Toch nog even mijn ongenoegen gallen e.d spuien over MotoPort Rotterdam. @XL bracht daar zijn Gixxer omdat er een rammel in zat. Er werd daar gezegd: Het is druk we hebben even voorlopig geen tijd. @XL = ik moet over 3 weken 4 dagen met de motor weg, lukt dat. Motorport= Natuurlijk geen probleem. Gelukkig begonnen ze er al 3 dagen van te voren aan en sloopte ze direct heb blok maar helemaal uit elkaar. Er stond gewoon haast een leeg frame daar. Natuuuurlijk kon @XL niet op zijn eigen motor mee. DeeVee bedankt voor het uitlenen van je TL.
@xl links op DeeVee zijn TL en ik rechts op mijn eigen TL.
Komen ze 2 maanden na het brengen van de motor met de mededeling: We kunnen het niet vinden... we hebben wel de kettingspanner vernieuwd. We gaan hem in elkaar zetten.... het is alleen een beetje jammer dat je koppakking nog niet binnen is na 2 maanden . Gelukkig kwam deze 2 weken later wel binnen. @XL was nu € 500 armer maar zo blij als een kind dat hij weer kon rijden. Hij had immers maar 2.5 zomer maand gemist.
[*]Opmerking: @XL heeft met Gods gratie 1x een weekend een leenmotor mee gekregen terwijl MOTOPORT ROTTERDAM de boel liep te verstieren!
Dus @XL rijdt van uit Rotterdam naar huis, ik ben thuis en ik hoor hem dus ik loop er ff naar toe ( woont om de hoek ) en aldaar draai ik even aan het gas... tot mijn grote verbazing hoor ik gewoon het geluid weer......
Tijdens het Spektalel weekend van Van Wijk even met een monteur staan babbelen en die vertelde meteen van een modificatie die er was geweest op de distributieketting spanner. Het was fabrieks garantie, maar die was er bij AXL al af. Hij weer terug naar MotoPort Rotterdam. Hun het na gevraagd en jahoor een modificatie en die besteld. Hij kreeg NIETS van MotoPort vergoed, geen tegemoed koming of wat dan ook. De fab. garantie was er af en dat was het. Service? Sorry, nooit van gehoord. @XL heeft daar alle 3 zijn motoren gekocht maar service, nee hoor. Kunnen we niet aan beginnen. Trouwens uw motor stond hier maar 2.5 maanden zonder dat wij iets goed er aan konden doen. Dat hij zijn Gixxer met 2.600 kilometer op de teller, dus nieuw kocht telde ook al niet.
Terwijl zijn motor nu weer gemaakt werd kreeg hij een oude zwaar afgeragde Suzuki GS500 mee. Niet vooruit te branden. Er was niets anders hij moest het er maar mee doen deelde de werkplaats mee. @XL naar voren en met een verkoper zijn beklag doen, toen kon hij een Honda Silverwing mee nemen... jah een scooter.
Tot grote ergenis van @XL hadden ze ook de boutjes waar de tank bij de het balhooft wast zit kwijt gemaakt. Niets vertellen hoor, maar @XL zag het meteen. De boutjes waren splinter nieuw! Natuurlijk vol blijven houden dat ze er al inzaten..... PRUTSERS!!! Dan ook nog boos worden en dan de orginele boutjes maar bestellen.
Toen mijn broertje thuis kwam ontdekte hij dat er ook nog een stokje uit de motor verdenen was. ( om de tank omhoog te zetten ). Kon hij weer terug, gelukkig vonden ze dat redelijk snel terug......
MotoPort Rotterdam zuitgt BIG TIME!
@xl links op DeeVee zijn TL en ik rechts op mijn eigen TL.
Komen ze 2 maanden na het brengen van de motor met de mededeling: We kunnen het niet vinden... we hebben wel de kettingspanner vernieuwd. We gaan hem in elkaar zetten.... het is alleen een beetje jammer dat je koppakking nog niet binnen is na 2 maanden . Gelukkig kwam deze 2 weken later wel binnen. @XL was nu € 500 armer maar zo blij als een kind dat hij weer kon rijden. Hij had immers maar 2.5 zomer maand gemist.
[*]Opmerking: @XL heeft met Gods gratie 1x een weekend een leenmotor mee gekregen terwijl MOTOPORT ROTTERDAM de boel liep te verstieren!
Dus @XL rijdt van uit Rotterdam naar huis, ik ben thuis en ik hoor hem dus ik loop er ff naar toe ( woont om de hoek ) en aldaar draai ik even aan het gas... tot mijn grote verbazing hoor ik gewoon het geluid weer......
Tijdens het Spektalel weekend van Van Wijk even met een monteur staan babbelen en die vertelde meteen van een modificatie die er was geweest op de distributieketting spanner. Het was fabrieks garantie, maar die was er bij AXL al af. Hij weer terug naar MotoPort Rotterdam. Hun het na gevraagd en jahoor een modificatie en die besteld. Hij kreeg NIETS van MotoPort vergoed, geen tegemoed koming of wat dan ook. De fab. garantie was er af en dat was het. Service? Sorry, nooit van gehoord. @XL heeft daar alle 3 zijn motoren gekocht maar service, nee hoor. Kunnen we niet aan beginnen. Trouwens uw motor stond hier maar 2.5 maanden zonder dat wij iets goed er aan konden doen. Dat hij zijn Gixxer met 2.600 kilometer op de teller, dus nieuw kocht telde ook al niet.
Terwijl zijn motor nu weer gemaakt werd kreeg hij een oude zwaar afgeragde Suzuki GS500 mee. Niet vooruit te branden. Er was niets anders hij moest het er maar mee doen deelde de werkplaats mee. @XL naar voren en met een verkoper zijn beklag doen, toen kon hij een Honda Silverwing mee nemen... jah een scooter.
Tot grote ergenis van @XL hadden ze ook de boutjes waar de tank bij de het balhooft wast zit kwijt gemaakt. Niets vertellen hoor, maar @XL zag het meteen. De boutjes waren splinter nieuw! Natuurlijk vol blijven houden dat ze er al inzaten..... PRUTSERS!!! Dan ook nog boos worden en dan de orginele boutjes maar bestellen.
Toen mijn broertje thuis kwam ontdekte hij dat er ook nog een stokje uit de motor verdenen was. ( om de tank omhoog te zetten ). Kon hij weer terug, gelukkig vonden ze dat redelijk snel terug......
MotoPort Rotterdam zuitgt BIG TIME!
Laatst bewerkt: