Ervaringen met Navigon Navigatie op iPhone?

Thnx, even updaten, hou normaal iphoneclub.nl elke dag bij, maar nu al een paar dagen niet meer gedaan, maar toch getriggerd nu via mf :9
net update gedraaid, lijkt wel wat sneller met invoeren (vond ik altijd een nadeel), heb nu binnen geen gps ontvangst, even een simulatie gedaan, maar ik weet niet wat ze met die stem gedaan hebben, vond dit juist mooi bij Navigon, helder vloeiende stem, maar nou lijkt het wel of Beatrix alles opnieuw heeft ingesproken :?
 
net update gedraaid, lijkt wel wat sneller met invoeren (vond ik altijd een nadeel), heb nu binnen geen gps ontvangst, even een simulatie gedaan, maar ik weet niet wat ze met die stem gedaan hebben, vond dit juist mooi bij Navigon, helder vloeiende stem, maar nou lijkt het wel of Beatrix alles opnieuw heeft ingesproken :?

Stemmen kun je nu uit 2 kiezen maar ik heb het idee dat er geen verschil in zit? Van het weekend maar is echt proberen. wel fijn dat je 3 routes kunt kiezen he? :Y
 
Hey omatje. :W
Na bijna een jaar even dit topic weer omhoog schoppen. *D

Ik heb nu Navigon op mn iphone4 en galaxy note gedownload en zou graag mijn huidige tomtom rider willen vervangen door mijn telefoon.
Dat is namelijk veel gemakkelijker in gebruik en kan ik makkelijk in mn zak doen in tegenstelling tot mn navigatie systeem.

Nou is het zo dat mijn tomtom rider de kronkelwegen optie heeft en zag dat ik bij navigon de routes mooi en vermijd snelwegen + motor kan kiezen en dan creëert hij eigenlijk als het ware de tomtom riders kronkelwegen waar ik heel erg blij mee ben. *O*

Nu mijn vraag, als ik de Navigon app een gehele dag gebruiken ga op mn iphone of android kost het tijdens het laden dan alsnog stroom zoals in een eerdere post op de eerste pagina is gezegd? :?
En word de telefoon niet te warm als ik de gehele dag navigon draai incl muziek en flitsmeister?

Alvast bedankt.
 
Even om de oma te plezieren... :)

Ik gebruik Navigon op mijn iphone 3gs, maar na 10 minuten (zonder oplader) gaat de app op slaapstand. Wat ik heel onhandig vind, (onbruikbaar, ik rij meestal wel iets meer dan 10 minuten...) want ik gebruik hem via bluetooth met mijn headset in mijn zak. Weet iemand een manier om te voorkomen dat hij in de batterij-spaar-stand gaat, behalve dat ik met een externe accu in mijn zak moet rondrijden? 8-)

Alvast bedankt!
 
Heb daar geen last van, ook met andere versie en op de 3G nooit last van gehad eigenlijk.
Nou is het toch wel aan te raden een ladertje te fabrieken, want met een 1,5/2 uur is je accu wel leeg hoor.
 
Zelf heb ik deze 12v aansluiting op mijn motor:
http://www.motozoom.nl/webshop/meer...70024819&SID=13738410&SToken=0C6004AC5FEA513B

Hierdoor laad de telefoon bij tijdens het rijden en kom je dus altijd met een opgeladen telefoon aan. :-) Heb de aansluiting weggewerkt onder het zadel zodat er geen vocht bij kan komen en je er niks van ziet. Het oplaadsnoertje van de iPhone kan zonder problemen tussen het zadel door naar de tanktas waar de telefoon inzit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze app ook weleens gebruikt en dan alleen rijdende op de audio(oordoppen in).
Beviel me prima moet ik zeggen, heb geen ervaring met andere navigatie apps maar dat hoef ik ook niet, Navigon voldoet prima.
 
Ik denk dat je zou dit zoeken op google voor mobiele navigator app ook kunt u controleren app Google Play store.
 
Terug
Bovenaan Onderaan