Ervaringen YourMotorParts spanningsregelaar

Dames en heren,

Heeft er iemand ervaring met de spanningsregelaars van het merk YMP?
Het enige wat ik wil aangeven is dat je moet oppassen dat je niet deze koopt voor een veel te hoge prijs.
 
ik heb bol er al vaker op betrapt iets te verkopen wat ook op alie express staat voor een derde van het bedrag.
gevonden omdat ze exact dezelfde afbeelding gebruiken , maar dan zonder eventueel watermerk, maar daar kijkt google afbeelding zoeken wel doorheen.
 
ik heb bol er al vaker op betrapt iets te verkopen wat ook op alie express staat voor een derde van het bedrag.
gevonden omdat ze exact dezelfde afbeelding gebruiken , maar dan zonder eventueel watermerk, maar daar kijkt google afbeelding zoeken wel doorheen.
Bol verkoopt zelf niets of weinig,
Ik vind het meer een soort grootgrutter met allemaal zelfstandige leveranciers.
 
Dus geen aliexpress meuk wat bol.com aanbiedt van het merk YMP?
Ik heb een paar experimenten gedaan met Ali-regelaars voor klanten die geen geld hadden of niet uit wilden geven.
In alle gevallen viel het resultaat tegen. Ofwel meteen al slecht regelen, ofwel binnen 3 maanden weer defect.
YMP heb ik geen ervaring mee (voor zover ik dat weet, het staat er niet altijd op).
 
Mijn SR in de BB doet het (nu) nog steeds prima. Maar dat deze SR stuk gaat is zekerheidje. Het is nu eenmaal een Honda.
Dan ga ik zeker niet zitten 'klooten' met een Alie-ding en dat ik straks WEER met problemen kom te zitten.
Dus als er vervanging moet komen, dan wordt het een Carmo!

Gek is dat, maar bij mijn FZ heb ik me over de SR nog nooit 1 tel zorgen gemaakt.:P
Die zit er nu 2 ton in, waarvan ik er zelf 1 ton mee heb gedraaid.
(maar de Yamaha heeft weer andere zwakke punten!)
 
Terug
Bovenaan Onderaan