ervaringen Xracing sportdempers

wout750

Die hard MF'er
11 aug 2005
914
19
noord-brabant
heeft er iemand ervaring met de sportdempers van het italiaanse merk X racing?
Ik ben op zoek naar dempers voor een vtr 1000F
Groet,
John
 
op deze site heb ik ze besteld www.xracing.nl als je gaat kijken op suzuki dan zoek je naar gsxr 100 ovaal das mijn motor
maar ze verkopen ook andere merken die wel een e keur merk hebben best even contact opnemen en zeggen dat je door die met de gsxr bent gestuurd mss geven ze een korting wie weet hé
 
Heb zelf op mn Firestorm highmount leovince alu geplaatst!

Dan nog effe die db killer eruit halen en scheuren maar!

Die blik in de ogen van menig voorbijganger van 'waaw coole bike, vet geluid!' daar doe je het toch voor :Y :Y :Y

misschien zijn ze niet meteen de goedkoopste maar je krijgt er wel kwaliteit voor, past perfect, en alle passtukjes zitten er allemaal bij!

Groetjes,


M. :W
 
he, Mr Soul,
Ik heb jouw uitlaat al staan te bewonderen op de VTR dag, tenminste als jij dat was. Er zit natuurlijk een giga prijsverschil tussen X-racing en LV dempers. Er zal dus ook wel een kwaliteitverschil zijn, maar Hoe goed/slecht zijn de x-racing dempers nu
 
deze demper is wel iets minder goed afgewerkt dan bv een bos of leovince demper
de pasvorm voor mijn type motor was goed al de onderdelen waren er bij

natuurlijk je krijgt altijd waar voor je geld hé dat is met alles zo maar tot nu toe me zeker nog niet beklaagd
 
he, Mr Soul,
Ik heb jouw uitlaat al staan te bewonderen op de VTR dag, tenminste als jij dat was. Er zit natuurlijk een giga prijsverschil tussen X-racing en LV dempers. Er zal dus ook wel een kwaliteitverschil zijn, maar Hoe goed/slecht zijn de x-racing dempers nu

was helaas niet aanwezig op de vtr dag, dus veel kans dat het iemand anders was...

in alle geval veel succes met je zoektocht naar de juiste dempers...verder dan mijn ervaring kan ik je niet helpen

cyah!


M. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan