MyRouteApp, navigatie app voor motor

Jammer. Was er al bang voor.

Inloggen daaro -> Ondersteuning -> Tickets -> en dan zie je alle tickets... hoop ik. Iig een dropdown met iets can Alle, Mijn, tickets. Status = wordt verwerkt, dus ik weet iet of iedereen deze ticket reeds ziet.
Ik zie alleen mijn eigen tickets, dus niet alle tickets.....
 
Ik wel, maar ze zoeken het maar uit daar bij MRA. De website is verre van intuitief, maar als je kritiek uit krijg je de wind van voren.
Zie ook de opm. van Athome.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, de communicatie is verre van vriendelijk en behulpzaam daar.
Vorig jaar zijn veel topics met problemen gesloten omdat iemand van het support in het topic gereageerd heeft. De reactie zelf voegde over het algemeen niets toe maar ze willen geen reacties meer op het onderwerp. Vaag!!!!!!

Ik vind MRA op zich wel lekker werken maar qua verbeteringen volgt Michel vooral zijn eigen kop. Een andermans mening is niet zo interessant, eerder lastig.
 
Laatst bewerkt:
En als ze het niet kunnen fixen, zoals een pontje nemen in de Here kaart, is het de schuld van Here of Garmin.
Laten het antwoord maar es afwachten.
 
En als ze het niet kunnen fixen, zoals een pontje nemen in de Here kaart, is het de schuld van Here of Garmin.
Laten het antwoord maar es afwachten.
Heb ff een route gemaakt in here , pontje nieuw-beyerland en over naar maasluis , dus 2x met de pont .
wat doe ik fout , ik kan gewoon mee.
full
 
Heb ff een route gemaakt in here , pontje nieuw-beyerland en over naar maasluis , dus 2x met de pont .
wat doe ik fout , ik kan gewoon mee.
[afbeelding]
Zie pagina 3 van dit draadje: Mr. M in "Ervaringen met MyRouteApp"

En onderaan pagina 3:

Ik wordt hier toch wel moe van. Leg ik volgens mij netjes uit dat het probleem met de veren ook bij Google Maps is. Nee hoor, gewoon overheen lezen en het ticket is weg.


Dit is hun antwoord op mijn melding omtrent Google kaart en dat ik dat gechecked heb via Tyre en dat daar (in Tyre met Google kaart) de veerpontjes wel gepakt worden:


Ticket: Ondersteuning : HELPDESK

Ik heb niet direct een verklaring over waarom het het wel doet op Tyre, aangezien dit MyRoute-app is.
We hebben contact gezocht met de HERE kaart ontwikkelaars voor verdere uitleg.
Dit is momenteel alles wat ik weet.

Met vriendelijke groeten,



Mijn antwoord maar weer.

Beste,

Hebben jullie deze discussie verwijderd? Link werkt niet en met zoeken vind ik hem niet meer.

-> Wat ik hieronder bedoel is dat de Google kaart in MRA hetzelfde gedrag vertoont als de HERE kaart als het gaat om pontveer.



Ik ga er verder geen energie insteken.
 
Laatst bewerkt:
Op mijn vraag waarom een track veranderd als je hem hebt gedownload krijg ik ook geen antwoord.
 
Tja, ja, ja, ja. Met mijn ticket gebeurt weinig. Zou het komen door gebruik van een uitdrukking uit de vorige eeuw. Een uitdrukking die toen algemeen was, maar in deze eeuw op de rand is door tegenwoordig overgevoelige teentjes van een ieder.
Aan de andere kant, misschien hebben zij te maken met lange wachtlijsten en rijen die stampvoetend voor het kantoor wachten op een antwoord. ;)
 
Humor:

Beste Marten Renkema,
Ticket: Ondersteuning : HELPDESK

De developers zijn momenteel onderzoek aan het doen waarom het niet naar behoren werkt.
En hopen vanavond of anders morgen meer informatie erover te hebben die ik uiteraard direct doorspeel naar u.

PS: Mijn teentjes zijn gelukkig niet zo gevoelig hoor ;) Zo vatte ik de opmerking van uw ticket totaal niet op :)
Jammer dat uw eerdere interacties met onze helpdesk nog niet helemaal gebracht hebben waar u op gehoopt heeft, laten we hopen dat ik u nu in iedergeval wel goed kan helpen!

Nogmaals, ik kom spoedig bij u terug!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens
Customer Support

Well done Anthony! :)
 
Aloha, ik zit in de bibliotheek te zoeken naar routes van en naar Zwitserland, is er een makkelijke manier om routes te vinden ipv elke afzonderlijke route aan te klikken en te bekijken?
 
Je krijg dan allerlei routes die een referentie met Bern hebben maar dan heb je nog steeds niet op een eenvoudige manier routes van en naar Bern in je scherm staan.

Ik zou ook graag een beter overzicht willen zien waarin je inderdaad niet eerst iedere route moet aanklikken om de route te kunnen zien.
 
Op mijn vraag waarom een track veranderd als je hem hebt gedownload krijg ik ook geen antwoord.

Marten , joef got p.b via FB

Terug komen op jij vraag : waarom een track veranderd als je hem hebt gedownload.
Kijk jij met welke kaart die track is opgebouwdtdtdt en vergelijk jij die b.v ,
Here kaart met Tom Tom kaart ?
 
Sorry, ik bedoel routes van en naar Zwitserland vanuit Nederland. Ik weet niet goed hoe ik zulk soort routes kan vinden. Binnenlands zijn er inderdaad genoeg mooie routes te vinden.
 
Marten , joef got p.b via FB

Terug komen op jij vraag : waarom een track veranderd als je hem hebt gedownload.
Kijk jij met welke kaart die track is opgebouwdtdtdt en vergelijk jij die b.v ,
Here kaart met Tom Tom kaart ?
Geen pb tot op heden :)
Welke kaart ik er ook onder plak, de afwijking blijft. Gelukkig maar, want een track is kaart onafhankelijk ;) Bovendien wordt met het downloaden meer dan de helft van de punten weggemieterd.
Het antwoord van MRA is ook helder: ze gaan het onderzoeken.

En het kan best aan mij liggen, maar ik zou niet weten wat ik fout doe??
 
Het was een bug:
Beste DMM,
Ticket: Ondersteuning : HELPDESK

Zojuist bericht gehad van de developers! Schijnt een bug geweest te zijn.
Bij toekomstige uploads functioneert alles weer naar behoren.
Mocht u in de toekomst nog last hebben van een soort gelijk probleem (of uiteraard een heel ander probleem) maak dan even een ticket aan en dan ga ik het zo goed mogelijk oplossen (uiteraard met de hulp van de geweldige developers).

Ik hoop uw vragen zo goed mogelijk te hebben beantwoord, mocht u nog aanvullende vragen hebben stelt u deze dan gerust!

Met vriendelijke groeten,

Anthony Fens
Customer Support
 
Ik heb drie routes gemaakt die ik ga verdelen onder collega's die TomTom en Garmin hebben. Nu heb ik zelf een Rider 450 dus heb de routes gemaakt met de TomTomkaart in MRA Gold en vergeleken met de Here kaart. Gezorgd dat deze routes gelijk zijn. Het viel soms op de de blauwe lijn van Here wel de route volgt maar dat regelmatig deze lijn naast de weg van de TomTom kaart loopt.
Wat is nu aan te bevelen, kan ik deze gpx, gemaakt op de TT kaart (en vergeleken met Here) aan iemand geven met een Garmin of is het dan beter om de gpx te maken in de Here kaart voordat je deze opslaat? Of zou het niks uit mogen maken zolang je de routes maar met die twee kaarten vergeleken hebt?
 
Ik zit ook sinds een jaar op MR app gebruikte eerst naar tevredenheid al zon 10 jaar Tyre, moest erg wennen eerst,maar gebruik nu niks anders meer,en inderdaad wat ik hierboven lees over pontje met here kaart heb ik ook ontdekt.........de tom tom pakt hem wel mooi,maar schijnt als je de route laad bij garmin en rijd hij wel de pontjes pakt las ik ergens ,en ja de comunicatie verloopt soms traag....
maar goed nog altijd beter als niks denk ik dan maar..

Ik heb nu afgelopen 12 dagen my navigation uitgeprobeerd op mijn gsm.............hmm jammer dat de reactie op mijn gsm met handschoenen niet fijn is,want is eignelijk wel fijn,alhoewel ik ook paar kleine dingen had,maar die zullen ze ontgetwijfeld gaan verbeteren...

Ik ben goldmebmer liftime en blij dat ik heb gedaan,maak mijn routes nu meestal eerst met de michelinkaart en daarna bekijk ik hem in tom tom kaart.........ik kan het ook op mijn gsm en doorsturen naar iemand ...

Dus meer plussen als minnen ,en die zijn er altijd wel te vinden ergens ..
Voor mij is het dus topie..
 
Webinar 20-3-2018

Routes gelijk maken voor TomTom & Garmin ! ! en exporteren!

20.03.2018 20:00

Na de kennismakingswebinars gaan we in dit webinar dieper in op de vraag "Hoe zorg ik dat de route die ik gemaakt heb in MyRoute-app, precies zo in mijn TomTom en in de Garmin van mijn maat komt?" Aan de hand van een voorbeeld-route laat ik zien hoe je de route controleert op foutjes, hoe je deze herstelt en hoe je de route kunt vergelijken op verschillende kaarten. Als de route dan klaar voor gebruik is, laat ik zien hoe eenvoudig je deze kunt exporteren en gebruiken op diverse merken navigatiesystemen. Uiteraard is er ruimte voor vragen via de chat en zullen de nodige handige tips gedeeld worden. Tot dinsdag!

Inschrijven : Facebook wordt afgesloten
 
Terug
Bovenaan Onderaan