Ervaringen Kawa GPX 750r

Redline Rider

MF veteraan
5 mei 2003
10.851
15
Alllooooooooo,

Hopelijk kan ik 7 nov eindelijk :] ! Nu heb ik een kawa GPX750r op het oog voor van het winter. Wil 7 nov natuurlijk meteen een fiets in de garage hebben :z
Heeft iemand ervaringen met deze fiets. Bechten gedrag ed.

ummm laaat deze fiets zich ook makkelijk op 1 wiel zetten? Mits goede banden moet een kneedown er toch ook wel inzitten op een GPXje :X

Iemand trouwens een idee hou het achterkantje is op te hogen?


misc



[me]Redline Rider wil natuurlijk wel leren spelen van de winter O-) [/me]
 
Laatst bewerkt:
Alllooooooooo,

Hopelijk kan ik 7 nov eindelijk :] ! Nu heb ik een kawa GPX750r op het oog voor van het winter.
Heeft iemand ervaringen met deze fiets. Bechten gedrag ed.

ummm laaat deze fiets zich ook makkelijk op 1 wiel zetten? Mits goede banden moet een kneedown er toch ook wel inzitten op een GPXje :X

Iemand trouwens een idee hou het achterkantje is op te hogen?


misc


de enigste ervaring met deze fiets is dat ze de neiging heeft steeds kleiner te worden.

Tenminste dat effect heeft ze im mijn spiegels ;)


[me]Redline Rider wil natuurlijk wel leren spelen van de winter O-) [/me]
 
'(

Hoeft ook nie super snel te zijn dat komt in The summer van 2004 }) eerst ervaring opdoen O-)
 
Is een behoorlijk snelle fiets met een niet zo betrouwbaar blok en je moet er niet al te veel van verwachten in de bochten. Bij hoge bochtsnelheden kan je goed merken dat het frame niet al te stijf is (let op: een hoop lui niedaunen al bij lage bochtsnelheden :X ) en wheelies kan je d'r wel mee maken. Het is natuurlijk ook geen SuperSport ook al plakken ze er die (belachelijke) Ninja-stickers op. Was mijn eerste motorfiets....
 
Toendertijd was ie best supersport. Ik heb er lang geleden ook een gehad. Heb er de koppakking nog eens uitgeblazen... Was een leuke fiets.
 
rijdt best wel lekker en is ook wel aardig rap.

Maar ook bij mij is het blok stuk gegaan, echter wel pas na 180.000 km :9~
Alles van binnen rammelde alle kanten op behalve de goede. En de versnellingsbak was ook op.

Toch heb ik er een beste tijd mee gehad. veel getoerd en hard gereden
 
Terug
Bovenaan Onderaan