MyRouteApp, navigatie app voor motor

Klopt het dat een route niet lekker werkt als het begin punt en eind punt op op dezelfde locatie is?

Ik had een route gemaakt en als start punt thuis ingesteld. De route liep over een aantal bekkende plekken en eindigide ook weer thuis. Ik heb de route opgeslagen als een .gpx bestand en vervolgens in mijn TomTom 450 geimporteerd.

Wat gebeurde er nu, de TT wilde zo snel mogelijk naar het eind punt. Hij pakte dus niet de route op maar berekende elke keer zo snel mogelijk de weg naar huis.
 
De ervaren routemakers hebben om deze reden het begin en eindpunt nooit op dezelfde plek liggen
 
Beginpunt 100 meter op de route plaatsen is het meest handige.
En dan naar beginpunt navigeren dan wordt de route automatisch opgepakt.
 
Hi hhhh
Als je morgen het Engelstalig webinar of donderdag mijn webinar over Groepen en Evenementen volgt, krijg je automatisch een link voor 30% korting ;-)
Schrijf je in via de webinar room op MRA website. MyRoute-app: De #1 alles-in-een routetool
Groetjes Serge
En ja je kunt alle routes in 1 route importeren, ik zal er donderdag aandacht aan besteden
Hoi Serge,
Is dat webinar van afgelopen donderdag nog terug te bekijken ?
Ik zie het niet in de lijst afgeronde webinars staan.
 
3 april is weer een webinar. Waarschijnlijk kan ook daar weer een korting scoren.
Of gaat het je ergens anders om.
 
Hi, het webinar van afgelopen donderdag is helaas voortijdig gestopt vanwege een error-message in de software die we gebruiken om te streamen naar YouTube. Deze is dus niet terug te kijken, maar dinsdag is er een nieuwe en donderdag weer 1 in het Engels. Allen welkom, en inderdaad ook weer 30% korting voucher voor aanschaf van Gold 🤓
 
Athome, ik heb al Gold.
Serge had me nieuwsgierig gemaakt.

@hhhh
Had je geen Tyre-pro licentie dan ?
Dan had je al recht op 25 % korting.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben sinds kort lifetime goldmember geworden. Na een jaar goldmember en wat proefperiodes.
Het is tenslotte 2018 en ik zie zeker toekomst in MRA
MRA is een geweldig initiatief met oude en nieuwe functies, maar het is nog niet af.

Dit draadje lees ik nu pas en ik schrik een beetje van de ouderdom van de problemen/verbeteringen die jullie al gemeld hebben. Ik heb zelf een aantal tickets gemaakt (nog geen reactie gehad), maar dat hadden jullie lang geleden ook al gedaan. Pontjes op de Here kaart, track maken is eerst gpx downloaden en weer uploaden, en nog wat zaken.
Basecamp is absoluut niet slecht en een aantal functies kan MRA best overnemen. Dat is geen vloeken in de kerk. Dat de Here kaart geen City Navigator is kan misschien verholpen worden?

Een ander schrikmoment is al s ik lees hoe MRA soms reageert. We willen allemaal tips en fouten duiden om daarmee hun product beter te laten worden. In ons aller belang.
Wat ik me wel afvraag is of MRA de groei wel aan kan. Met hoeveel zijn ze eigenlijk?
Zou niet het eerste bedrijf zijn dat aan zijn eigen succes ten onder gaat.

Maar nogmaals, een geweldig initiatief. Blijven steunen, dan wordt het vast nog fraaier. :t
 
Je moet het ook de kans geven denk ik.

Ik ben inmiddels ook Gold Member geworden en begin steeds meer de voordelen wel in te zien.

De navigatie app werkt inmiddels ook zoals het hoort. Al veel hier in de buurt mee getest en geen enkele vastloper of rare reactie meer gehad. Morgen wat verder van huis testen.

Hun support is inderdaad niet wat ik zou verwachten voor iemand die Gold Member is. 9 April een ticket aangemaakt. Na een paar dagen nog wat info toegevoegd. Maar nog steeds 0 reactie gehad.
Het probleem van het vastlopen zat in de automatische schermrotatie van de telefoon. Als je het scherm vastzet in Landscape of Portrait loopt de app niet meer vast.
 
Na dat vorig weekend mijn tomtom urban rider de geest heeft gegeven (na 7 jaar zeer trouwe dienst). Ga ik ook aan de slag op mijn smartphone. Een prijs van 470 euro voor een tomtom 550 plus rechtvaardigd voorlopig voor mij nog geen aanschaf.

Mijn eerste indruk voor MRA is zeer postief. Het overzetten van een route is kinderlijk eenvoudig en snel. Alleen blijf ik de website onoverzichtelijk en redelijk druk ogen.

Ik ben benieuwd hoe de navigatie bevalt :]
 
MRA bevalt me prima nu zo'n anderhalf jaar in gebruik.
Je kan steeds meer.
Rondrit maken bv en veerpont of weg die door wil lopen omdat kaart denkt dat je er niet door kan kun je overslaan met rechte lijn kiezen....

Maar heb de navigatie app nu al vaker gebruikt.
Maar hoe later op de dag hoe meer dat hij soms vastloopt op trager is.
Gelukkig kijk ik goed vooruit maar er zitten zeker nog foutjes in...

Maar goed ik klaag niet want ik weet alles komt goed😘
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels wat praktijkervaring opgedaan en netjes antwoorden op mijn vragen.
Die antwoorden varieren van zeer uitgebreid tot het is nu zo en zo is het.
Ik snap wel dat ze niet overal op in gaan.
De navigatie op de site is nog niet geweldig vind ik.

Ik wil snel bij mijn routes of bij de groep.
Die activiteiten van anderen boeien niet zo dat ik die op een openingsscherm wil zien.

We hebben bestanden gemaakt en gedeeld mbv MRA en dat ging soepel.
Ik kan nog niet zonder Basecamp, maar die kant gaat het wel uit denk ik.
Een van de antwoorden die ik kreeg is dat MRA zich terdege bewust is wat Basecamp kan.
De toekomst zal het leren, maar MRA wordt vast nog mooier.
 
Ze hoeven Basecamp ook niet letterlijk over te nemen maar Basecamp heeft wel hele mooi functies. Een aantal van die functies heeft MRA ondertussen ook maar ze werken niet allemaal even mooi
 
Even een luie noob vraag, is het mogelijk om een route te kiezen uit de bibliotheek en dan direct de route te rijden in de MR app zelf? Of moet je de route altijd exporteren in een TT of Garmin?
 
Aha, en is er een goede IOS navigatie app die goed samenwerkt met MRA? Ik las al iets over Sygic?
 
Sygic ken ik niet zo. Ik gebruik TomTom GoMobile. Vanuit MRA kun je dan rechtstreeks via de cloud routes/tracks in de app plaatsen in seconden ;)
Route -> Opslaan als -> MyDrive (Beta) -> en boem hij staat in de lijst van 'Mijn Routes' in de TomTom App.

De navigation App van MRS: MyRouteApp Navigatie
Maar die is nog in ontwikkeling.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt goed, ga ik dat eens proberen. En dit werkt gewoon in de normale gratis versie van MRA?
 
De TomTom Go App en MRA navigatie zijn zeker interessant i.c.m MRA.

Als "echte" navigatiesystemen zijn alle Rider uit de 400-serie (en 40-serie) goed te gebruiken, net als de nieuwe TomTom Rider 550 en de nieuwe Zumo 396 (alleen deze Zumo).
 
Sygic ken ik niet zo. Ik gebruik TomTom GoMobile. Vanuit MRA kun je dan rechtstreeks via de cloud routes/tracks in de app plaatsen in seconden ;)
Route -> Opslaan als -> MyDrive (Beta) -> en boem hij staat in de lijst van 'Mijn Routes' in de TomTom App.

De navigation App van MRS: MyRouteApp Navigatie
Maar die is nog in ontwikkeling.

Een vraag over het opslaan van een route in mydrive. Ik sla dus een route op via MRA in mydrive, echter, als ik nu de mydrive app open en klik op ‘mijn routes’ dan is de lijst helemaal leeg.

Iemand tips?
 
Terug
Bovenaan Onderaan