Ervaringen Roof Boxer

Welke fiets hebbie dan?

Tuurlijk is het niet alleen maar zon wat er schijnt. Hij is nog winderig, het geluid van de wind boven de 120 km is best hard. Maar weegt niet op tegen de looks en het fijne van het systeem...
Ik heb een GS Adventure. Verder rijd ik ook altijd met dopjes dus qua geluid maakt het me ook niet heel veel uit. Zit alleen nog erg te twijfelen over een Boxer of toch maar een all-road helm.

Qua looks vind ik de all-road (cross) denk ik mooier bij mn motor, maar zeker in combi met gebruiksgemak komt de Boxer toch weer erg dichtbij.

Als ik een Boxer hierbij in beeld staat dat volgens mij ook niet slecht:
top.jpg
 
Ik heb overwogen een Boxer te kopen.
De sluiting van het kinstuk vond ik niet prettig en dat ding zat tegen mijn kin aan.

Uiteindelijk gekozen voor een andere helm, de Shark Evoline.
Daarvan kan het kinstuk ook volledig naar achteren geklapt worden en het sluit makkelijker / beter naar mijn smaak.
 
Heb zelf ook de boxer classic. Helm is gewoon waterdicht alleen geeft ie enorm veel windgeruis (met oordoppen is het heel goed uit te houden). Nadeel is dat het vizier snel beslaat (zal bij de nieuwe geen probleem zijn).

Ik weet wel dat ik snel weer een gewone integraal ga aanschaffen en de boxer voor de zomer ga gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan