Ervaringen met HP motoren Eemnes

Toevallig een lichtblauwe? Daar was ik vorig jaar met mijn broer ook voor wezen kijken, maar we hebben hem laten staan: hoewel het identificatieplaatje op het frame duidelijk 1988 als bouwjaar aangaf, bleef de verkoper bij hoog en laag beweren dat hij van '93 was. Dan ben ik het vertrouwen al kwijt.... :N
Ja inderdaad op het kenteken staat dat hij in 1993 is toegelaten, wat er daarvoor mee is gebeurt daar heb ik geen idee van, maar het is wel interessant om dat eens uit te zoeken.

EDIT: heb inmiddels uitgevogeld a.d.h.v. het frame nummer dat hij uit 1990 is op die sticker kan 1988 als modeljaar zijn aangegeven, ik heb de sticker nog niet gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Zo'n zaak zou echt niet bestaan als het alleen maar slechte motoren zou verkopen.

Los daarvan, ik heb sinds mijn achttiende al heel veel motoren gehad en dit is echt één van de allerbeste! Misschien ben ik de uitzondering die de regel bevestigd? Overigens is het wel een beetje merkwaardige winkel daar, beetje kampers, maar daar kan ik wel goed mee.
 
Ik vind dit een heerlijk Topic maar het is wat rustig.

In Januari 2016 kocht ik een BMWR1100GS uit 1998 bij Korteland motoren. Via het GS forum kwam ik bij de vorige eigenaar terecht en die had hem in 2003 bij HP gekocht.

Hij heeft er nooit iets mee gehad en dat ding was perfect. Ik heb alleen versleten koppelingsplaten gehad die onder garantie door Korteland zijn vervangen. Verder was het echt een fijne machine die ik helaas 10 maanden later moest verkopen.

Maar het kan dus wel, een knappe fiets bij HP vandaan. Ik zou alleen de gok niet wagen😅
 
Oh jongens wat een mooi topic dit.

Ik zag toevallig een aantrekkelijke motor te koop staan bij HP voor een wel erg mooie prijs. Gelukkig kwam ik dit topic tegen.

Toch heb ik redelijk goede ervaringen met dit bedrijf. Ergens in 2008 ofzo heb ik er een RSV Mille R gekocht en eigenlijk geen problemen mee gehad. Toen ik die motor weer ergens wilde inruilen maakte de verkoper van die andere zaak wel de opmerking dat hij dacht dat de Aprilia schade had gehad. Verder geen aandacht aan geschonken want ik was toch bezig een nieuwe motor te kopen. Maar dat zou dus best zo geweest kunnen zijn....
 
Het is daar hetzelfde als bij andere handelaars, ze kopen en verkopen alles waar ze iets winst op kunnen maken.
Dat kunnen prima motoren zijn, maar ook rampenbakken.
Je moet er een beetje geluk mee hebben, een schademotor die netjes hersteld is hoeft geen enkel probleem te zijn, is het echter een kromgereden geval wat met spuitbusjes is opgelapt, dan kun je er behoorlijk mee de boot in gaan...
Goed opletten dus.
 
Oh jongens wat een mooi topic dit.

Ik zag toevallig een aantrekkelijke motor te koop staan bij HP voor een wel erg mooie prijs. Gelukkig kwam ik dit topic tegen.

Toch heb ik redelijk goede ervaringen met dit bedrijf. Ergens in 2008 ofzo heb ik er een RSV Mille R gekocht en eigenlijk geen problemen mee gehad. Toen ik die motor weer ergens wilde inruilen maakte de verkoper van die andere zaak wel de opmerking dat hij dacht dat de Aprilia schade had gehad. Verder geen aandacht aan geschonken want ik was toch bezig een nieuwe motor te kopen. Maar dat zou dus best zo geweest kunnen zijn....
Jammer dat je niet even doorgevraagd hebt. Zou die verkoper nu geprobeerd hebben om jou uit de tent te lokken of echt iets gezien hebben? Nu zullen we het nooit weten.
 
Laatst een triumph sprint gekocht, vlotte vent weet waar hij het over heeft, maat van me heeft er een kawa1100 gekocht prima deal ook een collega heeft er een honda gekocht goede service deze zaak moet er wel 180 km voor rijden voor een beurt maar dat boeit me niet.

gr Ronald
 
Laatst een triumph sprint gekocht, vlotte vent weet waar hij het over heeft, maat van me heeft er een kawa1100 gekocht prima deal ook een collega heeft er een honda gekocht goede service deze zaak moet er wel 180 km voor rijden voor een beurt maar dat boeit me niet.

gr Ronald
De ene beurt is de andere niet.

Enne welkom op mf


:o
 
Ja, wel heel vreemd dat bij Eemnes altijd ineens uit het NIETS een prachtige bericht opduikt.
Na 999 slechte reviews zal deze plotselinge 1000-ste niet de mening van de MF-populatie gaan wijzigen!!!
Als je de voorgaande 100 pagina's doorleest dan weet je dat je daar NIET moet zijn...…………………….:X
 
  • Leuk
Waarderingen: vino
Laatst een triumph sprint gekocht, vlotte vent weet waar hij het over heeft, maat van me heeft er een kawa1100 gekocht prima deal ook een collega heeft er een honda gekocht goede service deze zaak moet er wel 180 km voor rijden voor een beurt maar dat boeit me niet.

gr Ronald

Dus Ronald heeft een vlotte vent gekocht met de naam Triumph sprint. Slavernij is al heel lang geleden afgeschaft... Tenminste hier in Nederland.

Ook bijzonder dat HP 180 km rijdt om een beurt te kunnen uitvoeren. Dat is wel service inderdaad.
 
Ik heb enige tijd geleden deze link gevonden en die heeft mij wel meer inzicht gegeven over verschillende motordealers. Misschien hebben jullie er iets aan?

Gr. Joop.
 
Heren, het is al wel wat stil hier maar ik heb even een vraag: er staat bij HP motoren een Z900RS welke er in de advertentie goed uitziet:

http://www.hpmotoren.nl/alle-motoren/kawasaki-z-900-rs-abs-retro/_575___3503_NL_134135
echter wordt deze kleur niet in nederland geleverd. Op een zoeksite kwam ik bij toeval het kenteken tegen (08-MJ-KD) en hij is volgens de RDW niet ingevoerd...
Nou was ik niet van plan deze te kopen daar ik ze niet vertrouw (ook een keer langsgeweest en toen de helft geboden gekregen van het bedrag per mail, nadat mijn fiets tot de grond was afgebrand :-( )

Het is meer mijn nieuwsgierigheid :-), wat zou dit voor fiets zijn, schade oid ??? Ik zou hem ergens anders wel willen hebben, zit er mijn inziens wel vet uit.
 
Heren, het is al wel wat stil hier maar ik heb even een vraag: er staat bij HP motoren een Z900RS welke er in de advertentie goed uitziet:

http://www.hpmotoren.nl/alle-motoren/kawasaki-z-900-rs-abs-retro/_575___3503_NL_134135
echter wordt deze kleur niet in nederland geleverd. Op een zoeksite kwam ik bij toeval het kenteken tegen (08-MJ-KD) en hij is volgens de RDW niet ingevoerd...
Nou was ik niet van plan deze te kopen daar ik ze niet vertrouw (ook een keer langsgeweest en toen de helft geboden gekregen van het bedrag per mail, nadat mijn fiets tot de grond was afgebrand :-( )

Het is meer mijn nieuwsgierigheid :-), wat zou dit voor fiets zijn, schade oid ??? Ik zou hem ergens anders wel willen hebben, zit er mijn inziens wel vet uit.

Nieuw grijs geimporteerd zonder eerst elders op kenteken te hebben gestaan waarschijnlijk. Gebeurt vaker.
 
Gezien het gesloten topic van vanmiddag denk ik dat hp accounts aanmaakt om hun slechte naam te cleanen.
HP motoren Eemnes


Mooi topic,een gratis achterband en een spanningsregelaar en accu en dat allemaal op 1 dag.
Was ook beetje vreemd geschreven dat topic.
Wel lachwekkend hoe iemand dit alles opschrijft ,leek wel een sprookjesboek.
En wel toevallig als hp motoren negatief rondgaat er verschijnt dan opeens zo een positivo bericht over die zaak.
 
Leuk, het HP-topic leeft weer.
"het seizoen" is nu echt in volle gang.
(heb ik het zwaaitopic gemist?)
 
Javascript doet het helaas hier niet, maar ik wilde HP motoren ook 5 sterren geven en wijzen op het fantopic hier op motor-forum waar ze ook zo enorm over de zaak te spreken zijn.

Zouden ze die recenties allemaal toelaten, of enkel de positieve?
 
Terug
Bovenaan Onderaan