Ervaringen www.suzukimotorcycleparts.nl

Wally82

Rookie
11 apr 2009
27
1
Delft
Allen, Heeft er iemand ervaringen met bestellingen bij Suzuki Motorcycle Parts ?
Ik heb op maandag (klote datum maar waar) 1 april 2019 een bestelling gedaan voor mijn Suzuki GSXR 1000 K7.
Aan het begin tijdens de bestelling werd er vrij snel gereageerd op mijn mails en op het moment dat ik betaald had en 3 dagen verder was bleef het stil..
Ik heb nu ongeveer 8 mails gestuurd maar helaas geen reactie terug..

Ik ben zeer benieuwd of iemand ervaringen heeft bij deze webshop uit Belgie. Ik begin nu erg het idee te krijgen dat ik opgelicht word/ben. Het zou kunnen dat
ze het druk hebben of niet aanwezig zijn maar als er geen reacties terug komen ( een week lang ) dan voelt dat niet echt heel relaxed.

Ik hoor graag jullie reacties.
 
Ik snap je gevoel. Bij mij gaan op de site al alarmbellen al af. Ik kan geen telefoonnummer vinden, het adres Starrenhoflaan 23² Kapellen komt op Google Maps uit in een een weiland. De site staat bol van de taal- en spelfouten en lijkt een hoop knip- en plakwerk te zijn.. De catalogus is dan weer redelijk compleet maar volledig in het Engels uitgevoerd. Zelfs uitlaat was te moeilijk om te vertalen.

Hoe heb je betaald?
 
Ik heb via Paypal betaald.. Ook voor het eerst hoor dus daar ben ik nog niet heel bekend mee..
 
Allen, Zojuist ook contact gehad met de ING. Deze hebben mij al een eind op weg geholpen om mijn geld terug te krijgen. Maandag dan ook met Paypal contact opnemen met mijn situatie.
Bedankt alvast voor de reacties!

Ik was opzoek naar een carter pan voor mijn GSXR 1000 K7. Alles netjes in het winkel mandje gedaan en was al helemaal blij dat ik dit weekend weer kon rijden.. Helaas, verder zoeken dus..
 
Ik snap je gevoel. Bij mij gaan op de site al alarmbellen al af. Ik kan geen telefoonnummer vinden, het adres Starrenhoflaan 23² Kapellen komt op Google Maps uit in een een weiland.
:N

Starrenhoflaan 23² zit achter Ama haarden.

PCB trading zit/zat op dat adres

Rumco bvba is kawasaki en burman van pcb trading.
Je zou een van deze bedrijven kunnen bellen om te kijken of die webshop van ts daar ook zit.
 
Laatst bewerkt:
bij elke motorzaak kan je het veilig betellen.
Ik snap die internet hype niet, vaak is het niet eens goedkoper en je moet zelf alles opzoeken en de kans dat je een verkeerd onderdeel besteld is erg groot.
Komen bij mij weleens internet shoppers binnen met de vraag of ik de verkeerd bestelde onderdelen wil overnemen

;-)
 
bij elke motorzaak kan je het veilig betellen.
Ik snap die internet hype niet, vaak is het niet eens goedkoper en je moet zelf alles opzoeken en de kans dat je een verkeerd onderdeel besteld is erg groot.
Komen bij mij weleens internet shoppers binnen met de vraag of ik de verkeerd bestelde onderdelen wil overnemen

;-)
Ik snap het wel,mensen willen liever lekker lui vanachter hun compu onderdelen kunnen kopen,anders moet je helemaal
naar een motorzaak gaan om het te bestellen en daarna nog een keer het gaan ophalen.Het risico dat het mis gaat nemen ze dan
wel voor lief.Wat ik niet snap waarom ze het bij buitenlandse bedrijven bestellen terwijl je het ook hier in Nederland kan kopen
bij bekende betrouwbare bedrijven.
 
Ik snap het wel,mensen willen liever lekker lui vanachter hun compu onderdelen kunnen kopen,anders moet je helemaal
naar een motorzaak gaan om het te bestellen en daarna nog een keer het gaan ophalen.Het risico dat het mis gaat nemen ze dan
wel voor lief.
middels een telefoontje kan je ook bestellen, en opsturen kan ook altijd.
 
middels een telefoontje kan je ook bestellen, en opsturen kan ook altijd.
Ja maar dat gaat bij veel dealers niet want ze willen een borg voordat ze wat voor je bestellen.
En terecht want de kans dat jij het niet komt ophalen is aanwezig en komt ook regelmatig voor,
zelfs al is er een borg betaald .
 
Bij de Suzukidealer in Barendrecht heb ik vorige keer zelfs iets via Whatsapp kunnen bestellen.
Snelle communicatie en kon gewoon tijdens een vergadering O-)
 
Ik bestel altijd via www.partzilla.com als ik OEM onderdelen moet hebben of gewoon via Motoport.

Meestal kijk ik dan eerst op Partzilla welke onderdeelnummers het betreft en dan bel ik de Motoport bij mij in de buurt. Meestal leveren zij namelijk veel sneller en kost hetzelfde ongeveer.

Partzilla levert vanuit Amerika dus kan soms ff duren. Zelfde als CMSNL.
Motoport als je mazze hebt 2 dagen en anders een week ofzo.
 
bij elke motorzaak kan je het veilig betellen.
Ik snap die internet hype niet, vaak is het niet eens goedkoper en je moet zelf alles opzoeken en de kans dat je een verkeerd onderdeel besteld is erg groot.
Komen bij mij weleens internet shoppers binnen met de vraag of ik de verkeerd bestelde onderdelen wil overnemen

;-)
Het is gemakkelijker en overzichtelijk. Het scheelt tevens heel veel tijd.

Als ik iets zoek dan bekijk ik een aantal webshops. Als ik net zoveel fysieke winkels langs moet dan kan ik er een hele zaterdag voor uittrekken. Nu vaak een uurtje of anderhalf max als ik er heel veel tijd voor neem.

Dat geldt voor alles dus ook motoronderdelen. Ik laat tegenwoordig zelfs de boodschappen bezorgen. Niet meer die veel te drukke supermarkt in op zaterdag. Wat een verademing.
 
Het is gemakkelijker en overzichtelijk. Het scheelt tevens heel veel tijd.

Als ik iets zoek dan bekijk ik een aantal webshops. Als ik net zoveel fysieke winkels langs moet dan kan ik er een hele zaterdag voor uittrekken. Nu vaak een uurtje of anderhalf max als ik er heel veel tijd voor neem.

Dat geldt voor alles dus ook motoronderdelen. Ik laat tegenwoordig zelfs de boodschappen bezorgen. Niet meer die veel te drukke supermarkt in op zaterdag. Wat een verademing.
Als iedereen dat nou zou doen sta ik niet meer in de rij bij de super;)
 
bij elke motorzaak kan je het veilig betellen.
Ik snap die internet hype niet, vaak is het niet eens goedkoper en je moet zelf alles opzoeken en de kans dat je een verkeerd onderdeel besteld is erg groot.
Komen bij mij weleens internet shoppers binnen met de vraag of ik de verkeerd bestelde onderdelen wil overnemen

;-)

Ik begrijp je punt wel, maar ik zou een slechte klant zijn.
Ik doe zo’n beetje al het onderhoud zelf, alleen maar brikken en oude zooi.
Jij mag voor mij een wirwar aan rubbertjes en ringetjes opzoeken twv €100 waar je een tijd mee bezig bent en niks opleverd.

Enkel en alleen voor een setje banden zou ik langskomen, niet al te vaak, heb meerdere brikken en verslijt ze dus niet snel.

Voor klein onderhoud aan de 4 wieler idem, via internet.
Ga ik eens bij de automateriaalzaak een nieuwe riem en spanrol halen krijg ik de verkeerde mee die ook nog eens 3 x zo duur is....
Die 3 x te duur vind ik dan tot daar aan toe, ik heb ‘m NU nodig maar dat je de verkeerde meekrijgt....
 
De site van CMSNL is voor mij heel duidelijk, bestel er ook vaak en vertrouwd. Soms schrijf ik de nummers op, stap op het ros en rij naar Hans van Wijk waar hun het dan voor me bestellen, kan een paar centen tussen zitten. HvW is niet gek en zal in een voorkomend geval zelf ook nog wel bij CMSNL bestellen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan