Ervaringen Louis/Motozoom

10 sep 2001
1
0
Doorn
Begin juli heb ik mijn eerste bestelling gedaan bij Motozoom (voorheen Louis).

Omdat het verkeerde geleverd was en de maat niet goed was, heb ik deze bestelling direct teruggestuurd. Inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en ik wacht nog steeds op teruggave van mijn geld.
Op e-mails en telefoontjes wordt niet, of niet adequaat gereageerd.

Hoe zijn jullie ervaringen met dit bedrijf ?

Groet,
Jacco
 
Goed! Heb met een vriend voor de zomer nog een
Kenwood FunKey besteld.
Alles is perfect gegaan!
Stom, ze zeggen dat ze altijd hun klanten helpen,
blijkt dus niet echt zo te zijn.
Succes ermee
 
Hmmm, mijn indruk is goed. Jammer dat het niet goed werkt, gewoon opnieuw bellen en zeggen wat er is? Hopenlijk dat ze dan wel snel wat doen?
 
Mijn indrukken zijn er ook goed, heb er een keer een druppellader bestelt, eerste keer foute apparaat opgestuurd, meteen weer terug. Vier dagen later kreeg ik alsnog de goede!

Zonder extra kosten. Top
 
Ik heb ook geen klachten. Had twee bagagerollen besteld. Helaas maar eentje gekregen. Tweede werd zonder extra kosten bezorgd.
 
Ik heb een keer een kilometerteller besteld. Na 4 weken nog niet gekregen. Toen een mailtje gestuurd. Daarop werd meteen gereageerd en verteld dat de bestelling zoek was geraakt. Een week later had ik hem in huis.

Conclusie als ik de voorgaande reacties lees: Ze hebben nog wel eens problemen, maar lossen het wel op.
 
Ik heb daar mijn motorhoes besteld maar dat is in een keer goed gegaan dus dan heb je ook geen problemen met service achteraf.
 
Begin juli heb ik mijn eerste bestelling gedaan bij Motozoom (voorheen Louis).

Omdat het verkeerde geleverd was en de maat niet goed was, heb ik deze bestelling direct teruggestuurd. Inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en ik wacht nog steeds op teruggave van mijn geld.
Op e-mails en telefoontjes wordt niet, of niet adequaat gereageerd.

Hoe zijn jullie ervaringen met dit bedrijf ?

Groet,
Jacco

Ik wacht idd ook nog op geld van ze, ik heb wel een excusebrief van ze gehad.
Maar ik wil geld zien!!!!

En het is gewoon echte rotzooi die ze daar verkopen, ik heb daar 2x iets besteld en binnen notime waren die artikelen stuk, maar achteraf ook wel logisch immers was echt B-merken spul.

Louis/Motozoom = :j
 

Op Dinsdag 11 september 2001 09:23 schreef Fastnappie het volgende:
ik heb er nou 2x iets besteld.

1ste bestelling verkeerde geleverd, nieuwe nalevering gekregen...

de levertijd hebben ze bij lange na NIET gehaald...drama dus... :(

daarna nog een keer geprobeerd, en weer niet op tijd...heb een bestelling op 26 augustus gedaan, en ik heb nog steeds niks binnen...

gaat dus helemaal nergens over...

van mij kunnen ze lekker...met hun hoofd tegen de muur lopen |( ze krijgen van mij een :j

m.a.w. je kan beter naar de motordealer gaan..betaal je wel iets meer maar je heb wel meteen je spullen....

zo mijn frustratie is eruit...sorry...
 
Laatst bewerkt:
Hmm, het valt mij eigenlijk wel tegen dat er zoveel mensen slechte ervaringen hebben met Louis. Het is namelijk mijn favoriete site als het gaat om spulletjes kijken. Tijdens de motorbeurs heb ik zadeltassen bij hun gekocht, maar verder heb ik nog nooit iets besteld dus weet ik niet of ze goed zijn. Wellicht dat het verstandig is om de \"Hollandse Vakantie Shopping\"-techniek te blijven hanteren: \"Kijken, niet kopen\"...

[edit]
Met slechte ervaring bedoel ik voornamelijk dat bestellingen niet meteen in een keer goed worden uitgevoerd...
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Het beste wat je kunt doen is kopietjes maken van het verzendbewijs van je geretourneerde spulletjes en vervolgens een laatste aanmaning sturen waarin je je geld terug eist binnen 10 dagen. indien ze dat niet doen, dan sommatiebrief sturen waarin je ze verteld dat ze nog 5 dagen de tijd hebben om het geld aan je over te boeken. Doen ze dit alsnog niet, loop dan ff bij mijn website naar binnen. dsngroep.nl

suc6
 
ik had vorige week maandag een bestelling van een tanktas gedaan via internet en daar ook nog een bevestiging van gekregen via de mail. Binnen 5 tot 7 dagen zou het binnen zijn. Ik heb nog een keer gebeld en alles was in orde. De tanktas was nog in voorraad dus alles zou goed gaan.

Bel ik vandaag nog even om te vragen waar dat ding blijft, vertellen ze me dat de server eruit lag en dat onder mijn gegevens niets is terug te vinden. De bevestiging was er automatisch uitgegaan, maar die was dus niet doorgegeven aan zichzelf, waardoor er dus ook niets is geboekt!!!

Of ik het even opnieuw wilde proberen!! Ik ga eerst even nakijken of de betaling echt niet is doorgegaan en daarna een winkel opzoeken die dit verkoopt. Ga dus echt niet nog een keer hetzelfde bestellen en dan weer anderhalve week wachten.

Weet iemand nog een zaak waar ze goede/goedkope tanktassen verkopen?? Ik ga morgen met vriendin een weekendje antwerpen doen en het lijkt me handig als ik wat spullen kan meenemen.
 
Op Dinsdag 11 september 2001 19:41 schreef duc851 het volgende:Doen ze dit alsnog niet, loop dan ff bij mijn website naar binnen. dsngroep.nl
Om dan meer kwijt te zijn aan jullie incassobureau dan aan die louis peur zeker? no thanks :)
 
Ik wacht idd ook nog op geld van ze, ik heb wel een excusebrief van ze gehad.
Maar ik wil geld zien!!!!

En het is gewoon echte rotzooi die ze daar verkopen, ik heb daar 2x iets besteld en binnen notime waren die artikelen stuk, maar achteraf ook wel logisch immers was echt B-merken spul.

Louis/Motozoom = :j

Ik had \"kogelgaten\" stickers besteld, kosten Fl 27,50 per vel.Bij aankomst bleek dat het in 16 kleuren geprint was ofzo, echt vet slecht in ieder geval (Jep, b-kwaliteit), terruggestuurd, en nog steeds geen geld teruggehad.......

Ik ben klant af daarzo, mijn klantnummer mogen ze aan een volgend persoon geven.
 
Laatst bewerkt:
De eerlijkheid gebied me te melden dat - nadat ik contact opgenomen had over de bestelling die nooit geleverd is - ik de bestelling opnieuw opgegeven heb en de bestelde artikelen deze keer binnen 7 werkdagen ontvangen heb. Alles zat erbij!
Waar de eerste bestelling gebleven is weet niemand, maar goed: ik heb m\'n spullen.
 
En het is gewoon echte rotzooi die ze daar verkopen, ik heb daar 2x iets besteld en binnen notime waren die artikelen stuk, maar achteraf ook wel logisch immers was echt B-merken spul.

Louis/Motozoom = :j

onzin... ze verkopen er ook goed spul

alleen als je lowbudget spul koopt ... dan is de kwaliteit ook minder

Ik haal bijna al mijn spul weg bij Louis, maar ik rij naar een zaak van ze in Duitsland (Wesel)
Daar hebben ze gewoon een winkel waar je alles gelijk kunt meenemen/bekijken/kopen
Ik heb laatst een mail gestuurd naar Bart van Louis met de vraag of dit in Nederland ook komt, zijn antwoord was dat ze dat in Nederland voorlopig nog niet krijgen (ik zal morgen de mail wel ff plaatsen)

----------------------------------------

Tip: rij dan een keer naar Wesel of een van de andere zaken check voor de vestigingen op
www.louis.de
 
Laatst bewerkt:
1e bestelling ging goed, op de winterhandschoenen na, die zouden ze dan nog naleveren in de juiste maat. 4 weken later toch even gevraagd of ik ze zou krijgen, nou ze waren al helemaal niet meer op voorraad en ook niet bekend of ze nog zouden komen. Zet ze dan niet op de website !!!
Was mij beloofd dat het meteen werd verstuurd. Niet dus, er is daar iets niet pluis, ze zeggen dingen die ze niet na kunnen komen.
 
He wat goed dat er een topic over dit onderwerp is.Ik ben namelijk al een tijdje aan het twijfelen om kleding te bestellen bij Louis.nl.He Mr.Hornet ben net ff op Louis.de geweest en heb gezien dat zo\'n Louis winkel dicht bij mij in de buurt ligt(Aken).Maarre wat moet ik me voorstellen bij zo\'n winkel?Is dit gewoon een soort loods of echt een winkel waar ik kan passen en waar ik net zoveel keus heb als op de site?
Alvast bedankt voor de re ;)
 
Louis heeft in duitsland echte winkels (meer combi tussen kledingzaak en Automat/Halfords)

Het zijn winkels met heeeeeeel veel jassen / broeken / helmen / handschoenen enz.
Verder hebben ze in de winkel accessoires liggen (tassen/schermpjes/enz) en een balie waar je kunt zeggen wat je uit de gids wilt hebben, dat halen ze zo uit het magazijn

+++++ er is de mogelijkheid om ff GRATIS een bak koffie te drinken (je blijft toch Nederlander)
 
Louis heeft in duitsland echte winkels (meer combi tussen kledingzaak en Automat/Halfords)

Het zijn winkels met heeeeeeel veel jassen / broeken / helmen / handschoenen enz.
Verder hebben ze in de winkel accessoires liggen (tassen/schermpjes/enz) en een balie waar je kunt zeggen wat je uit de gids wilt hebben, dat halen ze zo uit het magazijn

+++++ er is de mogelijkheid om ff GRATIS een bak koffie te drinken (je blijft toch Nederlander)

Klinkt veel relaxter dan in NL. Misschien daar maar eens heen als ik een beetje normale motor heb voor op de snelweg.
 
Waarom kiest Louis in Nederland niet voor dezelfde opzet als in Duitsland ?? (met meerdere winkels door het hele land)
of zijn jullie dit in de toekomst nog van plan??
In Nederland is er op accessoiregebied weinig op de markt en de kledinglijnen bij de dealers vaak beperkt (er is dus wel behoefte aan zo\'n winkelketen)

ps. bij louis in wesel (de) is het altijd druk, dus dat moet in Nederland ook kunnen

-------------------------------------------
reactie

Vooralsnog niet. Online verkopen loopt in Nederland erg goed. Ook per post, telefoon en via de fax wordt nog veel verkocht.
Medio zomer volgend jaar, krijgen we wel een soort showroom in Utrecht. Helaas mogen we niet verkopen op die locatie.

Groeten Bart
 
een geluk, voor ONS achterhoekers is het maar een klein stukje...

is niet echt zinnig om online te bestellen als je een zaak zo dicht bij hebt ++++ de prijzen in Duitsland zijn een stuk lager dan in Nederland :}
 
Ik heb nul problemen met Louis. Vind het ook een trieste reactie om bijv. handschoenen te kopen voor 25 piek en dan verwachten dat ze jaren meegaan... Ze hebben ook gewoon a materialen, en orginele onderdelen. De opzet van de site is de beste van alle webwinkels die ik ken. Iedereen kent de spreuk goedkoop=duurkoop. Houdt daar dan ook gewoon rekening mee. Er is goede kwaliteit te koop bij Louis, maar daar betaal je net wat meer voor. Als het je dat niet waard is moet je het niet kopen.

BTW ik vind de service wel prima, en heb bij retour zendingen ook direct mijn geld terug gehad...

Sorry, maar bij mij: Louis rulezzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan