Estoril, de GP van Portugal

Wie gaat de GP van Portugal winnen

  • Rossi

    Stemmen: 26 51,0%
  • Stoner

    Stemmen: 18 35,3%
  • Melandri

    Stemmen: 2 3,9%
  • Vermeulen

    Stemmen: 1 2,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 0 0,0%
  • Capirossi

    Stemmen: 0 0,0%
  • Edwards

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 2 3,9%
  • Pedrosa

    Stemmen: 2 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    51
haha Stoner dacht die heb ik maar weer in m,n zak.
Maar daar kwam nog ene Hayden :}
Ik hoop op een mooie race morgen.
Zoiets als voorig jaar *O*
 
en michelin maar klagen :+

Michelin klaagt? :?


Het gaat goed volgens Rossi, maar in het eerste gedeelte zal het goed gaan en kan ie denkt hij gevechten aan gaan, maar hij vreest voor het tweede gedeelte van de wedstrijd.. hmmmz..
 
Wat geweldig voor Hayden!!!!
Hoop morgen op een spannende race net als vorig jaar..
Die spanning heb ik al tijdje niet meer gevoeld op de bank...
 
3 Stoner maar ik denk dat Stoner heel gewoon op 1 komt zondag. En Rossi mag blij zijn als hij een top 5 kan rijden. Jammer voor de Rossi fans maar het is niet anders. En voor 2008 verwacht ik ook dat Rossi er niet aan te pas komt.


Aha, een kenner! Wie heeft na Stoner de meeste races gewonnen dit jaar, en nog enigzins weerstand geboden?
 
smdh4.jpg


wil de echte Hayden nu op staan :} :]
 
Hayden reed 17e ofzo op racebanden dus tenzij ze afgelopen nacht wat gevonden hebben zie ik hem niet vooraan rijden vanmiddag. Denk dat Stoner, Rossi en Pedrosa wel aardige race pace hebben
 
Heb je zeker Assen niet gezien :?

Ik zat op de tribune hoor :z

Assen was niet spannend, je wist gewoon dat Rossi Stoner ging pakken de vraag was alleen wanneer.

Barcelona daarintegen was gewoon elke ronde spannend omdat Stoner en Rossi (Pedrosa kon alleen volgen) elkaar geen duimbreed toegaven en er van beide kanten veel inhaalmanouvres waren.
 
Ik zat op de tribune hoor :z

Assen was niet spannend, je wist gewoon dat Rossi Stoner ging pakken de vraag was alleen wanneer.

Barcelona daarintegen was gewoon elke ronde spannend omdat Stoner en Rossi (Pedrosa kon alleen volgen) elkaar geen duimbreed toegaven en er van beide kanten veel inhaalmanouvres waren.


niet spannend??welke wedstrijd heb jij dan wel gezien?wat lul jij nu?
dit was de mooiste wedstrijd van het jaar.van plaats 11 naar plaats 1.niet eerder gezien hoor dit jaar.en ja,je zag het aankomen.mooi toch.doe het maar eens.
 
kwa spanning absolute barcalona !

assen ach dat rossi van achter naar voren rijd is heel goed maar om het nu spannend te noemen..... neu

vandaag zal wel leuk worden denk ik veel lui in de 1.37... ..


we shall see.



*wizzard of Oz wint* O-)
 
kwa spanning absolute barcalona !

assen ach dat rossi van achter naar voren rijd is heel goed maar om het nu spannend te noemen..... neu

vandaag zal wel leuk worden denk ik veel lui in de 1.37... ..


we shall see.



*wizzard of Oz wint* O-)

ik voorspel.hayden 1 ronde op kop(als hij dat al zal halen)rijd gewoon weer weg van de andere.weer saaie race denk ik zo.2,3 4plaats mss een beetje strijd.
dat denk ik
 
In Capelle aan den IJssel ligt de kabel eruit :( Casema is ermee bezig, maar kunnen niet zeggen hoe lang het gaat duren :N

Iemand een idee hoe ik toch motogp kan zien zonder dat ik ergens op moet gaan abonneren?
 
In Capelle aan den IJssel ligt de kabel eruit :( Casema is ermee bezig, maar kunnen niet zeggen hoe lang het gaat duren :N

Iemand een idee hoe ik toch motogp kan zien zonder dat ik ergens op moet gaan abonneren?


Bij de buurman met een schotel? :P
 
Laatst bewerkt:
Ik zat op de tribune hoor :z

Assen was niet spannend, je wist gewoon dat Rossi Stoner ging pakken de vraag was alleen wanneer.

Barcelona daarintegen was gewoon elke ronde spannend omdat Stoner en Rossi (Pedrosa kon alleen volgen) elkaar geen duimbreed toegaven en er van beide kanten veel inhaalmanouvres waren.

Wat klets jij nou niet spannend, voor een rossi fan als ik was het in ieder geval bloedstollend! Als Assen niet spannend was weet ik niet wat jou nog spanning kan opleveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan