ervaringen met quadlock?

Hier een Quadlock met trillingsdemper in gebruik, i.c.m. hoesje voor mijn Huawei P40 Pro.
Motor was al door de vorige eigenaar voorzien van USB-lader, ik kan de telefoon met een kort kabeltje opladen tijdens het navigeren.

Voordeel van Quadlock ten opzichte van SP Connect is toch wel dat je in één beweging (zonder gereedschap) kunt schakelen tussen landscape en portrait.

Werk prima, nu zo'n 2000 km achter de rug en geen problemen 👍🏻.

Ik heb overigens ook een Quadlock poncho gekocht (nog niet gebruikt), hiermee wordt het scherm geheel afgedekt en kun je door de zwaarste regenbuien rijden zonder dat je telefoon nat wordt.
IMG_20230216_004717.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat hoesje had ik ook voor mijn iphone 6 lang geleden, maar tegenwoordig gewoon onzin omdat alle telefoon al jaren spatwaterdichtzijn (en als ze na 20 min op onderwater het nog doen is een regenbui echt geen probleem meer.

Ik heb zo'n draadloze charger van Quadlock op mijn stuur tegenwoordig, ideaal als je effe een piccie wil maken (ja snoertje is 2 sec werk maar toch).
Ook support is goed geregeld, niks slechts te melden ben er zeer content mee eigenlijk
 
Die draadloze charger is sowieso een aanrader, gezien veel telefoons beginnen te piepen als de usb poort nat wordt, dan stopt die met laden via een kabel.
 
Vandaag ook een quadlock op mijn motor gebouwd. Voorheen gebruikte ik de GUB houder waar je de telefoon in klemt. Dit is toch wel een stuk degelijker en duurder😉 Gelukkig ergens een code met 10% korting gevonden, scheelt toch weer 20€.
D4208514-F33A-452D-AFE7-9148FAE830AC.jpeg

Natuurlijk met de draadloze oplader dus geen gefrot meer met stekkertjes.
Ook de speciale kabel die van de accu naar de lader gaat gekocht. Heel mooi systeem met een knopje dat je op automatisch kan zetten.
Ziet er allemaal heel degelijk en mooi uit. Ik vraag me wel af of de draadloze lader en/of de houder niet heel makkelijk te jatten zijn.
een imbussleuteltje is genoeg om het geheel er binnen een halve minuut af te schroeven.🤔 Misschien maar eens op zoek naar speciale boutjes om het wat moeilijker te maken.
 
Laatst bewerkt:
Ach, hoeveel mensen lopen rond met een inbus-setje op zak?
De gelegenheidsdieven niet, maar degenen die gericht zoeken naar accessoires wèl.
Setje inbus, torx en steeksleutels en je komt een heel eind..

Ben zelf een keer de spiegels van mijn Piaggio Fly scooter kwijt geraakt, deze waren er zonder gereedschap af te draaien 🙈🤔.
 
En hoeveel dieven zoeken er gericht naar dit soort accessoires? En laten die zich tegenhouden door een security bit?
 
Het sneue rakker gilde pakt wat ze pakken kan, afgelopen jaar zijn zelfs mijn metalen ventieldopjes gestolen. Ze vonden het dan wel netjes om hun eigen plastic dopjes ervoor in de plaats terug te zetten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan