) ben er blij mee :}
 
Laatst bewerkt:
jullie blijven me verbazen, nu toch veranderd en suzuki genomen.
honda blijft toch een beetje de kadett onder de motoren :z
 
jullie blijven me verbazen, nu toch veranderd en suzuki genomen.
honda blijft toch een beetje de kadett onder de motoren :z


hahaha! ja deze is ECHT al gekocht.
die andere kwam ik niet helemaal uit. wil dan iets en als die ander dat niet wil ben ik toch wel kort voor de kop. hij is wel mooi he?
 
hahaha! ja deze is ECHT al gekocht.
die andere kwam ik niet helemaal uit. wil dan iets en als die ander dat niet wil ben ik toch wel kort voor de kop. hij is wel mooi he?
Ja hoor, hij is best aardig }) Ik kan niet echt objectief oordelen zoals je weet, dus dat is een erg groot compliment die ik net gaf :P
 
Hey MSN gasten :9 , sorry da'k stoor in de chat maareh...

Wat voor garantie krijg je (standaard) bij Jager op de motor? Bovag garantie?
Hoe flexibel zijn ze met de "winkelprijzen"? Levert inruil nog wat op of wordt je motor daar ook standaard afgebrand?
 
Wat voor garantie krijg je (standaard) bij Jager op de motor? Bovag garantie?
Hoe flexibel zijn ze met de "winkelprijzen"? Levert inruil nog wat op of wordt je motor daar ook standaard afgebrand?
3 maanden garantie. Als jij je motor nu zou kopen en er pas in april mee gaat rijden (stel), dan kun je ook eens beginnen over bv een kilometer garantie.

Afbranden zal hij niet doen. ga er gewoon eens langs en vraag het hem. Er valt prima te praten in die zaak en op het moment dat jij daar bent krijg je er ook meteen een gevoel bij.

En ja, ik krijg van 'Jager' steeds € 100,00 voor elke positieve reaktie die ik hier neer zet :+ en je weet wel wie dat moet betalen, he? :+ :P
 
3 maanden garantie. Als jij je motor nu zou kopen en er pas in april mee gaat rijden (stel), dan kun je ook eens beginnen over bv een kilometer garantie.

Afbranden zal hij niet doen. ga er gewoon eens langs en vraag het hem. Er valt prima te praten in die zaak en op het moment dat jij daar bent krijg je er ook meteen een gevoel bij.

En ja, ik krijg van 'Jager' steeds € 100,00 voor elke positieve reaktie die ik hier neer zet :+ en je weet wel wie dat moet betalen, he? :+ :P


mag ik een een deel van die 100 euro?
ik sluit me aan bij de woorden van Sander.
waar ik trouwens nog even mee moet praten :)
kijk, het maakt niet uit waar je op rijd, het gaat erom hoe behendig de berijder is. })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan