Micha1976
Die hard MF'er
samen met die foutmelding
Ik zwijg ff.. hoop dat storing goed komt.. anders succes bij Anbergen..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
samen met die foutmelding
zijn inkoop kwaliteiten, want dat is toch waar een motorzaak het uiteindelijk van moet hebben?
Nooit problemen gehad met Anbergen Motoren, het kan toeval zijn, maar veel van mijn vrienden hebben ook al hier gekocht. Ik hoor ze niet klagen, en dat is denk ik een goed teken?
Ik rij zelf Ducati 749 DiPosto, bij Anbergen gekocht.
ps: Ik heb wel vertrouwen in zijn inkoop kwaliteiten, want dat is toch waar een motorzaak het uiteindelijk van moet hebben?
Qua motor aanschaf heb ik er weinig ervaring mee.(weinig intresse in de klant met een kleinere portemonnee)
Dit riekt... Speciaal aangemeld hiervoor...?Nooit problemen gehad met Anbergen Motoren, het kan toeval zijn, maar veel van mijn vrienden hebben ook al hier gekocht. Ik hoor ze niet klagen, en dat is denk ik een goed teken?
Ik rij zelf Ducati 749 DiPosto, bij Anbergen gekocht.
ps: Ik heb wel vertrouwen in zijn inkoop kwaliteiten, want dat is toch waar een motorzaak het uiteindelijk van moet hebben?
Wat ik dan weer toeval vind.. Is dat dit je eerste post op dit forum is
inkoop kwaliteiten.... Denk eerder dat verkoop en klantenbinding het is waar een motorzaak het van moet hebben.
Heb zelf geen recente ervaring met Anbergen. Mijn ervaring als jonge motorrijder 10 jaar geleden waren vergelijkbaar met wat ik al lees. (weinig intresse in de klant met een kleinere portemonnee)
Dan komt het toch op inkoop-kwaliteit aan, zorgen dat je alleen goede motoren hebt?
Wezen kijken naar een motor bij Anbergen in Slagharen.
Binnenkomst: nette motorzaak, veel motoren, netjes opgeteld, leuke kleding hoek.
Bij het bekijken van de motor kwam er al snel een verkoper op ons af. We werden vriendelijk benaderd. Goed begin dus.
Uiteraard gelijk even naar de motor gelopen die we op het oog hadden. De prijs was 500 euro meer dan op de website ! Natuurlijk gelijk gevraagd waarom dit zo was en er werd gezegd dat dit de prijs was inclusief 6 maand bovag garantie. De verkoper trok zich even terug en kwam terug en gaf aan dat ik hem voor 500 euro minder wel mocht meenemen maar dan wel zonder garantie. Onder het motto: met zo'n motor krijg je niks maar als je dan toch garantie wilt dan krijg hij voor 250 euro extra een aflevering beurt (motor olie verversen werd gezegd) en krijg je ook die 6 maand garantie. Ik gaf aan dat me dit tegenviel, vooral ook omdat ik toch één uur in de auto had gezeten en de wat lagere website prijs in mijn hoofd had zitten.
Na wat vragen over de motor gesteld te hebben kwam naar voren dat het een engelse motor was. Op zich hoeft dit geen probleem te zijn maar wel gevraagd hoe het zat met de digitale teller. (Miles of KM). Om dit te testen moesten het contact erop maar de accu bleek leeg/op.
Toen werd ons gezegd dat men wel bereid was om er een nieuwe accu in te zetten maar dan moest ik wel serieus geïnteresseerd zijn. Op zich ook begrijpelijk maar aan de andere kant, een motor moet toch op zijn minst even gestart kunnen worden zonder dat je hier gelijk voor op het punt moet staan om hem te kopen. Nu ben ik niet extreem impulsief en om enkele duizenden euros (zonder inruil !) uit te geven moet ik wel het goede gevoel hebben. Ze wilden de motor wel even klaarzetten voor een proefrit, en dus een andere accu monteren maar dan moest ik er qua prijs wel uit zijn met hun (= lees als er geen gekke dingen naar voren komen moest die in feite dan verkocht zijn).
Even de tijd voor genomen om er over na te denken. We kregen een (lekkere) bak koffie aangeboden en even aan een tafel gezeten. Na de koffie bij de motor staan kijken en met elkaar (zonder verkoper) overlegd.
Uiteindelijk besloten om er maar op te gokken om hem voorlopig even te laten staan en we waren van plan om de verkoper aan te geven om er nog even een nachtje over te slapen. Als de motor dan toch verkocht wordt aan een ander hebben we pech, maar het bouwt dan voor ons wat tijd in om er nog even wat afstand van te nemen en er nog eens goed over na te denken. De verkoper was echter in gesprek en we werden door een andere verkoper aangesproken (eigenaar ??). Deze kwam beetje raar uit de hoek. Hij gaf aan dat de motor absoluut niet met dit weer de weg op gaat voor een proefrit. Er ligt veel te veel zout op de weg en hij wil niet aan het poetsen blijven. Eerlijk gezegd overviel me dit omdat ik bij me zelf ging af te vragen of er inderdaad zout lag. Ik moest er maar begrip voor hebben. Ik vroeg nog wanneer er dan wel gereden kunnen worden: "na enkele stevige regenbuien, jij vindt het toch ook niet fijn als er zout aan je motor komt....". Belachelijk natuurlijk, ik ben zelf extreem zuinig op alles wat de weg op gaat maar vandaag lag er absoluut geen zout meer. Daarnaast had ik aangegeven dat ik er maar even kort op wilde rijden, puur om hem even aan te voelen. Aangezien ik zelf altijd netjes blijf en de eer aan mezelf wil houden zijn we uiteindelijk onverrichte zaken naar huis gereden. Onderweg begon het allemaal wel wat op de plek te vallen en beseffen we ons wat een rare gang van zaken het was. Mooie motor maar de klik met de verkopers absoluut niet kunnen krijgen !!
Nu wil ik mijn oordeel niet aan 1 bezoek ophangen maar voor mij is de toon wel gezet.
Ooh lees net dat anbergenmotoren niet wil dat klant reacties worden geplaatst op baatsen.com zegt genoeg lijkt me.
Nooit problemen gehad met Anbergen Motoren, het kan toeval zijn, maar veel van mijn vrienden hebben ook al hier gekocht. Ik hoor ze niet klagen, en dat is denk ik een goed teken?
Ik rij zelf Ducati 749 DiPosto, bij Anbergen gekocht.
ps: Ik heb wel vertrouwen in zijn inkoop kwaliteiten, want dat is toch waar een motorzaak het uiteindelijk van moet hebben?
Toch niet die rode? 749 Biposto