Ervaringen met Hilltech of Fredriks!!

Fredriks straalt zoveel professionaliteit uit, en ook z'n collega die mij hielp met de Fazer. En geen gestress, en eerlijk. Kan nog een verhaal over 'm herinneren dat ie de dynojet catalogus had bijgewerkt ten aanzien van de GSX 750 F. De kit doorgestreept en er met de hand bij gezet 'loopt goed, niks aan doen' Dus wat er nou over een commerciele boer verteld wordt....
Bij m'n oude GSX-F ook, een gratis run tijdens een suzuki dag, enige antwoord, Laser 4 in 1 eronder en verder niks aan doen. Hulde :}
De anderen ken ik niet, maar zullen ook wel vakmensen zijn. In tegenstelling tot wat ik bij MotoXtra heb gezien.... steenkoude motoren (poosje buiten gestaan met 0 graden) met de choke erop naar binnen en gelijk vol open voor een testrun van 20 euri ofzo... |( |(
 
Gedurende de week hebben ze mijn motor onder handen genomen, ook direct de kleppen gesteld (beetje vroeg voor een FZR bij 32000 km)maar blok lag toch al open...
:}
Na 32000 km, ben je 20000 km te laat met stellen, dus het is niks te vroeg!
Maar aangezien de nokjes verkeerd stonden, heeft een minder professioneel bedrijf/beun zijn sporen achter gelaten ( ze waren dus wél getracht te stellen), waarvan het gelag achteraf betaald moet worden........
Blij voor je dat alles goed gekomen is. :+
 
Heb mijn 9 bij Frederiks af laten stellen ,dyno,K&N en moet zeggen,ze stralen rust en vertrouwen uit zowel Ruud als Rinus,je kan alles vragen en je krijgt een onderbouwd antwoord,humor is er ook aan wezig na dat de Motor is afgesteld, tijdens het afstellen zijn ze ook echt met je Motor bezig,als er weer wat af te stellen zou zijn ga ik echt wel weer naar Frederiks .
 
Terug
Bovenaan Onderaan