Ervaringen Race Academy

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Wie heeft er ervaring met de cursussen van de Race Academy ? Zat net hun website te bekijken en het klinkt best wel interessant. Maar een mooi verhaal is leuk, hoor liever de ervaringen van mensen die er reeds geweest zijn.

hans, k heb sinds maart al contact met Jan van Gorp via de email en ieder contact is super en heel open :)

K wil eigenlijk 25,26 en 27 augustus naar Ales, maar zou t wel gezellig vinden met nog iemand te gaan. Motoren in de bus en daar lekker les nemen. Lijkt me ook een onwijs gaaf circuit en nieuw...

Als je gaat laat me ff weten, k ben er wel voor in. T circuit ligt onder Lyon, dus.... goed weer 8-)

Ben me nog aan het oriënteren, maar als ik ga laat ik het wel even weten. Ben op dit moment vooral nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die er al aan hebben meegedaan.

Hans,

Ik heb me ingeschreven voor 25, 256 en 27 aug. Ik heb Jan van Gorp enkele malen telefonisch gesproken en het lijkt me iemand met verstand van zaken.

Wij gaan met ons tweeën. Het lijkt me leuk om elkaar in ieder geval al even te zien vooraf. Jan van Gorp organiseert op 2 juli of 9 juli vrijdagmiddag een kennismakingsbijeenkomst.

Ik hoor het wel.

Herman

De oproep om naar de kennismakingsbijeenkomst geldt natuurlijk voor Deeptone en andere die reeds hebben ingeschreven.....

Die rare lui hebben mij vorig jaar ook al een formulier gestuurd,of ik wilde leren racen! :+
Ik kon er niet uit opmaken dat ze zelf les wilden hebben,heb maar niet gereageerd.....

Hans,

Ik heb me ingeschreven voor 25, 256 en 27 aug. Ik heb Jan van Gorp enkele malen telefonisch gesproken en het lijkt me iemand met verstand van zaken.

Wij gaan met ons tweeën. Het lijkt me leuk om elkaar in ieder geval al even te zien vooraf. Jan van Gorp organiseert op 2 juli of 9 juli vrijdagmiddag een kennismakingsbijeenkomst.

Ik hoor het wel.

Herman
Ik heb vandaag een mailtje en een uitnodiging van hem gehad, alleen 9 juli ben ik in Zolder :] Zal eens kijken of er nog andere mogelijkheden zijn.

hans, k heb sinds maart al contact met Jan van Gorp via de email en ieder contact is super en heel open :)

K wil eigenlijk 25,26 en 27 augustus naar Ales, maar zou t wel gezellig vinden met nog iemand te gaan. Motoren in de bus en daar lekker les nemen. Lijkt me ook een onwijs gaaf circuit en nieuw...

Als je gaat laat me ff weten, k ben er wel voor in. T circuit ligt onder Lyon, dus.... goed weer 8-)
:P heb vakantie die tijd en nog geen plannen....spreek je de 28ste wel ff d'r over

Wij zijn vorig jaar meegeweest en de ervaringen van toen waren erg goed te noemen. Erg veel aandacht voor de rijders en iedereen rijdt echt met mensen van vergelijkbare snelheid. Ales is een kort technisch circuitje. Het enige wat vorig jaar tegenviel was het aantal deelnemers die 's avonds op het circuit bleven overnachten, wat toch voor dat echte sfeertje zorgt. Veel mensen verbeterden hun tijd sterk, bij ons viel het een beetje tegen. Je rijdt met een vaste instructeur, dus je kan echt alles met hem berspreken. De omgeving is erg leuk en de prijzen zijn vergelijkbaar met Nederland.

Wij hadden ons dit jaar ingeschreven voor zowel Brno als Ales, maar door het late wijzigen van de data voor Brno gaan wij daar niet naartoe. Wat ook erg jammer is, is dat Cees Doorakkers en zijn crew niet meer meegaan. Vraag maar aan de Bladerunners hoe dat is gegaan. (Of search op deze site) Voor de mensen die eerder me zijn gegaan zou een aangepast programma worden verzorgd, dus ik ben benieuwd. Het is wel ons laatste jaar met de Race Academy, volgend jaar het budget nodig voor de ZAC *D

Het zou wel gezellig zijn als er meer mensen op de paddock blijven overnachten. In ieder geval blijft Bach van DV-Productions op de padock slapen. Dus vor de mensen die wel meegaan zijn bij deze uitgenodigd om 's avonds een biertje te drinken. ;)

Ga misschien ook wel, hou wel contact!

pietje je mag niet in augustus gaan hoor...dan ben ik er ook... :)
ik ga daar 3 dagen als instructeur mee draaien in het team met beginnersgroepen...

:)
of je komt wel in augustus...en dan kan je weer naar me zwaaien als je weer voorbij moet op het rechte stuk... :) (gelukkig heeft ales niet zo n lang recht stuk :) :)

pietje je mag niet in augustus gaan hoor...dan ben ik er ook... :)
ik ga daar 3 dagen als instructeur mee draaien in het team met beginnersgroepen...

:)
of je komt wel in augustus...en dan kan je weer naar me zwaaien als je weer voorbij moet op het rechte stuk... :) (gelukkig heeft ales niet zo n lang recht stuk :) :)
Shit jij ook,wil je meerijden???

Of heb je al vervoer.....moet je wel je mond houden hoor tijdens de rit,je blaat nl altijd zoveel!!! :+

Laatst bewerkt:
he pietje...dat lijkt me opzich een goed idee...moet nog ff kijken...wanneer wil je dit uiterlijk weten?

Terug
Bovenaan Onderaan