Ervaringen super magna vf700 ‘87

BikeEva

Rookie
8 sep 2019
8
1
Dag motorliefhebbers,

Ik heb een vraag. Ik heb een super toffe Honda Super Magna VF700 uit ‘87 op het oog.
momenteel rijd ik op een Suzuki GS450L.
Nu wilde ik graag jullie ervaringen met deze fiets horen. Zijn ze betrouwbaar en waar moet ik eventueel op letten bij de koop?
Ik hoorde iets over een smeersel probleem wat effect heeft op de nokkenassen. Of is dit alleen bij de normale Magna?
groet,

Eva
 
Hoi Eva, welkom op dit schoone forum en sorry dat ik je post wat laat zie.
Je kunt je vraag het beste even herhalen op het Magna topic:


Succes en de Supermagna is een fijne motor, zeer betrouwbaar en behoorlijk snel. De nokkenas smeringproblemen komen bij de super niet meer voor, maar er zijn wat zaken waar je goed op moet letten, bijvoorbeeld de tweede versnelling, daar willen ze wel eens uit schieten en dan moet je hem niet kopen.

Ik heb er twee van 750 cc, heerlijke motoren.
 
Bedankt voor de info Han s. Inmiddels staat er een mooie supermagna in de garage. Ik had na wat zoeken op het forum al wat dingen gevonden waar ik op moest letten.
 
Bedankt voor de info Han s. Inmiddels staat er een mooie supermagna in de garage. Ik had na wat zoeken op het forum al wat dingen gevonden waar ik op moest letten.
Nu ben ik weer veel te laat, maar ik wens je heel veel plezier met de SM en veel veilige en mooie kilometers. Ik vind het een fantastische motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan