Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
en michelin maar klagen![]()
haha Stoner dacht die heb ik maar weer in m,n zak.
Maar daar kwam nog ene Hayden![]()
Ik hoop op een mooie race morgen.
Zoiets als voorig jaar![]()
Als Kurtis Roberts wint is het al een heel spektakel !
Laatste keer echte spanning was voor mij Barcelona dit jaar....
Maar knappe prestatie van Hayden...gaat gaaf worden morgen![]()
3 Stoner maar ik denk dat Stoner heel gewoon op 1 komt zondag. En Rossi mag blij zijn als hij een top 5 kan rijden. Jammer voor de Rossi fans maar het is niet anders. En voor 2008 verwacht ik ook dat Rossi er niet aan te pas komt.
Aha, een kenner! Wie heeft na Stoner de meeste races gewonnen dit jaar, en nog enigzins weerstand geboden?
Heb je zeker Assen niet gezien![]()
Ik zat op de tribune hoor![]()
Assen was niet spannend, je wist gewoon dat Rossi Stoner ging pakken de vraag was alleen wanneer.
Barcelona daarintegen was gewoon elke ronde spannend omdat Stoner en Rossi (Pedrosa kon alleen volgen) elkaar geen duimbreed toegaven en er van beide kanten veel inhaalmanouvres waren.
kwa spanning absolute barcalona !
assen ach dat rossi van achter naar voren rijd is heel goed maar om het nu spannend te noemen..... neu
vandaag zal wel leuk worden denk ik veel lui in de 1.37... ..
we shall see.
*wizzard of Oz wint*![]()
In Capelle aan den IJssel ligt de kabel eruitCasema is ermee bezig, maar kunnen niet zeggen hoe lang het gaat duren
![]()
Iemand een idee hoe ik toch motogp kan zien zonder dat ik ergens op moet gaan abonneren?
Ik zat op de tribune hoor![]()
Assen was niet spannend, je wist gewoon dat Rossi Stoner ging pakken de vraag was alleen wanneer.
Barcelona daarintegen was gewoon elke ronde spannend omdat Stoner en Rossi (Pedrosa kon alleen volgen) elkaar geen duimbreed toegaven en er van beide kanten veel inhaalmanouvres waren.