Ervaringen Leovince SBK dempers

Leovince SBK :?

  • Goede demper voor zn geld!

    Stemmen: 32 82,1%
  • Wat een troep!

    Stemmen: 2 5,1%
  • IK zou doorsparen voor een andere demper.

    Stemmen: 5 12,8%

  • Totaal aantal stemmers
    39

Racesmurf

Banned User
5 jan 2003
1.637
0
durpje int zuiden
Graag wilde ik even de ervaringen weten met deze dempers. Ze zijn toch wel redelijk wat goedkoper dan de bekende merken, maar is het ook iets :? Geluid, kwali, enz.


en ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, alleen kreeg zo te weinig antwoord :X :+
 
ik heb leovince evolution 2 ovale aluminium dempers op de SP1 zitten
full

2dehands gekocht voor 500 euro,met doos en handleiding erbij.
toen hadden de dempers 1000km onder een andere SP gezeten.
voor het mooie heb ik de DB killers eruit gehaald.
kwaliteit vind ik goed en de materialen zijn ook oke.
mooie ophangbeugels met rubberen bescherming etc.
 
Mooie demper voor het geld,
heb er 1 onder m'n blade gehad.

Toch heb ik hem verkocht, en een Yoshimura RS3
gekocht.

Klinkt echt lekkerder en de afwerking is nóg beter.
 
Ik heb een EVOII aluminium demper op mijn Fazer 600 zitten. Afwerking is absoluut goed (maar dat geldt voor de meeste fabrikanten van dempers). Fraaie demper om te zien. Het geluid valt echter vies tegen. Met de originele pijp is het net een stofzuiger. Met de Leo klinkt de Fazer als een bromvlieg (ja ja, ik heb de db-killer eruit gehaald).
Als je echt voor een leuk en hard geluid wilt gaan kan je beter een Devil of een Two Brothers aanschaffen.
 
ter illustratie:

full


De Honda heeft Leo, de Kawa Akra. Als we samen onderweg zijn hoor je alleen de Honda.

:(
 
Ik word knotsknettergek van de herrie van m'n Leo (met oordoppen in).
Hahahaha :^ !!!!

Ik en m'n buddy hebben beide een LeoVince Factory eronder hangen (600RR). Toen we voor 't eerst een lang stuk snelweg reden (en gewoon netjes in z'n 6 heh) en we stopten bij een tankstation, was het eerste wat we beide zeiden: jezus wat een teringherrie! Heerlijk! hahaha, maar je kan er ook wel eens gek van worden. Ik ben helemaal weg van het geluid. Als ik hard wegtrek in m'n 1 dan klinkt het echt alsof je de straatstenen uit hun voegen trekt. Een roar gevolgd door een snerp. Wat ik ook heel geil vind is als je rustig in z'n 2 rijdt op een bepaald aantal toeren, dan hoor je echt een 'racy' geluidje. Het is moeilijk uit te leggen (beetje knetterend geluidje), maar ik vind het echt helemaal fantastisch. Owja, en ik heb hem voor een heel mooi prijsje kunnen kopen bij Molenaar.

Fotootje:

tel66.JPG
 
ik heb ook een leo evo 2 onder mijn 600rr en damn..........wat een sound!!!!!!!!!!(zonder db killer erin }) )
 
Toen ik mijn R6 kocht zat daar een carbon Leovince SBK demper op.
Het geluid was op zich wel leuk maar niet geweldig (nee, hij was niet street-legal). Ook zat er geen extra beschermingslaag over het carbon.

full


Toen ik een Laser Hotcam tegenkwam voor een mooie prijs heb ik die gemonteerd. Het geluid is vele malen mooier en bovendien is deze voorzien van een nette beschermlaag :} :} :}

full


Ik zou dus doorsparen voor een andere demper :)
 
Bedankt voor alle reacties, maar t word geen sbk demper :X Kreeg een aanbod van de dealer... een superpole demper voor 100 euro icm de motor die ik wil :} Geen idee of zo'n demper wel iets is, maar 100 euro is eig nooit te veel. De man was net dealer geworden van deze uitlaten en kan daardoor leuk stunten.

maar moet eerst ff de monster verkopen, dan gaan we pas zaken doen O-)
 
Ik heb der ook twee op mijn Duc, zit echt een tering herrie in. Maar wel lekker :P
Wel jammer dat je voor de superpole bent gegaan '(
(oh ja, de afwerking vind ik erg o.k.)
kontje.jpg
 
high mount sbk erop,en zeer tevreden van het lawaai!

AFBEELDING_005.jpg


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/141666/2d2d202f0774cbc160f201f7c7dcfcff (AFBEELDING_005.JPG)​
 
Ik heb er een op mijn gixxer en hij klinkt fantastisch. Beetje een mechanische krijs...super hoor!

Niet te maar zeker de moeite waard. Bovendien ben ik er in combinatie met een k&n 5 pk mee opgeschoten.

Succes,

DPM
 
Ik heb een set EVOII onder mijn Aprilia Sl1000 Falco.
Zonder db-killer echt :9~ Ze zijn niet aso hard, wel prettig.
Afwerking is goed en montage is simpel
 
ik ben er aardig tevreden over, heb de sbk titanium onder mn zx7r. lakkere lage brom, en met doortrekken lekker schrijen

full
 
op m´n R1 hoor je de demper niet hard, helaas.

ook zonder DB-killer is het niet veel. Zeker niet in vergelijking tot een race-akra op een vriend z´n blade.

het wordt wel iets meer naarmate de kilometers verstrijken is m´n gevoel.

n.b. met db-killer kon ik gewoon het circuit op zonder problemen.
dus dat is wel weer lekker.

Ik heb ook het gevoel dat het een beetje aand e R1 ligt. Een kawa en vooral suzuki krijsen meer, en harder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan