Ervaringen met Xenon van Ebay?

PatrickSoler

MF veteraan
16 apr 2015
2.390
9
Leiden
Hallo allemaal,

Ik zat even te zoeken naar een setje bi-xenon en kwam deze tegen.
Als het goed werkt is dat super voor 13 euro, maar kan xenon echt zo goedkoop zijn? Iemand ervaring met een goedkoop xenonsetje (misschien toevallig van deze verkoper)? Zal er wel twee moeten kopen omdat ik twee dimlichten heb, maar dan alsnog, 26 euro voor een complete set :o Wat zijn de risico's voor mijn motor? To buy or not to buy?

$_57.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zat afkeur op kleur verlichting gezien. Zowel apk als rdw.

Wit geeft het meeste licht. Alles boven 6000k is al geen wit meer.
Klopt, de 10000K is blauw licht, en daarom valt het ook zo lekker op. Dat het iets minder lichtopbrengst geeft neem ik voor lief.
En de nieuwe M5 van mijn maat heeft echt standaard 10000K xenon er in, althans die sticker zit er op.
 
Klopt, de 10000K is blauw licht, en daarom valt het ook zo lekker op. Dat het iets minder lichtopbrengst geeft neem ik voor lief.
En de nieuwe M5 van mijn maat heeft echt standaard 10000K xenon er in, althans die sticker zit er op.
Als ik het goed voorheb, monteren ze standaard niet hoger dan 6000K, maar kan je, bij de meeste merken, als je een nieuwe auto besteld wel kiezen voor een andere K waarde. Maar ik kan het mis hebben. Maar het lijkt mij wel logisch dat je dat kan kiezen ... kla t is koning he ...
Daardoor blijft het in principe nog wel onder de noemer "standaard" wantzit er af fabriek in.
 
Om even een update te geven, ze werken nog steeds en geven nog steeds een mooi wit licht. Een lampje kapte er mee, maar toen ik ze met elkaar verwisselde weer werkten ze allebei weer naar behoren. Is die 24 euro tot nu toe nog steeds waard :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan