Ervaringen met Motoport Rotterdam

Hoe is het nu bij Motoport Rotterdam? Ben verhuisd en wil overstappen van goedhart naar Motoport Rotterdam.
 
Ik weet niet hoe het nu is bij MotoPort in Rotterdam, kan je alleen vertellen dat ik er nooit en te nimmer iets zal kopen tobbers daaro.

Waarom niet ten eerste ik heb motor rij les genomen bij de rijschool die er toen bij zat dit was prima die man gaf uitstekend les.

Echter was het zo dat je korting kreeg op je motorkleding in de winkel omdat je dus bij hem leste... Nou wist ik toen nog niet precies wat ik ging rijden na het halen van mijn rijbewijs en daardoor ook nog niet precies wat voor kleding ik moest aanschaffen.. dus heb ik dat uitgesteld tot ik mijn rijbewijs gehaald had en wist welke motor ik zou gaan kopen.

Kom ik 3 weken na het halen van mijn rijbewijs bij motoport schaf ik de hele zooi in 1x aan (alles van DiFi en alles van leer was niet goedkoop) geef ik mijn leskaart krijg ik te horen dat ik nu niet meer les en daarom geen korting meer krijg!!! ehmm sorry ??? dat was dus 3 weken nadat ik me laatste les gedaan had. proberen een discussie aan te gaan met die ouwe heks maar nee hoor regels zijn regels.. Discussie werdt omgezet naar woede en ben maar omgedraaid en weg gelopen voor ik die heks op haar bezemsteel naar de maan geschopt had wat een mens zeg!!!

Me beklag gedaan bij dat blonde ding wat er zat en opeens kreeg ik geen 10% maar 20% korting op het spul...dan opeens wel

Goed dat is 1x dat kan, ga ik pas geleden bij hun kijken op een Yamaha dag voor een R6 je zou daar dan een direct een proefrit kunnen maken. Kicke gaan we doen.

Ik er heen, jawel een R6 uit 2007 weinig km's er op maar wel heel stevig aan de prijs.. goed toch maar even rijden.

Wij naar buiten met dat ding.. Niet starten ah meneer het is de accu effe een slinger er aan geven..

Goed gestart ding bleef uitvallen. Ja meneer hij is koud en u moet even rijden voor hij aanblijft.. Ik weet het niet hoor ben geen expert maar als bij mijn oude thundercat de accu leeg was dan was het een bocht of 4 of 5 en dan viel hij echt niet meer uit...

Ik ben de hele spaanse polder met een uitvallende motor aan het door rijden geweest elk stoplicht uit vallen.. op het rechte stuk (na 20 minuten rijden) uit vallen.

Dus met gevaar voor eigen leven weer terug.. Komt die verkoper naar me toe en hoe was het?

Kut natuurlijk wat denk je zelf, leuk is dat denk je een nieuwe motor te willen kopen ben je alleen maar bezig met hoe je dat hok aan de praat houd.

Antwoord van onze geweldige verkoper "Maar meneer weet u zeker dat het niet aan u ligt?"

Veel plezier daar, ik ga ergens anders heen..

Wat een tobbers zeg.. |( |(
 
Tjah, ik heb er alleen positieve ervaringen... is wel een aantal jaren geleden.

Motor in onderhoud gehad, spullen besteld, spullen gekocht, motor ingeruild op een andere motor, vaak staan kwijlen op nieuwe motoren ..
Kortom, ik kwam er wel graag ...

Maar dat is wel een aantal jaren geleden (ben verhuisd, dus kom er niet meer)
 
Ik kom alleen nog maar bij KMS motoren voor mijn onderhoud.....en dat bevalt me prima.
Marco heeft altijd tijd voor een babbel en is nooit te beroerd om je zelfs na sluitingstijd effe te helpen.
 
Ik ken genoeg mensen die tegenwoordig wel tevreden zijn over MP R'dam.
Tuurlijk zijn er af en toe discussies en ja, er gaan dingen fout, maar waar is dat tegenwoordig nu niet zo?
En tja, over KMS, dat is het voordeel van de kleinere ondernemer. Minder tijdsdruk en toch vaak die extra klus nog voor wat extra centen maar aannemen.
Toevallig weet ik dat Marko ook met regelmaat spullen bij Rotterdam haalt, dus tja, als ze echt nog zo slecht waren als een paar jaar terug, had hij denk ik wel elders aangeklopt.

Niet dat een grotere motorzaak vanwege 'het groot zijn' klussen maar half mag afmaken en zich niet aan afspraken mag houden ofzo hoor, maar ik kan wel begrijpen dat er bij grotere zaken vaker dingetjes mis gaan.

Ps. @ 10o: je bent wel een internet-held hoor, iemand anoniem uit staan schelden waar je weet dat ze het toch nooit teruglezen... :N
 
Laatst bewerkt:
Hele klaagzang


Ik ben de hele spaanse polder met een uitvallende motor aan het door rijden geweest elk stoplicht uit vallen.. op het rechte stuk (na 20 minuten rijden) uit vallen.

Ik weet niet hoor maar 20 minuten rijden met een motor die steeds uitvalt.
het is niet in jou opgekomen om iets eerder al terug te gaan?? |( |(
 
Motoport Hengelo is ook al kloten, ga je er heen voor een onderdeel voor een XT350 of XTZ750 Super Tenere, voor dat oude ding kunnen we niks krijgen doei. Dus moet ik de delen voor die motoren bij een honda dealer bestellen :'( die is in ieder geval wel normaal.
 
Wat is KMS eigenlijk?

Motorport is iets duurder als andere zaken maar ik heb nog positieve ervaring. Mijn rem hendel zat los en werd ook gratis gechecked enzovoort dus voor mij in ieder geval positief.
 
Ik zeg SAFE Rotterdam, Top zaak en snelle service.
Als je band lek is kan je tenminste diezelfde middag nog komen en bij andere zaken ben je pas naar een paar dagen/weken aan de beurt.
Super goed geholpen en een mooie prijs...
 
enige ervaring die ik heb met mp Rotterdam is dat ik een tweedehands seatcover bestelde voor mijn motor, en de volgende dag twee grote dozen aantrof voor de deur. had ik een gratis rechter koffer van een blauwe pan european erbij gekregen :? had een medewerker mijn adres op de verkeerde doos gezet... _O-

dus ik bellen naar MP, moest ik die koffer maar even opsturen naar het juiste adres en de kosten declareren bij motoport, allemaal gedoe dus... ik heb de doos bij motoport zelhem hier om de hoek gebracht, en ze zoeken het zelf maar uit :W
 
Bestaan er trouwens sites zoals www.kieskeurig.nl maar dan voor motordealers? Als iemand er baat bij heeft kan ik misschien wel één in elkaar flansen. (Recensies geven, nota geven van hoeveel gekost, welke blacklisted dealers, etc.) Recensies in reacties en bijvoorbeeld, service, klantvriendelijkheid etc etc.

Het is maar een idee.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg SAFE Rotterdam, Top zaak en snelle service.
Als je band lek is kan je tenminste diezelfde middag nog komen en bij andere zaken ben je pas naar een paar dagen/weken aan de beurt.
Super goed geholpen en een mooie prijs...

Alle afdelingen zijn daar wel netjes.
Behalve de verkoop van motoren, daar doen ze nou niet veel om je een motor te verkopen. Ik kom er altijd graag, maar ik zal er waarschijnlijk nooit een motor kopen. :N
 
Dus als ik het goed begrijp en samenvat, wel onderhoud en een nieuwe motor kopen, maar geen occasion en geen moeilijke dingen vragen bij Motoport Rotterdam?
 
Ps. @ 10o: je bent wel een internet-held hoor, iemand anoniem uit staan schelden waar je weet dat ze het toch nooit teruglezen... :N
'
Yihaa ik heb eindelijk bereikt wat ik wilde bereiken in me leven ik ben een internet held!!! Woehaa.....here I come to save the day!!! }) }) })

Ik weet het niet hoor maar volgens mij scheld ik niemand uit... ik noem iemand een oude heks puur omdat ze niet voor reden vatbaar is.. verder niet... Ik post mijn verhaal omdat dat voor mij een slechte ervaring is. Iemand vraagt of motoport nog steeds zuigt en daar reageer ik op met mijn ervaring en die is niet best... Ik scheld niemand uit als je dit nu al iemand uitschelden noemt dan ben ik benieuwd hoe je het noemt als iemand echt los gaat over een ander... ow sorry ik hoop niet dat ik je nu al op je tere kinderziel getrapt hebt met deze opmerking?

@Turtle... als je met je motor door de spaanse polder heen aan het rijden ben dan ben je zo 20 minuten verder zeker als hij telkens stil valt en je hem weer opnieuw aan moet duwen dan is de rit lang of het nu 10 of 20 minuten was het gaat om het idee dat het niet echt prettige ervaring is als je zo bezig ben met die motor aan de praat te houden.

Ow en voordat er iemand gaat vallen over de opmerking "blond ding" daarmee bedoel ik Vera van motoport mee dat is een top vrouwtje die echt wel wat voor je gaat regelen!!
 
Ik ben van goede winkels gewend dat ze naar me toe komen als ik een helm sta te passen met de vraag: "kan ik u ergens mee helpen meneer?". Zo niet bij MotorPort Rotterdam, zelfs als ik bij een kerel ga vragen of hij me kan helpen word ik weggestuurd.
Goed, dan maar kijken of ik nog een leuke motor zie staan, dus ik klim op een Honda, word ik er gelijk afgestuurd....
Maargoed uiteindelijk was ik daar voor zadeltassen (ik had al tests gelezen) maar mevrouw moest even melden dat die dingen er niet uit zien en wie rijd er nou met tassen... probeer je nou wat te verkopen of wat?

Conclusie, mij zie je daar niet meer :W

Motorport Rockanje daarintegen :}
 
Wat is KMS eigenlijk?

Motorport is iets duurder als andere zaken maar ik heb nog positieve ervaring. Mijn rem hendel zat los en werd ook gratis gechecked enzovoort dus voor mij in ieder geval positief.

KMS motoren zit in Poeldijk , is een 1 mans zaak en de persoon die daar de scepter zwaait is Marco de eigenaar...zeer kundig en weet waar hij over praat.
Heeft jaren in de racerij gezeten , er is een dyno aanwezig kortom een prima zaak om je motor te brengen voor een beurt of wat dan ook.

KMS Motoren Poeldijk

Kan alleen maar voor mezelf praten maar tot nu toe heeft hij me perfect geholpen.
Nu reeds 2 motoren daar gebracht voor een grote beurt, en naar volle tevredenheid geholpen!
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg SAFE Rotterdam, Top zaak en snelle service.
Als je band lek is kan je tenminste diezelfde middag nog komen en bij andere zaken ben je pas naar een paar dagen/weken aan de beurt.
Super goed geholpen en een mooie prijs...


Komt omdat ze daar geen ene mallemoer te doen hebben, hebbie gezien wat er nog staat?
 
Ik zie hier dat Marco/KMS nog steeds actief is, ken hem nog uit de tijd dat zijn zaak in de Datheenstraat in Scheveningen gevestigd was. Goed dat dergelijke ambachtelijke bedrijfjes het nog steeds redden, als er een succes verdient is hij het wel. Marco hoort bij het selecte groepje vaklui dat rustig de tijd neemt om uit te leggen wat er precies aan een motor versleuteld is, ook als Ogri lastige strikvragen stelde.
 
Ik zie hier dat Marco/KMS nog steeds actief is, ken hem nog uit de tijd dat zijn zaak in de Datheenstraat in Scheveningen gevestigd was. Goed dat dergelijke ambachtelijke bedrijfjes het nog steeds redden, als er een succes verdient is hij het wel. Marco hoort bij het selecte groepje vaklui dat rustig de tijd neemt om uit te leggen wat er precies aan een motor versleuteld is, ook als Ogri lastige strikvragen stelde.


Kom er nog niet zo lang maar van wat hij tot nu toe gedaan heeft aan mijn motor en die van me meissie en aan nog wat motoren van vrienden van me ben ik ech wel tevreden met hem.
Ik kan niet mee praten met mensen die bij motorport geweest zijn of nog steeds komen, maar kep wel steeds meer het gevoel bij de wat grotere dealers dat je steeds meer een nummer ben en niet meer een "klant" !
 
Laatst bewerkt:
Kom er nog niet zo lang maar van wat hij tot nu toe gedaan heeft aan mijn motor en die van me meissie en aan nog wat motoren van vrienden van me ben ik ech wel tevreden met hem.
Ik kan niet mee praten met mensen die bij motorport geweest zijn of nog steeds komen, maar kep wel steeds meer het gevoel bij de wat grotere dealers dat je steeds meer een nummer ben en niet meer een "klant" !


Ik weet in elk geval dat dit bij MotoPort Echt (de vestiging in het plaatsje Echt welteverstaan, voordat alle hollanders denken dat ik elke vestiging bedoel) niet zo is. Mijn vader komt hier al een tijde voor zijn motoren en alle andere spullen, en ze hebben altijd tijd voor een praatje, helpen je ook overal mee, zijn nergens te beroerd om, echt een geweldige zaak.
Dus, als je ooit naar Zuid- of Midden-Limburg komt, weet je waar je moet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan