Ervaringen met geluidseisen kart circuit Landsard te veldhoven

downsider

Offerings to the God of Speed
30 mrt 2008
34.545
21.244
Wie weet hoeveel geluid een motor op kart circuit de landsard mag maken en hoe strikt dat is.??
Hun regelement spreekt van 93 dBa,maar is niet duidelijk of dit statisch of dynamisch is,en geldt voor karts,,vandaar
Een persoonlijk gesprek gaf ook geen uitkomst.
ik weet dat er ook wel eens met supermotards wordt gereden,die zijn ook niet de stilste 🤔

Het gaat over het eventueel afhuren van het circuit voor een evenement voor klassieke motoren.
 
Wie weet hoeveel geluid een motor op kart circuit de landsard mag maken en hoe strikt dat is.??
Hun regelement spreekt van 93 dBa,maar is niet duidelijk of dit statisch of dynamisch is,en geldt voor karts,,vandaar
Een persoonlijk gesprek gaf ook geen uitkomst.
ik weet dat er ook wel eens met supermotards wordt gereden,die zijn ook niet de stilste 🤔

Het gaat over het eventueel afhuren van het circuit voor een evenement voor klassieke motoren.
Je zou het ook aan racecracks kunnen vragen, die hebben er begin oktober een circuit training gepland staan ;)
 
Heb er zelf ook al eens met supermoto gereden. Er wordt niet actief gemeten op geluid.
 
Heb er zelf ook al eens met supermoto gereden. Er wordt niet actief gemeten op geluid.
Toen ik er heb gereden met de supermoto ook geen DB-controle gehad. Dat is wel al enkele jaren geleden ondertussen ... Misschien zijn ze wel wat strenger geworden.
Let wel op als het regent .Er is daar blijkbaar echt weinig grip als de baan nat ligt door het rubber dat de karts achter laten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan