Ervaringsvraag Anbergen motoren in Slagharen

Dat moeten ze ook zijn, WA verzekerd dan wel.

Daar is een garageverzekering voor, met groene plaat.
Bedrijfsvoorraad heeft andere regels.

Alle motoren verzekering tegen schade, is eigenlijk niet op te brengen. Tenminste, niet als bedrijf.
 
Ik heb het over auto's bij de autoverhuurbedrijven ;)

Vrienden van mij runnen een franchise van een internationaal verhuurbedrijf.
Kosten van verzekering :X

Ze hebben ooit ook motoren gedaan, dat kwam op 50% nieuwwaarde aan premie voor een casco verzekering.

Enkel WA is onvoldoende, want bestuurder moet ook weer verzekerd zijn. En het bedrijf moet ook weer verzekerd zijn tegen....

Nou ja, bedenk het maar :)
 
ik heb het weekend voor de brand mijn xj900 bij anbergen gekocht.

de inruilprijs die ik voor mijn oude GSX kreeg was niet geweldig, maar mijn inruilmotor ook niet.

na bij Jager motoren eerst te zijn teleurgesteld en moeten wachten op een vastzittende koppeling naar Anbergen gereden, daar de motor bekeken en een praatje gemaakt met de verkoper, toen we over de prijs gingen praten kwam de baas erbij, zij deden mij motor ook een beetje afkraken, al kwam dat denk ik ook door de hoge inruilprijs ik bij Jager Motoren zou krijgen. en mijn motor was optisch zeker niet de mooiste meer en vrij hoge km stand.

uiteindelijk kwamen we tot een akkoord en gingen we overschrijven. ik was mijn internetbankier-numerator vergeten, hij heeft vervolgens even rond gebeld en iemand dat dingetje laten brengen. top service want ik kwam vanuit Rotterdam en wilde erg graag de motor gelijk meekunnen nemen.

Door afstand Rotterdam-slagharen was de 6 maanden garantie niet heel interessant, zeker omdat ik ervan uit ging dat de motor helemaal goed was, reed goed en zag er nog beter uit.
tevens heb ik mn bedenkingen bij de afleverkosten en uit dit topic blijkt wel dat er voldoende motorzaken zijn die daar "te makkelijk mee omgaan"(tegen mij is ook expliciet gezegd olie vervangen, niet kijken of we de olie moeten vervangen)

het enige waar ik bij de motor verkoop een nare bijsmaak aan overhield was dat ik verkeerd reed naar Anbergen en toen in het dorp nog geflitst ben... in het laatste uur dat ik mijn motor had
al heeft dat helemaal niets met Anbergen te maken.

Als ik op internet weer een motor zou zien staan die mijn interesse heeft, zou ik er weer naar toe rijden voor een proefrit. mijn ervaring is in het geheel niet slecht.

Dat die zaak afgefikt is, vind ik heel erg voor de eigenaar en medewerkers... misschien was zijn service niet altijd op peil(heb ik niet zo ervaren), maar om zo te zien afbranden waar je lang aan gewerkt heb lijkt mij echt vreselijk
 
Wel jammer dat ik nu een mailtje van ze krijg "We zijn weer open" en mijn oude motor staat er ook tussen met erbij gezet "heeft pas onderhoud gehad".
ik heb dat onderhoud niet laten uitvoeren en ook aan hen verteld wat er wel gebeurt aan is vorig jaar october.

nu denk ik dat het niet heel waarschijnlijk is dat zij na de brand een motor van 1989 gaan onderhouden om goed te verkopen voor €745, mooi opgepoetst hebben ze em wel, zo schoon had ik hem helemaal niet gekregen :)

wilde het toch even melden aangezien mijn vorige reaktie van hun positief was, dit geeft mij eerder een gevoel wat niet helemaal juist is(en geeft gelijk twijfel over mijn huidige motor die van hun af komt)
 
Laatst bewerkt:
Wel jammer dat ik nu een mailtje van ze krijg "We zijn weer open" en mijn oude motor staat er ook tussen met erbij gezet "heeft pas onderhoud gehad".
ik heb dat onderhoud niet laten uitvoeren en ook aan hen verteld wat er wel gebeurt aan is vorig jaar october.
nu denk ik dat het niet heel waarschijnlijk is dat zij na de brand een motor van 1989 gaan onderhouden om goed te verkopen voor €745, mooi opgepoetst hebben ze em wel, zo schoon had ik hem helemaal niet gekregen :)
wilde het toch even melden aangezien mijn vorige reaktie van hun positief was, dit geeft mij eerder een gevoel wat niet helemaal juist is(en geeft gelijk twijfel over mijn huidige motor die van hun af komt)

Duss...... omdat jij denkt dat ze dat onderhoud niet uitgevoerd hebben (wat je niet kunt weten) is dat een negatief punt? :X
 
Hallo motorliefhebbers.

Graag zou ik willen reageren op bovenstaande.
In 2011 BMW 1150 GS van 2003 gekocht. Deze liep in het begin, het was slecht weer telkens en dan doe je wat rustig aan goed totdat ik eens een keer wat sneller optrok en het allemaal niet zo soepel liep. Bij eigen controle bleek het luchtfilter helemaal zwart en de bougies tot 1,4 mm opgebrand waren. Terwijl ik 250€ afleveringskosten had betaald.
Bij reclamatie kreeg ik een korting op de nieuwe producten en werd er verteld dat de motor misschien nog niet aan de onderhoudsbeurt toe was.
Ik heb nu besloten om alles zelf maar te doen.http://www.motor-forum.nl/global/smileys/eerie.gif
 
Hallo Oma :W

Heeft er iemand nog een recente ervaring met dit bedrijf?
Volgende week wil ik daar langs om te kijken naar een motor.
 
Ik zoek ook nog recente ervaringen met deze dealer... wie o wie?
Blijkbaar wil niemand er over praten. :')

Uiteindelijk ben ik er niet meer langs geweest omdat de motor, waar ik interesse in had, al verkocht bleek te zijn.
 
Laatst nog wezen kijken voor een motor. De prijs in de winkel was volgens mij al 500 euro meer, en daar kwam nog bij dat de motor op twee versleten banden stond. Toen ze daar ook nog de hoofdprijs voor vroegen ben ik rechtsomkeerts naar huis gegaan.
 
Het is geen frisse zaak heel simpel. Ik woon er in de buurt. De brand ooit is nooit bewezen maar in Slagharen weet men, zelf aangestoken, stonden toevallig tijdens de brand flink wat klassiekers binnen die normaal bij eigenaar thuis stonden.

Ik heb er ook ooit wat gekocht, een CBR600. Werkelijk niets was goed, terwijl t volgens hun een prachtexemplaar was, was van een klant geweest, eerste eigenaar Zoek je op rdw later, 9 eigenaren.
Het zijn vast geen nare mensen, maar als ze je een poot uit kunnen draaien (ook met onderhoud) doen ze dat.
Prijzen zijn niet slecht, maar daar krijg je ook steeds minder voor.
 
Het is geen frisse zaak heel simpel. Ik woon er in de buurt. De brand ooit is nooit bewezen maar in Slagharen weet men, zelf aangestoken, stonden toevallig tijdens de brand flink wat klassiekers binnen die normaal bij eigenaar thuis stonden.

Ik heb er ook ooit wat gekocht, een CBR600. Werkelijk niets was goed, terwijl t volgens hun een prachtexemplaar was, was van een klant geweest, eerste eigenaar Zoek je op rdw later, 9 eigenaren.
Het zijn vast geen nare mensen, maar als ze je een poot uit kunnen draaien (ook met onderhoud) doen ze dat.
Prijzen zijn niet slecht, maar daar krijg je ook steeds minder voor.


Nou nou ``` ik ben ook totaal geen fan van hem , maar dit zijn zeer gedurfde uithalen ... O-)
 
Laatst bewerkt:
Nouja, het blijft nog steeds een stevige opmerking zonder enige vorm van bewijs.



Neigt naar Laster en Smaad, daar kan ie volgens mij wel voor aangeklaagd worden .. B|

Let wel , t is mijn favoriet ook niet, maar dat even terzijde .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan