Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Red1

Die hard MF'er
26 okt 2002
596
1
Overijssel
Heeft iemand ervaring met deze motorzaak/handel? En wat zijn de ervaringen m.b.t. garantie of andere zaken? Ik zou dit graag willen weten omdat ik daar mogelijk een motor wil gaan kopen.
 
Ik heb er 2 motoren gekocht mijn pa en 2 kameraden hebben er ook een motor gekocht. Tot nu toe geen problemen mee gehad..

Ik vind het een goede zaak en de prijzen zijn volgens mij ook prima vergeleken met andere dealers.
 
Ik kan me aansluiten bij de meningen hierboven. Ik heb m,n TL1000R daar gekocht :} staat nu te overwinteren daar. Heeft alle tijd voor je, en er valt ook nog wel te onderhandelen. Ook garantie gekregen , en gaat in als ik er op ga rijden.
 
www.motordealer.info

Misschien staat hij daarbij? Echt een supergoede site! Veel info! Natuurlijk zijn er ook een heleboel gasten die door eigen toedoen wegzijn bij een dealer. Maar als van de 10 reacties 4 of meer over tellerstanden terugdraaien gaan krijg je toch wel een ietsiepietsie een vermoeden hey! :P
 
Vorige week m'n motor daar gekocht. Tot nu toe prima verlopen.
Ik haal 'm volgende week op en kan je dan zeggen hoe deze zaak er 'totaal' uit komt :P
 
wegens omstandigheden gaat mijn honda CBR niet door. heb nu mijn oog laten vallen op een motor die Jager te koop aanbied. (suzuki GSX 600r)vind het een aardige man, al houd ie wel standaard hetzelfde verkooppraatje, maar er is goed te onderhandelen.
welke fiets heb je op het oog?
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 03 januari 2004 23:13 schreef janice het volgende:
wegens omstandigheden gaat mijn honda CBR niet door. heb nu mijn oog laten vallen op een motor die Jager te koop aanbied. (suzuki GSX 600r)vind het een aardige man, al houd ie wel standaart hetzelfde verkooppraatje, maar er is goed te onderhandelen.
welke fiets heb je op het oog?
Hee Jannie!

Klopt, hij valt regelmatig terug in bekende zinnen :) maar is wel iemand die vertrouwen geeft. Hoe hij met dat vertrouwen omgaat kom je pas te weten als er eens iets gebeurt, maar dat is bij elke zaak zo. Ik geef hem een dikke voldoende tot nu toe.
 
Hee Jannie!

Klopt, hij valt regelmatig terug in bekende zinnen :) maar is wel iemand die vertrouwen geeft. Hoe hij met dat vertrouwen omgaat kom je pas te weten als er eens iets gebeurt, maar dat is bij elke zaak zo. Ik geef hem een dikke voldoende tot nu toe.

goh sander! leef je ook nog :P
ben het wel eens wat dat vertrouwen betreft, wanneer je besluit 2 motoren te kopen is ie ook nog eens erg schappelijk.
 
Laatst bewerkt:
Op het eerste gezicht lijkt mij het ook zeker een schappelijk iemand. Janice om op jouw vraag terug te komen ik ben geinteresseerd in de Yamaha FZR 600 uit '97 zag er goed uit op een paar plekjes na, zoals een klein deukje in de tank en lichtbeschadigde zijspiegel, maar daar is de prijs ook wel naar. Kreeg direct te horen wat hij nog met de prijs kon doen. Zelf wil ik graag nog wel eerst mijn GS verkopen maar dat is even afwachten.
Bedankt voor de reacties en als er nog vervolg ervaringen komen hoor ik die graag. *D
 
Op het eerste gezicht lijkt mij het ook zeker een schappelijk iemand. Janice om op jouw vraag terug te komen ik ben geinteresseerd in de Yamaha FZR 600 uit '97 zag er goed uit op een paar plekjes na, zoals een klein deukje in de tank en lichtbeschadigde zijspiegel, maar daar is de prijs ook wel naar. Kreeg direct te horen wat hij nog met de prijs kon doen. Zelf wil ik graag nog wel eerst mijn GS verkopen maar dat is even afwachten.
Bedankt voor de reacties en als er nog vervolg ervaringen komen hoor ik die graag. *D

laat je nog weten of je hem koopt of niet?
 
Zal ik zeker doen, ik vind het een hele strakke motor maar dat is mijn mening. Ik ga ervan uit dat ik, mocht ik toch beslissen om de FZR te kopen zonder mijn GS nu verkocht te hebben, deze wel in het voorjaar verkopen kan.
Maar wat verstaan jullie onder zijn standaard verkoop praatje?
 
toen tomsoes zijn motor kwam bekijken vertelde hij dat er mensen uit stadkanaal/ musselkanaal waren die die middag ook kwamen kijken.
bij sander was het een soort gelijk verhaal.

typische verkooppraatjes vind ik, al bleef hij dat ontkennen.
't is een aardige jongen verder, geen rare achterbakse dingen. (nog niet in ieder geval)
 
ging iets niet goed

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/57512/88734f4fb7d41b0d3bd4cd539d15ac15 (mijn motor.jpg)​
 
Goeie smaak jij! :]


weet ik :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan