Ervaringen met Frans Bleeker motoren Dronrijp

Buellbloke

Gedigitaliseerde lul
27 jan 2011
9.541
4.191
Heeft iemand ervaring met Frans Bleker motoren?

Heb interesse in een motor maar is voor mij aan de andere kant van het land dus rijd niet graag voor niks...

What you see is what you get of....?

Alvast dank voor jullie mening!
 
Vreemd, die was mij ontgaan toen ik mijn vriend Google raadpleegde...

Even gelezen: in mijn geval gaat het om een import geval, nog geen kenteken en ik hoef geen service, hulp of onderdelen dus de vraag is dan alleen of de zaken juist worden beschreven...morgen gaan we het zien en zal ik mij hier wederom melden met mijn ervaring!
 
Volgens mij worden er hier twee 'Bleekers' door elkaar gehaald. :?
Frans Bleeker zit volgens mij in Dronrijp (Friesland)
De reviews zijn van Bleeker Hoorn.
Overigens geen ervaringen met beiden.
 
'Ervaringen met Frans Bleker motoren' > 'Ervaringen met Frans Bleeker motoren Dronrijp'
 
Hij gaf altijd goede prijzen voor onze motoren waar we vanaf wilden.

Hij heeft wel eens wat aparte dingen te koop en als je de prijs betaalt die hij vraagt zit je wel goed.
Voor de rest veel schade motoren en oude meuk voor veel te hoge prijzen.
Wel eens een poging gedaan om iets te kopen, maar weinig onderhandelingsruimte op de m.i. vrij hoge prijzen. Verder een heel aardig persoon, maar het blijft een handelaar die ook moet/wil verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring:

Over de prijs valt niet te praten maar die was redelijk genoeg.

Bijzonder vriendelijke en correcte man, ook na het betalen nog steeds bijzonder vriendelijk en behulpzaam met inladen en vastzetten van de motor dus wat mij betreft prima zaak!

Hij heeft voornamelijk veel oudjes en Harley's, ook onderdelen en slopers.
Verstand van zaken en van centen en daar is beide niets mis mee!

Mocht ik nog eens iets zien staan bij hem dan zou ik zonder aarzelen opnieuw kopen.
 
Cool, dat is hier een dorp verderop. Nooit geweten dat daar een handelaar in motoren zat :). Waarschijnlijk omdat de Harleys wat ehh.. buiten mijn interesse vallen :P
 
Cool, dat is hier een dorp verderop. Nooit geweten dat daar een handelaar in motoren zat :). Waarschijnlijk omdat de Harleys wat ehh.. buiten mijn interesse vallen :P
:^
Wist ook niet dat er in Dronrijp een handelaar zat, waarschijnlijk om dezelfde redenen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan