ervaringen Nitro helmen?

Smet

MF veteraan
4 dec 2001
5.062
510
breskens
Heeft er iemand ervaring met die nieuwe helmen van het merk Nitro. De dealer zei dat ze een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding hebben, maar ik wantrouw het toch altijd als de prijs zoveel lager is dan die van andere helmen. Wel mooi vorm gegeven trouwens!
 
Ik heb dat topmodel en ben er matig tevreden over.

+
ziet er prachtig uit
draagt aangenaam
binnenkant makkelijk te verwijderen en vervangbaar (nieuwe stukken helemaal niet duur)
goede kleurenvizieren en hélémaal niet duur
prijs

-
lakkwaliteit (kontakt met grond of muur is lak tot grondlaag weg)
vizier sluit niet perfect aan tegen rubber waardoor er wat wind binnenkomt aaan hogere snelheden wat erg irritnt is want wind komt bij recht op mijn ogen
 
Ach, ik heb verschillende geprobeerd, uiteraard niet naar de merk gekeken, en de mijne paste meteen al goed, heb 'm maar genomen. Er zullen vast en zeker betere/duurdere helmen zijn, vond het eigenlijk wel goed zo.

Oh ja, de prijs: 179 Euro en iridium vizier 24.95Euro....

full
 
Das niet duur, maar ik vraag me toch altijd af hoe ze het houden na een klappertje t.o.v. de wat duurdere/bekendere helmen.
 
daar hoef jeje echt geen zorgen over te maken....

zijn kwalitatief goede helmen, maar zitten qua afwerking/comfort nog wel een stukkie onder OGK.
 
ik heb ook een nitro helm deze

helm_0888.JPG

helm_0891.JPG

Ik vind hem erg lekker zitten, mijn koste € 135,00 met een iridium vizer van € 24,95, er zijn vele betere, maar voor de prijs is dit een goede helm

en wat al is verteld, sluit het vizier niet goed aan, krijg bij hogere snelheden wind recht in mijn rechter oog is best vervelend
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan