Ervaringen Motorplaza Heerenveen (=Boonstra?)

Truami

MF'er
6 jul 2010
42
26
Hi all, ben geinteresseerd in een GS die bij Motorplaza in Heerenveen staat. Nu hoor ik van meerdere kanten dat een zekere (niet al te betrouwbare) Boonstra Motoren erachter zit en daar kom ik idd redelijk wat negativiteit over tegen (schademotoren, teruggedraaide kilometertellers), maar over Motorplaza Heerenveen zelf niet.

Toch even oppassen geblazen dus: heeft er iemand ervaring met Motorplaza Heerenveen?

edit: een toerenteller is natuurlijk geen kilometerteller :P
 
Laatst bewerkt:
Hi all, ben geinteresseerd in een GS die bij Motorplaza in Heerenveen staat. Nu hoor ik van meerdere kanten dat een zekere (niet al te betrouwbare) Boonstra Motoren erachter zit en daar kom ik idd redelijk wat negativiteit over tegen (schademotoren, teruggedraaide toerentellers), maar over Motorplaza Heerenveen zelf niet.

Toch even oppassen geblazen dus: heeft er iemand ervaring met Motorplaza Heerenveen?

Toerentellers terug draaien? Serieus? Wat een oplichters.
 
Ja dan kun je niet zien hoeveel toeren hij echt gelopen heeft
 
Motorplaza Heerenveen is toch onderdeel van Motorplaza Groningen?
dat dus
al zijn de verhalen over motorplaza groningen ook heel divers, maargoed.


motorplaza wordt overigens wel (mede) gerund door familie boonstra
maar de zaak boonstra motoren in ureterp, groningen en heerenveen
(heerenveen was eerst schans motoren, nu verhuisd) worden wel seperaat van elkaar gerund
door als ik me niet vergis verschillende takken van de famillie

zo zul je bij motorplaza groningen/heerenveen geen showroom vol schademotoren zien e.d.
tevens is motorplaza gecertificeerd bmw dealer, dus lijkt me allemaal wel in orde

zelf geen koop ervaringen mee, vroegah alleen eens kleding gehaald in groningen, vanuit de achteropzit-tijd :]
 
Heb mijn thundercat bij Motorplaza Heerenveen gekocht, leuke winkel en vriendelijk personeel. Motor ook laten nakijken door een andere garage en vond hem ook prima in orde.
 
Ik heb de vorige motor bij motor plaza groningen gekocht

De motor is netjes volgens afspraak afgeleverd
 
niks mis met motorplaza heerenveen hoor, zoals ghostbuster al zegt, leuke winkel en vriendelijk personeel.
ken een paar mensen die daar een motor gekocht hebben en die waren ook prima in orde.
 
Niets mis mee hoor Motorplaza, wel wat duur voor mijn gevoel maar het is ook een BMW merkdealer natuurlijk. Kom al vanaf de oprichting bij motorplaza Groningen en eigenlijk alle maar goede ervaringen gehad. Voor een BMW moet je er sowieso zijn.
 
Ik vind het in Groningen in ieder geval geen leuke zaak. Als je er niet uitziet als motorrijder zonder motor maar met vette beurs, dan negeren ze je straal. OK ik ben als vrouw een paar keer uit mijn werk daar geweest, in jurk, in koekblik. Ik voel me daar dan echt niet welkom.
Heb er toch mijn BMW helm gekocht (op de beurs) omdat je die bijna nergens hebt en BMW past mij werkelijk als een handschoen. Toch wel een belangrijk argument bij de aankoop van een helm.
Ik heb via hun nog een ombouwsetje naar jethelm besteld en dat ging wel vriendelijk soepeltjes en vlot. Maar ja, hoe moeilijk kan dat nou zijn?
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaringen zijn verschillend (in Groningen).
Ene keer nemen ze alle tijd voor je en zijn erg vriendelijk volgende keer hebben ze weinig tijd.

Wat betreft Heerenveen ben ik mee geweest met Ghostbuster met het terug brengen van een huur motor.
Toen waren ze erg vriendelijk, waren vergeten de km stand op te schrijven en deden nergens moeilijk over.
 
Motorplaza Groningen zijn in mijn ogen oplichters. Ik heb daar een motor gekocht en duidelijk de vraag gesteld of dit geen schade motor was, NEE werd me verzekerd. Ik ben er later achter gekomen dat dit wel degelijk een schademotor was.

Ik zou even verder kijken, Heerenveen en Groningen is 1 pot nat, ze hebben mij willens en wetens opgelicht.
 
Ik vind het in Groningen in ieder geval geen leuke zaak. Als je er niet uitziet als motorrijder zonder motor maar met vette beurs, dan negeren ze je straal. OK ik ben als vrouw een paar keer uit mijn werk daar geweest, in jurk, in koekblik. Ik voel me daar dan echt niet welkom.
Heb er toch mijn BMW helm gekocht (op de beurs) omdat je die bijna nergens hebt en BMW past mij werkelijk als een handschoen. Toch wel een belangrijk argument bij de aankoop van een helm.
Ik heb via hun nog een ombouwsetje naar jethelm besteld en dat ging wel vriendelijk soepeltjes en vlot. Maar ja, hoe moeilijk kan dat nou zijn?

Je kan beter als man heen gaan ben ik achter gekomen _O-

Nee grapje :P Ik moet zeggen kom regelmatig daar en word altijd netjes geholpen :P Zelfs op de motorbeurs werd ik aangesproken van goh jullie helemaal vanuit het hoge noorden hier ? :) Verder bijna gehele motor outfit er gekocht en altijd met alles netjes geholpen en geadviseerd :) Kwa motoren zit het er ook wel goed. Ken een aantal die er een motor hebben gekocht en 1 iemand had problemen met zijn motor en alles is netjes verholpen etc. hij kreeg zelfs nog een dag een splinter nieuwe bmw als vervanging.
 
Heb in Heerenveen mijn huidige motor gekocht en al twee jaar zonder problemen mee gereden. Vriendelijk personeel. Is wel een onderdeel van Boonstra.
 
Motorplaza was eerst Motoport Heerenveen en werd gerunt door Peter Meijer. Ik heb daar 1 nieuwe motor gekocht. Toen ging het slecht en heeft Peter Meijer de zaak verkocht aan Boonstra. En omdat die showroom en werkplaats vrijkwam is Schrans motoren (ook gevestigd in Heerenveen) daar naartoe gegaan. Schrans motoren (officieel BMW dealer) wat toen ook al van de familie Boonstra. En Peter Meijer werkt er nu ook, alleen in loondienst nu, en die verkoopt echt geen schade motoren. Ureterp en Heerenveen zijn van dezelfde familie maar is echt verschillend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan