Ervaringen met verzekeringen

Als je iemand aanrijd van onder de 14 is er geen enkele manier om je gelijk te krijgen.
Fietsers zijn sowieso al niet aansprakelijk waardoor alle schade op de auto c.q. motor verhaalt wordt.


Als heropstapper mocht ik bij de verzekeraar met dat paraplutje de volle mep gaan betalen.

Omdat ik al mijn verzekeringen bij hun had lopen wilde ik de maximale 75% no-claim.

Volgens hun werd ik gematst met 25% no-claim. _O-


Dat was voor mij de reden om eens naar een andere verzekeraar te kijken.

Bij interpolis is dit dus beter geregeld:

Als heropstapper kon ik de no-claim van mijn auto aanhouden. (75%)

En hoe meer polissen hoe meer ..% korting. :]
En geloof me, mijn dossier is aardig al uitgedunt bij die vorige verzekeraar (waar ik ze overigens vooraf voor gewaarschuwd heb)

En last but not least:
Zelfs met al die kortingen kreeg ik nog een extra aanbieding toen ik mijn 3de motorverzekering ging afsluiten.
Met 3 motorpolissen ben ik nog goedkoper uit dan met 2. :}

Zo zie je maar dat er met verzekeringen een hoop te onderhandelen valt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn verhaal hier wel eens gepostst, maar ik heb ook een zeer slechte ervaring met de KNMV, n.a.v. een diefstal van mijn motor. Welliswaar al een jaar of 13 terug, maar toch. Sindsdien verzeker ik me alleen nog maar WA en wel op de allergoedkoopste manier. Wordt er nu nog een keer een motor van me gestolen of rij ik hemzelf in de prak, dan heb ik pech en weet ik dat het aan mezelf ligt. Ik heb er in ieder geval geen frustraties van een verzekerraar meer bij.
 
Fietsers zijn sowieso al niet aansprakelijk waardoor alle schade op de auto c.q. motor verhaalt wordt.




Niet dus, lees mijn verhaal op pagina 1 van dit topic.
Na heel wat geëmmer hebben we het voor elkaar gekregen om de fietser die ik geschept heb aansprakelijk te stellen en via hun verzekering mijn schade+letselschade vergoed te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan