Ervaringen met oplichters en onbetrouwbare motorzaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Radjan

MF'er
24 apr 2018
62
32
Ik zie af en toe verhalen langskomen van mensen die slechte ervaringen hebben met dealers. Of je hebt slechte ervaringen met garantie op 2e hands motorfietsen of slechte ervaringen met uitgevoerde reparaties en/of onderhoud. Vertel hier over je positieve of negatieve ervaringen.
 
Je wil positieve ervaringen lezen over oplichters en onbetrouwbare motorzaken? :?
 
Daarnaast lijkt me een topic vol mensen/motorzaken zwartmaken weinig bevorderlijk voor de sfeer en de uitstraling van het MF.

Dus, wat wil je exact bereiken @Radjan ?
 
Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring omdat iemand niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar misschien ligt het wel aan je eigen verwachtingen.

Tuurlijk heb je keiharde oplichters, maar die ga je niet vinden met een eigen motorzaak/garage. Die ga je helemaal nooit vinden omdat ze zichzelf wel ingedekt hebben.

Vaak, dan wel niet altijd, ligt het aan communicatie en dan niet perse de mechanieker..
 
Ik had een keer mijn velg en band achtergelaten om een band te wisselen. Toen ik thuis kwam miste ik mijn ventiel dopje.

De volgende keer heb ik het dopje er afgehaald voordat ik het wiel wegbracht. Deze keer zat er een dopje op toen ik het ophaalde.

Ben ik nu opgelicht of niet?

Da's niet moeilijk: Hij heeft jou eerst opgelicht en jij toen hem!
 
Daar is tros-radar toch al voor om lekker onder het genot van kneuterige soep en verlepte stengels te discusieren met mede senielen over hoe slecht de wereld tegenwoordig wel niet is :+
 
Iedereen heeft wel eens een negatieve ervaring omdat iemand niet aan jouw verwachtingen voldoet, maar misschien ligt het wel aan je eigen verwachtingen.

Tuurlijk heb je keiharde oplichters, maar die ga je niet vinden met een eigen motorzaak/garage. Die ga je helemaal nooit vinden omdat ze zichzelf wel ingedekt hebben.

Vaak, dan wel niet altijd, ligt het aan communicatie en dan niet perse de mechanieker..
Uhhhh, iets met Eemnes en Harry Potter? O-) _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan