ervaringen met quadlock?

RAM X-grip + Budget Samsung in Otterbox protectiehoes. Werkt al jaren. Foon doet ook podcasts en FM naar BT speakers in helm.
Werkt mogelijk niet met overpriced modefoontjes met image stabilisatie.
 
RAM X-grip + Budget Samsung in Otterbox protectiehoes. Werkt al jaren. Foon doet ook podcasts en FM naar BT speakers in helm.
Werkt mogelijk niet met overpriced modefoontjes met image stabilisatie.

Gisteren op YouTube een filmpje gezien over de ram x grip het schijnt dat het rubber die je erbij krijgt snel stuk gaat en de rubberen dopjes ook los komen te zitten. Vond het ook een beetje vreemd dat je de rubberen dopjes los kunt bestellen.
Heb een Nokia zonder poespas binnenshuis vind hij gps snel er zit geen simkaart in heb er verschillende navigatie app in zitten.
Had ergens een paar maanden geleden iemand gezien die op de motor een CAT telefoon gebruikte met tomdom de houder is totaal anders dan de ram metaal. Hij vertelde dat in het verleden z’n telefoon een keer eraf vloog. Alles zag er gelikt uit weet alleen niet meer waar hij de houder gekocht had maar zal wel in Duitsland Amazon geweest zijn.
De ram x grip laat ik voor wat het is en zoek wel even verder maar denk toch dat ik binnenkort iets zal vinden zodat ik een mobile telefoon kan gebruiken op de motor. Ben dan ook opzoek naar iets degelijks
ram x grip
 
Gisteren op YouTube een filmpje gezien over de ram x grip het schijnt dat het rubber die je erbij krijgt snel stuk gaat en de rubberen dopjes ook los komen te zitten. Vond het ook een beetje vreemd dat je de rubberen dopjes los kunt bestellen.
Heb een Nokia zonder poespas binnenshuis vind hij gps snel er zit geen simkaart in heb er verschillende navigatie app in zitten.
Had ergens een paar maanden geleden iemand gezien die op de motor een CAT telefoon gebruikte met tomdom de houder is totaal anders dan de ram metaal. Hij vertelde dat in het verleden z’n telefoon een keer eraf vloog. Alles zag er gelikt uit weet alleen niet meer waar hij de houder gekocht had maar zal wel in Duitsland Amazon geweest zijn.
De ram x grip laat ik voor wat het is en zoek wel even verder maar denk toch dat ik binnenkort iets zal vinden zodat ik een mobile telefoon kan gebruiken op de motor. Ben dan ook opzoek naar iets degelijks
ram x grip
De dopjes van de X-grip moet je verlijmen. De lijm zat er bij. Als je dat vergeet kan het idd mis gaan. Dat extra rubberen ding gebruik ik niet. Foon zit ram-vast 8-)
 
Hebben jullie geen last dat de telefoon oververhit raakt met mooi zonnig weer??
Daarnaast heb je denk minimaal een 2a lader nodig om de accu op peil te houden bij navigeren + volledige helderheid?
 
Gebruik een Nokia goedkope zonder simkaart had deze in de tanktas zitten wat niet wil omdat je niets ziet. Vrijdag tijdens toeren heb ik gewoon de navigatie aangelaten bij thuiskomst nog geen 10% verbruik Kaart van Magic Earth alleen kaarten binnen gehaald waar ik kom Nokia heeft maar 8 intern gig opslag. Heb hem nog niet met bluetooth uitgeprobeerd maar intussen wel een houder via Amazon.de besteld. Verder als ik de mobile telefoon straks gebruik in de houder kan ik deze laden via een powerbank.

In de tanktas word de telefoon best warm.
telefoonhouder
Als ik mij niet vergis is dit dezelfde die ik al eens heb gezien op een motor hij was er zeer te spreken over kost meer dan de meeste die ze aanbieden maar de review zijn goed.
Als ik de telefoon gebruik om naar huis te rijden en wifi wil gebruiken kan ik dit via hotspot met de iPhone.
Zal natuurlijk meer stroom verbruiken als je wifi en bluetooth gelijktig gebruikt maar het is een begin fase. Toen ik de houder zag werd er een Cat S31 telefoon gebruikt en de man was zeer te spreken over de telefoon hij gebruikte wel een simkaart moet zeggen dat het beeld goed is.
Als ik voor een outdoor telefoon zou gaan denk ik dat ik voor deze ga
OUKITEL WP5 Outdoor
 
1ADE4573-B309-45B2-AFD3-A796D39C04CC.jpeg
4BED5A08-9AC4-41D3-8B28-A86DD2FBFD5B.jpeg
346D14F0-5729-4F8F-9FF7-6CEA42459170.jpeg
7176BB11-9082-4C38-BCD6-A5911860110D.jpeg


Vanmorgen bij Louis een Ram bol opgehaald deze achter de houder gemaakt een beetje werkt wat met de haakse slijper gaten boren alles in elkaar zetten en op de motor. Telefoon is een Samsung note 5 navigatie van Magic Earth was om te proberen en werkt goed op de telefoon geen simkaart dus nog geen verkeersinformatie.
De telefoon zit eigenlijk best vast ook zonder het elastiek daar het de eerste keer is dat ik het gebruik lijkt het mij het beste om maar eerst zo te rijden. Voordeel nu is dat je de telefoon in alle standen kunt zetten het scherm afleesbaar zoals op de foto bluetooth van Freecom.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben overgestapt van een SP-connect naar quadlock ivm aanschaf van een nieuwe telefoon.
Ik heb een SP-connect voor op het stuur over inclusief case en regenjas voor een iPhone 6/7/8. Eventueel met iPhone 6s of iPhone 8 (de 8 is met defecte camera, ik ga nog garantie proberen te claimen).
Bij interesse graag een PB.
 
Nu nog even 30% Black Friday korting. Na fijne ervaring op de motor net voor 110 euro ook even voor de fiets en auto besteld... :+
 
Is top! Heb een houder op m’n racefiets, motor en auto. Overal klik ik m’n iPhone zo in.

Voor de motor voor de zekerheid wel even de vibration dampen mee bestellen.
 
ik heb ook, voor mijn 4e motor nu :D, voor de derde keer een quadlock besteld met Black Friday... Met vibration damper voor mijn iphone 12... you never know
:+:+
 
Ik heb ook net met black friday een quadlock systeem voor de motor besteld. Incl trillingsdemper voor de iphone. Nu alleen nog wachten op de levering......
 
Heb ook een trillingsdemper besteld, en nieuw hoesje. Camera van de Samsung S10e heeft het prima overleefd op verschillende motoren, maar neem nou niet de gok met m'n nieuwe Pixel 6. :)
 
Vond dit filmpje van de AliExpress quad lock. Testen ook de trillingsdemper van quad lock. Ding werkt dus voor geen meter en dempt niks aan trillingen 🙈 die Ali quadlock mount is trouwens wel enorm goed! 😲
 
Ik ben een stukkie wezen rijden met de motor en uiteraard de gsm op de quadlock gezet. Dit is mij prima bevallen mede door de trillingsdemper die ik er gelijk bij had besteld. De oplaad module heb ik achterwege gelaten omdat er op het dashboard een usb aansluiting zit. Het enige wat ik er nog bij wil hebben is een korter usb kabeltje. De kabel die ik heb is wel te lang, een heel gepruts om dat een beetje (niet storend) weg te werken.
 
Ik ben een stukkie wezen rijden met de motor en uiteraard de gsm op de quadlock gezet. Dit is mij prima bevallen mede door de trillingsdemper die ik er gelijk bij had besteld. De oplaad module heb ik achterwege gelaten omdat er op het dashboard een usb aansluiting zit. Het enige wat ik er nog bij wil hebben is een korter usb kabeltje. De kabel die ik heb is wel te lang, een heel gepruts om dat een beetje (niet storend) weg te werken.
Hoe weet je dat die trillingsdemper goed werkt?
 
Dat weet ik nog niet. Net 1 rit er mee gedaan dus fingers crossed.
Het grote afwachten is de stabilisatie van de camera of dat goed blijft.
 
Mevrouw Brujeria reed een paar ritjes met iPhone 11 en quadlock zonder demper. Cam Stabilisator kapot. Deze laten repareren en demper gemonteerd. Paar 1000km verder en de camera heeft nog geen problemen weer.
Just saying
 
Mevrouw Brujeria reed een paar ritjes met iPhone 11 en quadlock zonder demper. Cam Stabilisator kapot. Deze laten repareren en demper gemonteerd. Paar 1000km verder en de camera heeft nog geen problemen weer.
Just saying
En dat is waarom ik de Quadlock heb gekocht had dit rond om me gezien bij maatjes en wilde niet het zelfde pad bewandelen !
Ik leer graag van fouten van andere en dat scheelt mij weer geld
En ik kan heb nu met de Quadlock ongeveer 3000km gereden incl trillingen demper en mijn iPhone 12 cam leeft nog steeds :t
 
Mijn dochter had haar iPhone 11 op een CX500 Custom met een SP Connect houder inclusie anti-vibratie module. Vrij snel een kapotte camera. Op de GL1500 van mijn vrouw gaat het goed met een iPhone 12. Trial en error dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan