Ervaringen / Klachten Aad van Kekem Motoren Ridderkerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

KTX83

Rookie
15 mei 2020
7
4
Wie heeft er hier ervaringen met de beste man en zijn zaak in Ridderkerk?
 
Laatst bewerkt:
Dacht dat hij allang niet meer bestond,verder ken ik Aad al vele jaren en heb nooit iets negatiefs meegemaakt,
er een rechtzaak voor beginnen dan moet de schade wel erg groot zijn,anders wegen de kosten nooit op tegen de baten,
en zal jij moeten bewijzen dat er iets verdwenen of beschadigd is,lijkt mij een kansloze zaak,net zoals medestanders zoeken,
ook daar maak je geen kans mee ,ieder geval is weer anders,als ze al bereid zouden zijn iets te verklaren.
 
Ik lees online heel veel slechte reviews over deze man, dus ik was benieuwd of er nog meer mensen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik en mijn vriendin hebben onze motor (1 motor) verkocht aan iemand en diegene geeft na een week aan dat de motor niet in orde is. Ik heb haar doorverwezen naar Aad van Kekem, niet wetende dat hij mij zou naaien.. Hij heeft de nieuwe eigenaar verteld dat IK op de hoogte was van schades en dat IK aan mijn motor heb gesleuteld en alles los heb gelaten of schroefjes etc heb kwijtgeraakt en nu klaagt zij mij aan met zijn verklaring die onwaar is..
Tja dan heb je toch een probleem,Aad heeft daar in principe niets mee te maken,is iets tussen jou en de koper van je motor.
Maar als je zo ontevreden was over Aad,waarom dan de koper daar heen verwijzen,dat was wel het laatste wat ik had gedaan in jou geval.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Toch wel interessant dat de post die RG-gamma quote een heel ander verhaal laat zien (specifieke persoonlijke ervaringen en beschuldigingen richting die Aad) dan de originele post na de edit (ik lees veel slechte reviews). Dat gecombineerd met de meerdere topics en profielposts... (Ik zeg: IBTL.)

Maar even reagerende op de quote van RG-Gamma (en ervanuit gaande dat hij die niet ingrijpend zelf heeft verzonnen :) ) zie ik dat OP dus een motor heeft verkocht, waarvan de koper naar die Aad is gegaan (op doorverwijzen van OP zelf, maar misschien is de koop via Aad gegaan of zo?), en waar vervolgens die koper nou zegt dat Aad tegen hem had gezegd dat OP een prutser was. Om te beginnen schiet mij dan te binnen: wie zegt ons dat die koper niet gewoon woorden in de mond van die Aad legt?

Hoe dan ook, dit is natuurlijk geen constructieve manier om een conflict uit te ruzieën. Als je als nieuwe gebruiker je verhaal kwijt wilt dan zijn daar toch betere (neutralere!) manieren voor.

Ga er nou nog eens rustig een nachtje over slapen. Neem eens contact op met die Aad om zijn kant van het verhaal te horen. Misschien kun je, liefst als de gemoederen wellicht wat bekoeld zijn, een driegesprek regelen tussen koper, Aad en jou regelen om even rustig te kijken wat er aan de hand is. En probeer vervolgens gewoon een deftige oplossing te vinden voor iedereen z'n issues. Zo doen grote mensen dat :)

Succes!
 
Ik ken Aad al sinds hij nog in een heel klein zaakje zat dat zal jaren 80 geweest zijn,er zullen best klanten geweest zijn die niet tevreden zijn,dat
is bijna niet te voorkomen,maar bedenk dat hij geen enkel voordeel heeft om zo,n verklaring af te leggen,dus vraag ik mij af hoe het verhaal
werkelijk is.Aan de andere kant heeft die koper blijkbaar niet goed opgelet bij de koop,dus ook haar valt wat te verwijten.
 
Ik ken Aad al sinds hij nog in een heel klein zaakje zat dat zal jaren 80 geweest zijn,er zullen best klanten geweest zijn die niet tevreden zijn,dat
is bijna niet te voorkomen,maar bedenk dat hij geen enkel voordeel heeft om zo,n verklaring af te leggen,dus vraag ik mij af hoe het verhaal
werkelijk is.Aan de andere kant heeft die koper blijkbaar niet goed opgelet bij de koop,dus ook haar valt wat te verwijten.


Ja dat dacht ik dus ook, maar ik heb tot tweemaal toe een akkefietje met hem gehad (aangeven dat iets 250 euro gaat kosten en uiteindelijk na een week geen reactie is het opeens 550 euro) + halve kapotte werk leveren, dus ik heb het gevoel dat hij mij wilt "pakken" via deze manier. Ik en mijn vrouw weten in ieder geval van niets en hebben er met plezier op gereden.
 
Waarom ga je niet gewoon even om de tafel met zowel die motorzaak als de koopster van je motor, bespreek je de problemen en de eventuele oplossing.
 
Hier je probleem neer plempen lost niets op.....zul je onderling moeten bespreken, niet hier.
 
Bedankt voor de tips. Ik ga ermee aan de slag. De topic mag wat mij betreft gesloten worden.
 
Ja het hele verhaal rammelt aan alle kanten,ben er ook klaar mee.
Snelle oplossing ,de koper haar centen terug geven en zorgen dat je daarna het ding na laat kijken voordat
je hem verkoopt.
 
Ja het hele verhaal rammelt aan alle kanten,ben er ook klaar mee.


Ik heb hoge emoties mij laten overnemen, maar ik kan je garanderen en beloven dat ik gedupeerd ben in deze zaak en simpelweg nu als een blinde kip zonder kop op zoek ben naar hulp en dat hier dacht te kunnen vinden na het vinden van ongeveer 50+ negatieve posts over de zaak (zoek maar even in het Forum). Het kan dus echt niet aan mij liggen.. Excuses voor de negativiteit.

Maargoed. Topic mag gesloten worden.
 
Ik raad je aan juridisch advies in te winnen,dingen zelf proberen te regelen schiet niet op,je heb kans dat je
het alleen maar erger maakt.
Persoonlijk zou ik gewoon die motor terug kopen en in orde maken en weer verkopen,ben je van het gezeik af.
 
Ik raad je aan juridisch advies in te winnen,dingen zelf proberen te regelen schiet niet op,je heb kans dat je
het alleen maar erger maakt.
Persoonlijk zou ik gewoon die motor terug kopen en in orde maken en weer verkopen,ben je van het gezeik af.


Dat wilde ik initieel ook doen, maar de hele situatie stinkt aan alle kanten nu en ik ben bang dat er in die paar dagen/weken tijd iets gebeurt is met de motor en zij middels deze weg de motor terug willen bietsen aan mij. Ik en mijn vrouw hebben er met veel plezier op gereden, de motor had geen problemen.

Maar ik ga inderdaad juridisch advies in winnen. Hartelijk dank!
 
Je kan de motor ook eerst door Erik van Lent laten keuren,dan weet je wat er eventueel aan mankeert ,sta je ook sterker in een eventueel juridisch vervolg.
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Dat wilde ik initieel ook doen, maar de hele situatie stinkt aan alle kanten nu en ik ben bang dat er in die paar dagen/weken tijd iets gebeurt is met de motor en zij middels deze weg de motor terug willen bietsen aan mij. Ik en mijn vrouw hebben er met veel plezier op gereden, de motor had geen problemen.

Maar ik ga inderdaad juridisch advies in winnen. Hartelijk dank!
Ja maar ja maar... Dan wantrouw je nu dus weer die kopers dat die hebben geprutst en jou nou zouden proberen te flessen. Hoe zit het dan met de beschuldiging dat die Aad jou zou hebben zwartgemaakt en genaaid? En daarbij zeg je dan ook nog dat je "na lezen van slechte reviews gewoon benieuwd was of er nog meer slechte ervaringen zijn". Get your story straight.
 
KTX83 Waar maak jij je druk om?.
Als je particulier verkoopt heeft die dame die jouw motor kocht geen wettelijke garantie.
Dan had ze de motor die jij verkocht maar beter moeten onderzoeken of eerst moeten laten keuren alvorens ze besloot de motor te kopen.
Die aad van kekem motoren ridderkerk mag zich hier niet eens mee bemoeien .
Is geen partij in deze.
Dus maak je niet druk.
Laat die vrouw die je motor gekocht heeft maar juridische stappen nemen tegen je .
Dat is kansloos bij kanton rechtbank want er was geen garantie.
En haar garantie claim word afgewezen ,zo is de wet nu eenmaal.
Jij hebt geen motorzaak ,geen bovag keurmerk etc jij bent gewoon particulier en dan is er geen garantie bepaling wettelijk op wat jij te koop aanbied.
Leden die hier nu zeggen koop,die motor van die vrouw terug kletsen maar wat,zouden ze zelf nooit doen als het ze zelf overkwam.
Blijkbaar zijn er leden hier die bij deze aad kekem komen ,en met hem mee praten.
Ik zeLF heb nooit gehoord van deze aad kekem geen idee wie of wat het is die motorzaak?.
Maar als ik al hoor dat die zich ongevraagd met een verkoop particulier bemoeit zou ik er nooit willen komen bij zo een motorzaak..
Dan weet ik al dat je bij die motorzaak in geroddel en gedoe en achterbaks gedrag terrecht komt.
Over je particuliere verkoop :Dus wettelijk heeft die dame geen gegronde juridische klacht.
Ik denk dat het bij dreigen en bluffen blijft.
De tijd zal het leren.
Ik zou me er totaal niet druk om maken om die dame en die aad.
En als ik jouw was nooit meer bij die aad komen .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan