Ervaringen met HP motoren Eemnes

Tja en anderzijds uit recente ervaringen >> vrijwel elke autohandelaar is niet anders dan HP op een enkele uitzondering na wellicht
 
Wow....er staat een cbr1000rr..ik zou er bijna gaan kijken....maar nu dat ik dit allemaal tegen kom...toch maar niet


Altijd zou je kunnen gaan kijken maar hou dit topic wel in je achterhoofd ;) Zie je iets moois dan laat je hem elders keuren.Vinden zij dat niet goed dan laten staan.
 
Wow....er staat een cbr1000rr..ik zou er bijna gaan kijken....maar nu dat ik dit allemaal tegen kom...toch maar niet
Je zou daar kunnen voorstellen dat Erik van Lent de motor komt keuren.
Als het antwoord negatief is dan weet je al voldoende.................
(mss heb je nog niet eens een afspraak met Baatsen, maar dreigen met keuring geeft al een gewenste reactie)
 
Laatst bewerkt:
Je zou daar kunnen voorstellen dat Baatsen de motor komt keuren.
Als het antwoord negatief is dan weet je al voldoende.................
(mss heb je nog niet eens een afspraak met Baatsen, maar dreigen met keuring geeft al een gewenste reactie)
Baatsen? Doet die nu ook al keuringen? Echt?
 
Je bent toch aardig op weg?

Die webwinkel van je ziet er aardig louche uit.
Ik heb er niet voor niets spullen gekocht, als gierige Hollander zijnde. :+


Even terug OT: ik ben er ook ooit eens geweest en toen waren ze bezig een FZS600 model 98-00 op te knappen. Dat ding was werkelijk bij elkaar gebeund, maar het kaartje 'in originele staat' hing er al aan.
De tank moest nog worden uitgedeukt en overgespoten zodat de kleur zou lijken op de topkuip, de topkuip moest nog worden gelijmd en het achterwiel stond scheef.
Ik zag het bij toeval staan, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling en daar waren ze ook niet zo blij mee. :')
Dan hebben ze niets gelogen, hij is ook heel origineel :+

Altijd zou je kunnen gaan kijken maar hou dit topic wel in je achterhoofd ;) Zie je iets moois dan laat je hem elders keuren.Vinden zij dat niet goed dan laten staan.
:^
Zolang je weet wat je doet en waar je op moet letten, zou ik zeker gaan kijken. En mocht het wat lijken, even langs een goede keurmeester.
 
Maar misschien is die motor wel ingeruild op een andere schademotor.
En wil de oude eigenaar dus zeer waarschijnlijk volgende week zijn inruil weer terug.
Dus laten staan. _O-
 
Je zou daar kunnen voorstellen dat Baatsen de motor komt keuren.
Als het antwoord negatief is dan weet je al voldoende.................
(mss heb je nog niet eens een afspraak met Baatsen, maar dreigen met keuring geeft al een gewenste reactie)
Ik denk dat je Erik van Lent bedoeld...... :+

En nee, die mag bij HP niet meer binnenkomen. Maar een keuring om de hoek is natuurlijk zo geregeld.
 
Laatst bewerkt:
Tja je kan natuurlijk alles proberen dicht te timmeren met een dure aankoopkeuring maar ook van Lent geeft geen garantie dat ie je niet toch laat staan, blijft iets technisch hé.

Een mooie uitspraak vind ik altijd wie in angst leeft sterft ook in angst, beetje risico neemt de gemiddelde motorrijder/koper toch wel of zijn we mietjes geworden met zijn allen?
 
Tja je kan natuurlijk alles proberen dicht te timmeren met een dure aankoopkeuring maar ook van Lent geeft geen garantie dat ie je niet toch laat staan, blijft iets technisch hé.

Een mooie uitspraak vind ik altijd wie in angst leeft sterft ook in angst, beetje risico neemt de gemiddelde motorrijder/koper toch wel of zijn we mietjes geworden met zijn allen?

Stoere taal.

Jij koopt ongezien een motor ? Of kijk jij ook even naar remschijven, balhoofd enz enz ?

Ik mag aannemen van wel. Heb je daar zelf geen verstand van, dan schakel je daar iemand anders voor in.

Beetje onzin om iemand daarvoor als mietje af te schilderen, nergens voor nodig.
 
Je bent toch aardig op weg?

