Ervaringen met Motomod kleding

Reece

MF veteraan
14 okt 2002
3.173
0
Boskoop
Ik was gisteren bij het motorkledingcenter en zag daar een heel fraai sportief leren motorjack van Motomod in blauw/wit. Ik ken het merk verder niet en zoeken op internet heeft ook niet veel opgeleverd. Ik kan er niet eens een plaatje van vinden.

De jas voelde kwalitatief heel goed aan en met een prijs van € 319,- was die ook niet echt duur. Heeft iemand ervaring met dit merk?
 
Helemaal niemand :?

Dan ben ik de enige en heel origineel als ik 'm koop :Y
 
Ik heb twee textiel jas/broek sets van Motomod gehad, voor winter gebruik, en ik ben echt een fan.
Bijna helemaal waterdicht, heel warm, practische en niet kapot te krijgen, zelfs na een totaal van 6 jaar (van 12 jaar motor-rijden) als instructeur en koerier. Net zo goed als Rukka, maar voor omgeveer de helft van de prijs, met betere zakken ;)

Mijne eerste Motomod jas had zelfs bijna geen schade na een 20 meter schuiver op (natte) asfalt, alleen een paar gesmolten plekken en een gescheurde buiten-zak.
Heb net (zes maand geleden) een nieuwe London jas en Noord Kaap broek gekocht, 12 jaar na de eerste set, en ze zijn net zo goed, al zijn de broeken niet zo totaal waterdicht als mijn ouwe.

It is good shit. De Fransen (en ik) zijn er dol op, met reden.
 
Mijn eerste jas was van dat merk 20 jaar geleden. Was toen erg goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan