Ervaringen met HP motoren Eemnes

Nee, heb het pas na een jaar een keer hier gemeld, toen was het te laat, toen vroegen mensen hetzelfde. Was niet in me opgekomen om aangifte te doen en na een jaar is erg laat.
Kan altijd, als je daar bewijs van hebt ben ik benieuwd wat een OM of Bovag hier van zegt.
 
Bewijs heb ik niet, maar om aan te geven dat het wel echt waar was hier een WhatsApp gesprek uit 2019, heb wel iets overdreven zie ik, km stand was blijkbaar 35000 terug gedraaid en ze vroegen 2500 meer dan waarvoor ik hem verkocht had.

Special edition ook weer, wist ik ook niet. :+
 

Bijlagen

  • SmartSelect_20231023_195027_WhatsApp.jpg
    SmartSelect_20231023_195027_WhatsApp.jpg
    172,2 KB · Weergaven: 4
Zo zie je maar weer!
Je wordt bedonderd waar je bij staat. En HP blijkt daar kampioen in.
En ook de zgn vriendjes met super-positieve verhalen over HP zoals @Joop.M snappen niet dat hun praatjes heel erg doorzichtig zijn.

Joop probeerde dat ook met ons te doen. (duidelijk blijkt is WEL een vriendje van HP)
Hij meldt in post #2680 (geheel uit het niets) dat ie bij HP langs kwam met de motor op de aanhanger.
Neeeee, helemaal niet de bedoeling om 'm te verkopen. Wie gelooft dit?? Niemand toch.

Je zet de motor achter op een aanhanger en je maakt een ritje langs de dealers.
Zoiets doet toch iedere motor-liefhebber? Daarna ook nog melden dat ie helemaal niet de bedoeling had om 'm te verkopen.
Toch wel praktisch, want dan hoef je na verkoop iig niet lopend naar huis. (maar dat had ie vooraf reeds bedacht)

HP bedondert de kluit, maar ook de vriendjes zijn nix beter!
 
Kunnen ze dit soort laaienlichters niet harder aanpakken? Iets met een shredder en de hele voorraad erin..
 
Zo zie je maar weer!
Je wordt bedonderd waar je bij staat. En HP blijkt daar kampioen in.
En ook de zgn vriendjes met super-positieve verhalen over HP zoals @Joop.M snappen niet dat hun praatjes heel erg doorzichtig zijn.

Joop probeerde dat ook met ons te doen. (duidelijk blijkt is WEL een vriendje van HP)
Hij meldt in post #2680 (geheel uit het niets) dat ie bij HP langs kwam met de motor op de aanhanger.
Neeeee, helemaal niet de bedoeling om 'm te verkopen. Wie gelooft dit?? Niemand toch.

Je zet de motor achter op een aanhanger en je maakt een ritje langs de dealers.
Zoiets doet toch iedere motor-liefhebber? Daarna ook nog melden dat ie helemaal niet de bedoeling had om 'm te verkopen.
Toch wel praktisch, want dan hoef je na verkoop iig niet lopend naar huis. (maar dat had ie vooraf reeds bedacht)


HP bedondert de kluit, maar ook de vriendjes zijn nix beter!
Uit het bericht van Joop.M:
"en wou niet starten"

Meestal zet ik een motor dan ook wel op een aanhanger als ik deze ergens moet laten repareren. Om nou een defecte motor een stuk te moeten duwen ben ik ook niet zo'n fan van.

Maar het was inderdaad een compleet doorzichtige post. Dat klopt.
 
Had vorig jaar bij HP een mooie HD gezien, die ik ooit al eens eerder kon kopen (9 jaar geleden) op MP.
Kom 's middags in de showroom, maar wilde een testrit maken. Mocht niet, enkel als ik hem kocht.
Wilde weten of die motor liep, want zag er nog steeds erg gaaf uit (goede staat, weinig km's, typische showbike).
Kon die gozer hem niet eens van het alarm af krijgen... met veel moeite gelukt. Maar mocht hem maar 1 minuutje laten lopen..
Toen ik later een afspraak wilde maken (na het weekeinde) was die motor in eens verkocht.
 
Had vorig jaar bij HP een mooie HD gezien, die ik ooit al eens eerder kon kopen (9 jaar geleden) op MP.
Kom 's middags in de showroom, maar wilde een testrit maken. Mocht niet, enkel als ik hem kocht.
Wilde weten of die motor liep, want zag er nog steeds erg gaaf uit (goede staat, weinig km's, typische showbike).
Kon die gozer hem niet eens van het alarm af krijgen... met veel moeite gelukt. Maar mocht hem maar 1 minuutje laten lopen..
Toen ik later een afspraak wilde maken (na het weekeinde) was die motor in eens verkocht.
Logisch toch?
Men was bang dat je erachter kwam dat hij minder km`s gelopen had dan 9 jaar daarvoor.
 
Had vorig jaar bij HP een mooie HD gezien, die ik ooit al eens eerder kon kopen (9 jaar geleden) op MP.
Kom 's middags in de showroom, maar wilde een testrit maken. Mocht niet, enkel als ik hem kocht.
Dat is zoiets raars!
In zo'n geval direct wegwezen en al je dromen gelijk aan de kant zetten.

Je maakt een proefrit om te beoordelen. De beoordeling kán negatief zijn.
Bijv. dat blijkt bij testrit dat de motor alleen maar linksaf wil door krom frame.
Maar helaas, want dan zit je al vast aan de koop???
 
Had vorig jaar bij HP een mooie HD gezien, die ik ooit al eens eerder kon kopen (9 jaar geleden) op MP.
Kom 's middags in de showroom, maar wilde een testrit maken. Mocht niet, enkel als ik hem kocht.
Wilde weten of die motor liep, want zag er nog steeds erg gaaf uit (goede staat, weinig km's, typische showbike).
Kon die gozer hem niet eens van het alarm af krijgen... met veel moeite gelukt. Maar mocht hem maar 1 minuutje laten lopen..
Toen ik later een afspraak wilde maken (na het weekeinde) was die motor in eens verkocht.
Dat is idd hun”werkwijze”
Ik was ook snel klaar met die gasten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan