Ervaringen met Oxford tassen achterop supsersport?

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Wie heeft ervaringen met deze tassen (twee zijtassen) voor achterop een supersport? Passen deze tassen op alle motoren? Zijn ze universeel? of verschilt de bevestiging per model motor?
Ik kan een mooi nieuw setje op de kop tikken. Lijkjt me toch wel handig voor tripjes naar het buitenland.
Alvast bedankt.

ik heb ze ook voor mijn mille.........als de uitlaten niet te hoog zitten gaat het perfect.......

ik heb ze ook voor mijn mille.........als de uitlaten niet te hoog zitten gaat het perfect.......

wat betreft de uitlaten, daar heb ik geen last van op mijn blade. Is de bevestiging universeel? Die banden hangen natuurlijk wel over het bodywork.. gaat dit niet kadoek doordat het gewicht van de tassen hier overheen hangt?

hoe doe jij het dan als je bagage mee wilt nemen?

hij stopte het in zijn topkoffer :+

Prima tasjes btw. Ik zou wel je kuipdelen even met tape of boeklon beschermen tegen krasjes. Voor m'n ervaringen moet je maar ff de search optie gebruiken, dr is la eerder een topic over geweest :)

Heb de complete set ervan voor achterop. Gebruik hem op mijn R6. 'tÍs even puzzelen af en toe met al die banden, maar als het 1x goed zit bevalt het prima.

Ik heb nu zelf de oxford humpack zijtassen en die passen perfect om mijn vtr.
De tassen zitten met drie klitterbanden met elkaar vast, 2 stuks gaan over het bodywork en 1 onder (onder zadel). Kan me voorstellen dat dat bij de nieuwe 1000RR niet mogelijk is ivm de uitlaat. De binnenkant van de tassen die tegen je bodywork aan zitten, laten wel sporen achter. Heb ik tot nu toe altijd schoon kunnen maken/poetsen. O ja er zitten ook nog allerlei spinnen en ander bevestigingsmateriaal bij om alles vast te sjorren. (bv aan de duo-steuntjes).
Je kan er best veel in meenemen.

Ook ik heb de Oxford Humpback Panniers zijtassen. Errug fijne tasjes. Zijn (nieuw) zeker niet goedkoop, maar is super kwaliteit! Bevestiging op motor is goed, tassen zitten stevig genoeg. Tussen demper en de rechter tas zit genoeg ruimte.

Wij sjorren die panniers inderdaad ook altijd gewoon achterop onze Thunderace, geen probleem, en het zijn echt goede tassen !

heb zelf ook veel ervaring met de cpl set van oxford, op mijn sp1 echter ben ik er achter gekomen dat je achterop beter een normale tanktas kan gebruiken dan de'humptail'. dit ivm beschadiging kontje.
Ikzelf rijd met 4 zijtassen achter, en een tanktas achter. 2 tassen aan het kontje, en 2 tassen naast het zadel(vallen dan precies in de knieholte, en zo hou je mooi het gewicht laag...
het geheel was tot 250 km/h superstabiel! ;)

Terug
Bovenaan Onderaan