Ervaringen van een dame op een supersport

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het jammer dat de fotootjes weggehaald zijn. Ik reed afgelopen TT naast een dame op een grijze R6. Was je daar toevallig ook..... :? :? :?

Ik weet nog dat er minimaal een andere vrouw op een sportieve motor bij was...ik durf niet met zekerheid te zeggen welke maar volgens mij een thundercat. \

Even om terug op het topic te komen....ik vond het zien van die vrouwen op die supersports een mooie afsluiting van een verder toch al geslaagde dag. Ik vind het wel wat minder in het kader van de verkeersveiligheid :X :X :X :X Ik weet nu waar de uitdrukking "je ogen in je zak hebben" vandaan komt ;) ;)

Wat ik trouwens heel erg lelijk vind zijn vrouwen achterop supersports. Als je ze een kwartslag draait liggen ze gelijk in de juiste houding om kinderen te baren (of het benodigde materiaal daartoe te ontvangen).
 
Wat ik trouwens heel erg lelijk vind zijn vrouwen achterop supersports. Als je ze een kwartslag draait liggen ze gelijk in de juiste houding om kinderen te baren (of het benodigde materiaal daartoe te ontvangen).
[me]NielsVR wacht tot iemand de bekende 'politie' foto post :z ;) [/me]
 
een mooie jonge meid op een supersport :9~

een vrouw op een harley sportster :Z

naar eigen smaak opgebouwd. (welke harley is dat niet)
de echte harley sportster was in de jaren 50 de snelste motor ter wereld,
in de stijl van bv. de boneville.
in de jaren 70 en 80 had harley met de sportster alleen oog voor de dirt-track.
voor de weg is er nog 1 gaaf model uitgebracht: de XR1000

en dan de yamaha v-max...

het idee was prachtig, harley imago met wél vermogen.
leuk voor amerika! waar dragraces en supersaaie ovals de racerij domineren.

maar hier in europa weten we wel beter, er is meer als een saai recht stuk,
of een saaie oval.

jullie doen net of je de beste keus uit het motorverleden hebben gemaakt, en de
rest is helemaal niets.

wel in mijn ogen, hebben jullie het jezelf erg gemakkelijk gemaakt!
all show no go, op zich heb ik daar helemaal geen problemen mee,
maar de manier waarop jullie reageren op andermans kicks, zijn jullie wel
erg kortzichtig bezig

kortom al dat karakter wat jullie zo belangrijk lijken te vinden in jullie
motoren, missen jullie zelf!

als dit niet waar zou zijn dan zou er uit jullie reactie's wel wat meer
respect mogen komen uit een ander zijn keuze
Waarom ga je nu weer lopen zaniken. Is er net besloten om dit topic niet verder te vervuilen met dat gezeur, begin jij er weer over. |(

Ik hoop dat ze niet de moeite nemen om hierop te reageren. :Z
 
Misschien heb ik geen recht van spreken, maar ik kots hier van al die mongolen die dit topic verziekt hebben :r :r :r .

Is er een keer een meid die trots is op haar fiets en waarschijnlijk op zichzelf. Heeft ze er leuke fotos van. Zet ze een link in dit topic. Moeten die mongolen die niets anders te doen hebben dat fotos bewerken, totdat ze erop klaar komen, dit verzieken. We noemen haar maar gelijk een slet en aandachtsgeil. Stelletje losers. Zien er waarschijnlijk zelf zeker niet uit. :r op jullie.

Ik vind het jammer dat Mellie de linkjes verwijderd heeft, maar is niet meer dan begrijpelijk. Ik hoop dat ze zeker nog wat van zich laat horen maar tussen zulke pubers lijkt me dat onwaarschijnlijk.

In mijn ogen hadden de moderators eerder in mogen grijpen.

:r :r :r
De meeste van die perverts hebben die foto´s zeker opgeslage dus no prob , je kunt de fotos ook nog zien hoor :+
 
Hoe komt het toch dat de meest onzinnige topics altijd de meeste replies krijgen :?

Wel leuk om te lezen overigens ;)
 
De meesten die hier "vechten" durven dat in het echt niet zoals max al aanhaalde.
 
Waarom ga je nu weer lopen zaniken. Is er net besloten om dit topic niet verder te vervuilen met dat gezeur, begin jij er weer over. |(

Ik hoop dat ze niet de moeite nemen om hierop te reageren. :Z
Ik lees het nu pas Orph, en ik weet gelukkig wel beter dan de boekentaal die hier in staat. Ik reageer dan ook niet op en hoop deze vriendelijk schrijver een keer in levende lijve te ontmoeten. Dan kunnen we er eens over praten, iets wat ik trouwens ook liever in levende lijve met mensen doe. Het is zo makkelijk om je achter je PC te verbergen en schuttingtaal te uiten.
Misschien heb ik mij er in dit topic ook wel aan schuldig gemaakt, maar daarvoor was de uitdaging te groot.
Ik ben echter niet te beroerd om ook in levende lijve mijn meningen te uiten en te laten zien dat ik wel degelijk karakter heb.
Daar hebben sommigen van dit forum al eens kennis mee gemaakt en die weten dat ik niet overdrijf.
Ik heb alleen gereageerd op dit topic, wat mijn ervaringen zijn op mijn eigebouw Sportie, en wordt vervolgens behoorlijk afgezeken om mijn bike. Daarom zal mijn bike ook wel diverse prijzen hebben gewonnen in vele categorieen, in binnen en buitenland, omdat tie zo sloom, saai, gewoon, karakterloos enzovoort is.

Ik wil er nog wel ff bijzeggen, dat ik ook jaren SS heb gereden, maar door een ongeluk het motorrijden iets anders ben gaan zien, en ook de meeste berijders ervan.
Ik rij nu zonder problemen en met veel plezier 15 tot 20.000 per jaar in binnen- en buitenland. En iedereen die nou nog commentaar heeft....doe dat ff lekker een keer in real life.

Getsie....heb ik toch nog gereageerd..... *D
 
Op donderdag 02 oktober 2003 14:29 schreef sportsterengel het volgende:Getsie....heb ik toch nog gereageerd..... *D

Precies,.. vondt jullie beide een beetje zeuren,. nu allebij ophouden... jij dus ook,..

Ik heb gesproken,....
 
Ik lees het nu pas Orph, en ik weet gelukkig wel beter dan de boekentaal die hier in staat. Ik reageer dan ook niet op en hoop deze vriendelijk schrijver een keer in levende lijve te ontmoeten. Dan kunnen we er eens over praten, iets wat ik trouwens ook liever in levende lijve met mensen doe. Het is zo makkelijk om je achter je PC te verbergen en schuttingtaal te uiten.
Misschien heb ik mij er in dit topic ook wel aan schuldig gemaakt, maar daarvoor was de uitdaging te groot.
Ik ben echter niet te beroerd om ook in levende lijve mijn meningen te uiten en te laten zien dat ik wel degelijk karakter heb.
Daar hebben sommigen van dit forum al eens kennis mee gemaakt en die weten dat ik niet overdrijf.
Ik heb alleen gereageerd op dit topic, wat mijn ervaringen zijn op mijn eigebouw Sportie, en wordt vervolgens behoorlijk afgezeken om mijn bike. Daarom zal mijn bike ook wel diverse prijzen hebben gewonnen in vele categorieen, in binnen en buitenland, omdat tie zo sloom, saai, gewoon, karakterloos enzovoort is.

Ik wil er nog wel ff bijzeggen, dat ik ook jaren SS heb gereden, maar door een ongeluk het motorrijden iets anders ben gaan zien, en ook de meeste berijders ervan.
Ik rij nu zonder problemen en met veel plezier 15 tot 20.000 per jaar in binnen- en buitenland. En iedereen die nou nog commentaar heeft....doe dat ff lekker een keer in real life.

Getsie....heb ik toch nog gereageerd..... *D

nou Sportster, ben serieus benieuwd... hebbie ook een foto van je bike?
 
oke ten eerste was dit een heel leuke topic voordat sporthengel en bassie zich ermee gingen bemoeien :(

verder weten wij nog steeds niet of mellie vrijgezel is of niet *D
 
Op donderdag 02 oktober 2003 14:41 schreef Y.C.R 6 het volgende:
oke ten eerste was dit een heel leuke topic voordat sporthengel en bassie zich ermee gingen bemoeien :(

verder weten wij nog steeds niet of mellie vrijgezel is of niet *D

kijk uit wat je zegt!
 
oke ten eerste was dit een heel leuke topic voordat sporthengel en bassie zich ermee gingen bemoeien :(

verder weten wij nog steeds niet of mellie vrijgezel is of niet *D
Heb ooit op tv gezien hoe je van een komkomer een ding kan maken waar je je l*l in kan steken , voelde net zoals een pijpmondje aan volgens de presentatrice , miss. een oplossing voor sommige mensen hier op het forum :?
 
Heb ooit op tv gezien hoe je van een komkomer een ding kan maken waar je je l*l in kan steken , voelde net zoals een pijpmondje aan volgens de presentatrice , miss. een oplossing voor sommige mensen hier op het forum :?

Ok, that does it. :(

Grow up... |( :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan