Ervaringen van een dame op een supersport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heb ik geen recht van spreken, maar ik kots hier van al die mongolen die dit topic verziekt hebben :r :r :r .

Is er een keer een meid die trots is op haar fiets en waarschijnlijk op zichzelf. Heeft ze er leuke fotos van. Zet ze een link in dit topic. Moeten die mongolen die niets anders te doen hebben dat fotos bewerken, totdat ze erop klaar komen, dit verzieken. We noemen haar maar gelijk een slet en aandachtsgeil. Stelletje losers. Zien er waarschijnlijk zelf zeker niet uit. :r op jullie.

Ik vind het jammer dat Mellie de linkjes verwijderd heeft, maar is niet meer dan begrijpelijk. Ik hoop dat ze zeker nog wat van zich laat horen maar tussen zulke pubers lijkt me dat onwaarschijnlijk.

In mijn ogen hadden de moderators eerder in mogen grijpen.

:r :r :r

Zo, ben ik ook weer :) Ten 1ste, ben met 41 jaar geen puber meer.Puberaal vind ik wel als je in een gewone discussie om een moderator vraagt :?
Of ik er wel of niet goed uitzie, daar ga ik niet een foto van mezelf voor plaatsen. Heb er geen behoefte aan om een vleeskeuring te doorstaan.
Krijg hier in de zaak ook wel vertegenwoordigers die openlijk op me geilen, maar om daar nu een conclusie aan te verbinden...
En mellie meid, laat die foto lekker staan, vond alleen je aanloopje naar de foto ietwat doorzichtig.
 
Op woensdag 01 oktober 2003 21:15 schreef alsmaar gaan! het volgende:dit heeft totaal niks met wraak te maken, volwassen dame! dit is een discussie voeren. En als jij een geintje, wat helemaal niet persoonlijk was, als een aanval op je eigenwaarde ziet moet je nog maar eens goed bedenken wat het doel van een forum is.

en dan deze reply:afzeiken is in mijn ogen de meest onvolwassen manier om je te uiten!


Sorry, duurde ff voordat ik weer kon reageren, was even met iets echt nuttigs bezig.

Inderdaad is dit een discussie, maar jij was diegene die daar vanaf week.
Kijk, de tekst van iemand op de manier verkrachten, zoals jij dat doet, getuigt gewoon van een stukje fantasieloosheid, en dat noem jij dan waarschijnlijk discuseren. Als je met mij wilt discuseren, moet je iets origineler zijn, en iets beter belslagen ten ijs komen. En niet teksten gaan gebruiken, die al door iemand anders geschreven zijn, daar streepjes en zo in gaan zetten. Kom op volwassen ventje.....laat je fantasie eens werken. Misschien kun jij dan ook wel eens iets nuttigs schrijven op dit forum, en misschien wordt het dan ook nog wel eens een echte discussie.

Waar je wel gelijk in hebt is dat afzeiken onvolwassen is. En daar maak jij je nou net schuldig aan...aan afzeiken.
Wie kaatst kan de bal verwachten schatje......... O-)
 
Uit te dagen :? |(

Of ik tijdens een meeting op je af zou stappen heeft meer te maken met of ik denk dat ik gezellig een babbeltje met je kan maken. Persoonlijk krijg ik niet echt de indruk dat je een gezellig persoon bent, dus de kans is inderdaad klein dat ik op je af zou stappen (maar zo zijn er wel meer mensen hier op het forum waar ik IRL niet erg veel mee te maken hoef te hebben). Maar wie weet, misschien val je in het echt best mee, zoals je zelf al eens hebt aangegeven in een of ander topic :)


Stap rustig op Niels af, hij valt inderdaad in het echt erg mee.........Niels is gewoon een gezellig mens, die alleen af en toe de waarheid graag zegt.
 
Sorry, duurde ff voordat ik weer kon reageren, was even met iets echt nuttigs bezig.

Inderdaad is dit een discussie, maar jij was diegene die daar vanaf week.
Kijk, de tekst van iemand op de manier verkrachten, zoals jij dat doet, getuigt gewoon van een stukje fantasieloosheid, en dat noem jij dan waarschijnlijk discuseren. Als je met mij wilt discuseren, moet je iets origineler zijn, en iets beter belslagen ten ijs komen. En niet teksten gaan gebruiken, die al door iemand anders geschreven zijn, daar streepjes en zo in gaan zetten. Kom op volwassen ventje.....laat je fantasie eens werken. Misschien kun jij dan ook wel eens iets nuttigs schrijven op dit forum, en misschien wordt het dan ook nog wel eens een echte discussie.

Waar je wel gelijk in hebt is dat afzeiken onvolwassen is. En daar maak jij je nou net schuldig aan...aan afzeiken.
Wie kaatst kan de bal verwachten schatje......... O-)

om het in jou straatje te houden: ben je schatje niet!

Op woensdag 01 oktober 2003 22:15 schreef sportsterengel het volgende:Die clownskoppies worden te pas en te onpas gebruikt. IK hecht er dus niet zo heel veel waarde aan.

moet je vooral niet doen. dan vat je alles tenminste wel goed op zoals het bedoeld is :?

ik wil eigenlijk nog maar 1 ding toevoegen en dat is dat ik nu al een keer of 3 dit verhaaltje op een nette manier heb willen afronden maar jij blijft als een klein kind dingen schreeuwen en je met hand en tand verdedigen.

Wat wil je nou horen? ik heb al gezegd dat wat mij betreft de discussie gesloten is en dat jij blij mag zijn met je eigen Harley....

ik niet snap!
 
Op woensdag 01 oktober 2003 22:05 schreef sportsterengel het volgende:Stap rustig op Niels af, hij valt inderdaad in het echt erg mee.........Niels is gewoon een gezellig mens, die alleen af en toe de waarheid graag zegt zijn mening geeft.
En nou niet boos worden dat ik je tekst 'verkracht'. Ik probeer hier alleen mee aan te geven dat je om een punt te maken niet per sé een heel stuk opnieuw hoeft te schrijven.

Ik had ook kunnen typen: "De waarheid is een absoluut gegeven en aangezien ik het op sommige punten niet met Niels (Ik, zei de gek ;) ) eens ben denk ik dat daar had moeten staan dat hij af en toe zijn mening geeft".

Dit is gewoon een andere manier van de boodschap overbrengen. Alsmaar Gaan deed vrijwel hetzelfde... je zou het zelfs als een compliment kunnen opvatten, aangezien jij *bijna* verwoorde wat hij wilde zeggen. Ik heb het net nog even gelezen en ik kan niets vinden dat persoonlijk op jou gericht is :)

We zijn alweer 50 posts verder en nog steeds weet ik niet of Mellie vrijgezel is ;)
 
En nou niet boos worden dat ik je tekst 'verkracht'. Ik probeer hier alleen mee aan te geven dat je om een punt te maken niet per sé een heel stuk opnieuw hoeft te schrijven.

Ik had ook kunnen typen: "De waarheid is een absoluut gegeven en aangezien ik het op sommige punten niet met Niels (Ik, zei de gek ;) ) eens ben denk ik dat daar had moeten staan dat hij af en toe zijn mening geeft".

Dit is gewoon een andere manier van de boodschap overbrengen. Alsmaar Gaan deed vrijwel hetzelfde... je zou het zelfs als een compliment kunnen opvatten, aangezien jij *bijna* verwoorde wat hij wilde zeggen. Ik heb het net nog even gelezen en ik kan niets vinden dat persoonlijk op jou gericht is :)

We zijn alweer 50 posts verder en nog steeds weet ik niet of Mellie vrijgezel is ;)

o ja, het ging over dat lekkere ding met die leren broek op die mooie R6!

[me]marco gaat het zwaar te voorduren krijgen van Sportsterengel... want hij zegt weer dingen die der in haar ogen zwart maken[/me]

:+ :+ (weer van die nietszeggende smiley's)
 
om het in jou straatje te houden: ben je schatje niet!moet je vooral niet doen. dan vat je alles tenminste wel goed op zoals het bedoeld is :?

ik wil eigenlijk nog maar 1 ding toevoegen en dat is dat ik nu al een keer of 3 dit verhaaltje op een nette manier heb willen afronden maar jij blijft als een klein kind dingen schreeuwen en je met hand en tand verdedigen.

Wat wil je nou horen? ik heb al gezegd dat wat mij betreft de discussie gesloten is en dat jij blij mag zijn met je eigen Harley....

ik niet snap!
Pfff...gelukkig, maar wees gerust, ik ben inderdaad blij met mijn eigen HD, en ook met mijzelf.
Ik schreeuwde niet tegen jou hoor. Zet gerust je gehoorapparaat zachter, dan luister je ten minste
 
Op woensdag 01 oktober 2003 23:07 schreef sportsterengel het volgende:Pfff...gelukkig, maar wees gerust, ik ben inderdaad blij met mijn eigen HD, en ook met mijzelf.
Ik schreeuwde niet tegen jou hoor. Zet gerust je gehoorapparaat zachter, dan luister je ten minste

jij bent zo triest! waar haal jij het lef vandaan om mij onvolwassen te noemen? zulke opmerkingen maakte ik ook in groep 6....
 
Op woensdag 01 oktober 2003 23:08 schreef alsmaar gaan! het volgende:jij bent zo triest! waar haal jij het lef vandaan om mij onvolwassen te noemen? zulke opmerkingen maakte ik ook in groep 6....
Jij hebt wel erg veel moeite met het in 1 keer een reply te geven door aan te blijven vullen.
Heb je hulp van andere mensen omdat je het niet alleen kan ?
 
jij bent zo triest! waar haal jij het lef vandaan om mij onvolwassen te noemen? zulke opmerkingen maakte ik ook in groep 6....
Ik heb wel lef hoor.....jij niet. Jij wilt doorgaan, doe ik dat ook.
En groep 6 zit jij zeker nog steeds in.

En triest ben ik niet hoor. Ik heb de grootste lol op dit moment om al die zielige replies van jou.

Wees gerust ik durf je dit ook nog wel een keer in het gezicht te zeggen hoor.
Moet nog zien of jij dat durft. Jij verschuilt je in je icoon al achter een clownsgezicht, zal je dat ook wel in het echt doen.......
 
wanneer gaan we weer on topic, ging toch over vrouwen en hun belevenis met rijden en hoe ze bekeken werden?? ergens in die trant ;) dat afzeiken en elkaar op woorden pakken is nou wel geweest, kan me inleven in de mensen waar de woorden van verkracht worden: zal ik ook niet tof vinden... maar is nou wel genoeg toch of nie?? poste liever een paar leuke foto's met text van jezelf of iets wat je mee gemaakt hebt ofzo?? die foto's van de heren ken ik nou wel ongeveer hoor, vind het leuker om een vrouw te zien wheelien of knieuh :)
 
wanneer gaan we weer on topic, ging toch over vrouwen en hun belevenis met rijden en hoe ze bekeken werden?? ergens in die trant ;) dat afzeiken en elkaar op woorden pakken is nou wel geweest, kan me inleven in de mensen waar de woorden van verkracht worden: zal ik ook niet tof vinden... maar is nou wel genoeg toch of nie?? poste liever een paar leuke foto's met text van jezelf of iets wat je mee gemaakt hebt ofzo?? die foto's van de heren ken ik nou wel ongeveer hoor, vind het leuker om een vrouw te zien wheelien of knieuh :)
Vond ik enkele replies terug ok al, maar ja, ze willen doorgaan
 
maarre, ik heb aantal dingen gemist, bijvoorbeeld DE FOTO's ( en maakt me nou ook niet meer uit van wie, maar ben benieuwd wie nou wat rijd en wie nou wat met de hand of niet verbouwd heeft

 
ziet er zekers vet uit, ik wil op me gixxer ook ander achterlicht met zo'n undertray maar laat em eerst spuiten aanstaande zaterdag, dus dan ff 2weekjes zonder de suuz...
 
een mooie jonge meid op een supersport :9~

een vrouw op een harley sportster :Z

naar eigen smaak opgebouwd. (welke harley is dat niet)
de echte harley sportster was in de jaren 50 de snelste motor ter wereld,
in de stijl van bv. de boneville.
in de jaren 70 en 80 had harley met de sportster alleen oog voor de dirt-track.
voor de weg is er nog 1 gaaf model uitgebracht: de XR1000

en dan de yamaha v-max...

het idee was prachtig, harley imago met wél vermogen.
leuk voor amerika! waar dragraces en supersaaie ovals de racerij domineren.

maar hier in europa weten we wel beter, er is meer als een saai recht stuk,
of een saaie oval.

jullie doen net of je de beste keus uit het motorverleden hebben gemaakt, en de
rest is helemaal niets.

wel in mijn ogen, hebben jullie het jezelf erg gemakkelijk gemaakt!
all show no go, op zich heb ik daar helemaal geen problemen mee,
maar de manier waarop jullie reageren op andermans kicks, zijn jullie wel
erg kortzichtig bezig

kortom al dat karakter wat jullie zo belangrijk lijken te vinden in jullie
motoren, missen jullie zelf!

als dit niet waar zou zijn dan zou er uit jullie reactie's wel wat meer
respect mogen komen uit een ander zijn keuze
 
Ik heb wel lef hoor.....jij niet. Jij wilt doorgaan, doe ik dat ook.
En groep 6 zit jij zeker nog steeds in.

En triest ben ik niet hoor. Ik heb de grootste lol op dit moment om al die zielige replies van jou.

Wees gerust ik durf je dit ook nog wel een keer in het gezicht te zeggen hoor.
Moet nog zien of jij dat durft. Jij verschuilt je in je icoon al achter een clownsgezicht, zal je dat ook wel in het echt doen.......

:Z :z


Op woensdag 01 oktober 2003 23:27 schreef alsmaar gaan! het volgende:ziet er zeker strak uit, zo'n grijze 99'er met die ronde achterlichten... zie de voor- en na piccies op haar website!


Heb de moeite genomen om dit topic te lezen, enne ben nu dus ook wel benieuwd naar de verwijderde pics ? :)

Heb jij dan het adres van haar site? Staat niet in 'r profiel :?
 
Jongens, wtf moet Mellie wel niet voor een indruk krijgen van MF?! Is er een leuke dame op het forum, wordt ze verjaagd door het geruzie en commentaar op haar foto's. :(

This is NOT relaxed man :r
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan