Ervaringen Suzuki GSX 750 F

pCave

Die hard MF'er
14 mei 2003
551
0
Apeldoorn
Na drie jaar in de regen en wind op mijn schermloze Magnaatje wil ik een volle kuip. Aangezien ik geen racer wil (moet er dagelijks op rijden en niet mee in de boom hangen) en geen geld heb voor degelijke toefiets (Pan, BMW, en de 12 cq 1300 motoren van diverse merken), heb ik mijn oog laten vallen op de Suzuki GSX 750 F. Ik weet dat een VFR (Honda) ook mooi is enz. , maar die prijs vind ik niet in verhouding. Tevens wil ik de 750 en niet de 600, omdat ik er ook mijn vriendin mee op moet kunnen vervoeren. Daarom wil ik wel die extra pkaatjes.
Ik heb de recenties gelezen op Motorfreaks en hier op de zoek knop gedrukt.
Graag zou ik van GSX 750 F gebruikers horen wat zij nou de positieve en de eventuele negatieve puntjes vinden.
Tevens zijn reacties van mensen die me over willen halen om een andere motor te kopen ook welkom :+


grz pCave
 
Graag zou ik van GSX 750 F gebruikers horen wat zij nou de positieve en de eventuele negatieve puntjes vinden.
Tevens zijn reacties van mensen die me over willen halen om een andere motor te kopen ook welkom :+


grz pCave

Hoewel ik geen GSX750F rijd maar de 600, bevalt deze prima ook met een duo achter op. Je zou eens op de site kunnen kijken van GSXF-Club daar kun je de nodige informatie vinden over de voor en nadelen.
 
Hoi Hoi

Ik heb een GSX750F gereden, ongeveer 60K.
Fijne toerfiets, voor het sportievere werk wat minder geschikt maar hij doet dat ook niet onaardig. Verschil met de 600 is dat je flink wat meer koppel hebt onderin. Het blok is goed, bijna niet kapot te krijgen. Starten en lopen eeh rijden.
Ik denk dat je er best wel veel plezier mee kunt beleven.

groeten

Kami
 
ik heb ook een magna (500) gehad en ben overgestapt op een gsx 750 f.

ik heb inmiddels net een andere gsx gekocht uit 2001, bevalt zeer goed
rijden is veel leuker op een gsx dan op een magna zeker wat vermogen betreft
zithouding is in het begin wel even wennen

ik rij veel woon - werk kilometers, ca. 30km. en als ik rustig aan doe (+/- 130-140km/u) haal ik een verbruik van 1:18/1:19.

mijn eerste gsx (is trouwens te koop) heeft alleen het reguliere onderhoud nodig gehad en verder gaan bijzondere dingen
 
heb nog wel een goede in de aanbieding..voor 1400..van 1989..zit nog wel wat ruimte in de prijs..

privemail..of via mail in profiel..

nette fiets..
 
Terug
Bovenaan Onderaan