Die webwinkel van je ziet er aardig louche uit.
Ik heb er niet voor niets spullen gekocht, als gierige Hollander zijnde. :+


Even terug OT: ik ben er ook ooit eens geweest en toen waren ze bezig een FZS600 model 98-00 op te knappen. Dat ding was werkelijk bij elkaar gebeund, maar het kaartje 'in originele staat' hing er al aan.
De tank moest nog worden uitgedeukt en overgespoten zodat de kleur zou lijken op de topkuip, de topkuip moest nog worden gelijmd en het achterwiel stond scheef.
Ik zag het bij toeval staan, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling en daar waren ze ook niet zo blij mee. :')
Niet gelogen hij was toch in originele staat toen je hem zag :+

Misschien vergeten ze die kaartjes er aftehalen voor ze de showroom ingaan O-) :P
 
Een mooie uitspraak vind ik altijd wie in angst leeft sterft ook in angst, beetje risico neemt de gemiddelde motorrijder/koper toch wel of zijn we mietjes geworden met zijn allen?

Mensen die nadenken overwegen het nemen van een risico pas als dat risico enigszins in verhouding staat tot het potentiële gewin. Bij HP krijg je echter nog net niet de garantie dat je een schadehok koopt, voor een prijs die iets van 10% onder de marktwaarde ligt. Lijkt me dus duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
We hebben liever dat je er wel heen gaat, en naderhand hier de smeuïge verhalen post. :+
 
:^

Even rondkijken in het schadepaleis, informeren naar de prijs, eventuele korting, onderhoud, aankoopkeuring, garantie en een proefit.

En waarom het een special edition is. :Y
 
Laatst bewerkt:
De Allerbeste Wensen, ook voor HP in Eemnes.

Iets wat je de klanten van HP waarschijnlijk niet zal horen zeggen. :+

(ik heb zelfs 1 verre collega die met tevredenheid "ik ken motoren, hoor..." bij HP een Motor daar gekocht heeft. Gelukkig(?) is hij zeer kort daarna flink onderuit gegaan en is de motor door "een kenner" helemaal herbouwd )

Zie je, ervaringen met een motor van HP...en het is weer een opgelapte schademotor. :+
 
Heb er vorig jaar een goldwing 1500 gekocht met weinig mijlen op de teller. Verkoper was wel heel erg enthousiast over de algehele staat van het ding terwijl het toch duidelijke gebruikssporen waren. Heb verder nul problemen met de motor gehad, ja er waren wat onderdelen versleten voorvork oliekeerringen, in 1 poot zat helemaal geen olie meer! Maar dat is acceptabel gezien de lage prijs. Ik heb deze vervangen bij een goldwingspecialist en die zei dat het een redelijk goede goldwing was. Ik vond het een prettige motorzaak hp motoren.
 
Toevallig een lichtblauwe? Daar was ik vorig jaar met mijn broer ook voor wezen kijken, maar we hebben hem laten staan: hoewel het identificatieplaatje op het frame duidelijk 1988 als bouwjaar aangaf, bleef de verkoper bij hoog en laag beweren dat hij van '93 was. Dan ben ik het vertrouwen al kwijt.... :N

Heb er vorig jaar een goldwing 1500 gekocht met weinig mijlen op de teller. Verkoper was wel heel erg enthousiast over de algehele staat van het ding terwijl het toch duidelijke gebruikssporen waren. Heb verder nul problemen met de motor gehad, ja er waren wat onderdelen versleten voorvork oliekeerringen, in 1 poot zat helemaal geen olie meer! Maar dat is acceptabel gezien de lage prijs. Ik heb deze vervangen bij een goldwingspecialist en die zei dat het een redelijk goede goldwing was. Ik vond het een prettige motorzaak hp motoren.
 
Oh oh.

Ik ga wat bitterballen door de pan jagen.

default.jpg
 
Heb er vorig jaar een goldwing 1500 gekocht met weinig mijlen op de teller. Verkoper was wel heel erg enthousiast over de algehele staat van het ding terwijl het toch duidelijke gebruikssporen waren. Heb verder nul problemen met de motor gehad, ja er waren wat onderdelen versleten voorvork oliekeerringen, in 1 poot zat helemaal geen olie meer! Maar dat is acceptabel gezien de lage prijs. Ik heb deze vervangen bij een goldwingspecialist en die zei dat het een redelijk goede goldwing was. Ik vond het een prettige motorzaak hp motoren.
Als jij tevreden bent, laat je dan hier niet ompraten. Het is natuurlijk best mogelijk dat je er een goede en zeer bruikbare motor treft.
Oh oh.

Ik ga wat bitterballen door de pan jagen.

default.jpg
Heeft 't gesmaakt?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan