Estoril, de GP van Portugal

Wie gaat de GP van Portugal winnen

  • Rossi

    Stemmen: 26 51,0%
  • Stoner

    Stemmen: 18 35,3%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,9%
  • Vermeulen

    Stemmen: 1 2,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 0 0,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 3,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
Super voor Rossi, maar dat maatje van Rossi wat een eikel :r .

Waarom? Omdat ie blij voor Rossi is dat ie gewonnen heeft...?
Eindelijk weer eens een spannende wedstrijd zonder de optoch achter stoner aan..
Ik weet niet of het aan Rossi ligt, maar hij zorgt wel altijd voor spanning... })
 
jep hij is nog steeds vrijgezel
En zoekt het tegenwoordig bij de mannen :P :
59787864851cr6.jpg


:X
 
Zit toch niet aldoor tezeiken over wat een stoner seizoen.Hoe is dat voor een paar jaar terug geweest met Rossi. Dat was toch ook optocht na optocht.Daar hoor je niet veel over.Nee inderdaad ik ben geen Rossi fan, ik vind het wel een goeie rijder.Je hebt hem voor een paar jaar terug ook niet gehoord over banden ect ect.Dit seizoen is natuurlijk een zware BELASTING voor Rossi. :+
 
Vroeger was het toch anders. Rossi won wel heel vaak, maar goed starten deed ie toen ook al niet. Het was dus bijna altijd een inhaalrace, dus bijna altijd wel spannend.
Stoner rijdt nu bijna altijd van kop af weg, dus saai optochtje.

Bandenprobleem speelde een paar jaar geleden toch niet. Iedereen hetzelfde merk of niet?

Ik heb vanmiddag in ieder geval voor het eerst sinds Assen weer eens echt genoten.
 
en op RTL 7 ging er bij Tom Coronel ook een nieuwe wereld voor hem open volgens mij...na een relatief saaie F1 race op overigens wel gaaf SPA kreeg hij dit voorgeschoteld hij wist niet wat ie zag hehe ;)
 
en op RTL 7 ging er bij Tom Coronel ook een nieuwe wereld voor hem open volgens mij...na een relatief saaie F1 race op overigens wel gaaf SPA kreeg hij dit voorgeschoteld hij wist niet wat ie zag hehe ;)
Hij kon idd genieten ja *D
 
niet spannend??welke wedstrijd heb jij dan wel gezien?wat lul jij nu?
dit was de mooiste wedstrijd van het jaar.van plaats 11 naar plaats 1.niet eerder gezien hoor dit jaar.en ja,je zag het aankomen.mooi toch.doe het maar eens.

Leer eens lezen knul :z

Het is absoluut een top prestatie van Rossi om van achter naar voren te rijden maar dat het een spannende race was, nee.

kwa spanning absolute barcalona !

assen ach dat rossi van achter naar voren rijd is heel goed maar om het nu spannend te noemen..... neu


Hier sluit ik me dan ook helemaal bij aan :)



Vandaag was toppie!
Heb weer heerlijk kunnen genieten van 45 min MotoGP.....hoop dat het volgende week weer hetzelfde is! *O*
 
Laatst bewerkt:
Geweldige race!

Stoner kon beter 3e worden als riskeren onderuit te gaan.



wat is pedrosa een bal gehakt overigens..
 
Leer eens lezen knul :z

Het is absoluut een top prestatie van Rossi om van achter naar voren te rijden maar dat het een spannende race was, nee.Hier sluit ik me dan ook helemaal bij aan :)



Vandaag was toppie!
Heb weer heerlijk kunnen genieten van 45 min MotoGP.....hoop dat het volgende week weer hetzelfde is! *O*

nou ligt er aan wat jij onder een spannende race verstaat denk ik, voor sommige was assen spannend om hoe ver rossi zou kunnen komen met zijn inhaalactie´s. Spannend of niet, botergeil was ie zeker! :} :9~
 
en op RTL 7 ging er bij Tom Coronel ook een nieuwe wereld voor hem open volgens mij...na een relatief saaie F1 race op overigens wel gaaf SPA kreeg hij dit voorgeschoteld hij wist niet wat ie zag hehe ;)

Ja, zoveel inhaalacties had hij nog nooit gezien _O-
 
klote ducati,ze komen gewoon vermogen tekort op yamaha en dan die k*tbanden van bridgestone,nee |( ,kijk rossi die heeft het goed voor elkaar. :+ :+ :+
 
Ik vond Pedrosa erg goed rondgaan, deed er alles aan om weg te rijden bij Stoner, vervolgens om Rossi achter 'm te houden en daarna om 'm te volgen.

Heb 'm nog maar weinig zo aggresief zien rijden Pedrosa.

En ik vond de race vanaf het punt dat Rossi en Pedrosa bij elkaar zaten erg vermakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik vond Pedrosa erg goed rondgaan, deed er alles aan om weg te rijden bij Stoner, vervolgens om Rossi achter 'm te houden en daarna om 'm te volgen.

Heb 'm nog maar weinig zo aggresief zien rijden Pedrosa.

En ik vond de race vanaf het punt dat Rossi en Pedrosa bij elkaar zaten erg vermakelijk.

Pedrosa heb ik alleen nog in de 125cc + 250 cc op die manier rond zien gaan, de race op Estoril deed mij ook denken aan zijn 250 tijd, hij heeft nog altijd die stijl. Super :}

Hier hebben Rossi en Pedrosa zich ook lang voor moeten inhouden, het is erg frustrerend als je zo graag wilt maar dat het telkens niet of net niet mag lukken om echt te strijden. Ik denk dat Stoner ook wel wat geluk heeft gehad dat de michelin rijders hebben geleden onder de nieuwe banden regel, anders had hij niet zo makkelijk kampioen kunnen worden. Misschien had hij zelfs helemaal geen kampioen kunnen worden. Naja we zullen het wel zien in de komende race´s en het nieuwe seizoen. Michelin is er nog niet, helaas.

Pedrosa nog steeds met Honda in overleg voor een (ver)nieuwd contract, ghehe ben benieuwd wat Honda uiteindelijk zal bieden, na deze wedstrijd denk ik dat het wel aangespekt gaat worden op verschillende fronten :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan