Ethanol in Benzine

De schepen blijven nog steeds buiten schot.......
Begrijpelijk, als je kijkt hoeveel teu een containerschip bijvoorbeeld mee neemt.
Ook in de binnenvaart is de winst met uitstoot enorm als je een schip neemt in plaats van dezelfde hoeveelheid containers of zand/grind gaat vervoeren met vrachtwagens.
De scheepvaart is wel aan het vernieuwen maar dat gaat langzamer aangezien schepen een veel langere levensduur hebben dan auto's en vrachtwagens.

Er zijn al wel nieuwe schepen die op stroom gaan varen of op LNG varen.
 
Nou, juist niet.
Ik besteed mijn geld liever aan leuke of nuttige dingen ipv idiote klimaatmaatregelen die alleen maar averecht werken (zoals biomassa waanzin).


Die biomassa waanzin zorgt er anders wel voor dat ik er lekker warmpjes bij zit met mijn pelletkachel.
Ik heb al 30 jaar geen aardgas aansluiting.
Ik was en ben dus al duurzaam voordat dat woord zo'n beetje bestond _O-
 
Die biomassa waanzin zorgt er anders wel voor dat ik er lekker warmpjes bij zit met mijn pelletkachel.
Ik heb al 30 jaar geen aardgas aansluiting.
Ik was en ben dus al duurzaam voordat dat woord zo'n beetje bestond _O-
Ja maar van jou heb ik tenminste geen last.
(in tegenstelling tot je buren waarschijnlijk)
 
Die biomassa waanzin zorgt er anders wel voor dat ik er lekker warmpjes bij zit met mijn pelletkachel.
Ik heb al 30 jaar geen aardgas aansluiting.
Ik was en ben dus al duurzaam voordat dat woord zo'n beetje bestond _O-

Die pelletkachel van jou die wordt op termijn nog wel verboden.
 
Krijg nu wel een beetje empathie voor de elektro rijders, waar is een laadpaal stress ;(, met waar zit een V-power station. :)

palletkachels of houtkabels zijn zwaar irritant idd, beetje ventileren en die giftige lucht komt weer binnen. En dat juist van het gas af ervoor zorgt.... het gaat helemaal de verkeerde kant op. Straks gaan ze alle treinen ook nog door stoomtreinen vervangen omdat stoom kokend water is?!?!?
 
Ik wil toch nog even reageren op alle “haat” die ik over mij krijg.

Het moet toch mogelijk zijn om mijn mening te geven.

We leven in een vrij land waar iedereen mag zeggen wat hij wil, zonder te beledigen.

Ik heb vroeger ook motorgereden omdat ik dat een leuke hobby vond.

Maar ik kwam tot het inzicht dat ik daarmee heel fout bezig was.

Het is toch een feit dat motoren vele malen vervuilender zijn dan grote auto’s of vrachtwagens.

En dat terwijl er nauwelijks nuttige kilometers mee gemaakt worden.

Als een vrachtwagen etenswaren naar de winkel brengt, vervuilt hij, maar er gebeurt wel iets nuttigs mee.

Omdat ik dat in dit vrije land kenbaar maakt, zijn er mensen die mij dood wensen.

Dat is niet zo netjes. Een instelling van : Degene die aan mijn hobby komt moet weg!

Al help ik daarmee de aarde om zeep. Daar geef ik niks om.

Maar ik moet wel begrip hebben voor zijn mening.

Het was mijn bedoeling om mensen hier aan het denken te zetten.

Wat een onverdraagzaamheid, die steeds verder toeneemt.

Geert Wilders vind toch ook dat hij zijn mening mag verkondigen.
Elmo! Is that you?
 
Ik wil toch nog even reageren op alle “haat” die ik over mij krijg.

Het moet toch mogelijk zijn om mijn mening te geven.

We leven in een vrij land waar iedereen mag zeggen wat hij wil, zonder te beledigen.

Ik heb vroeger ook motorgereden omdat ik dat een leuke hobby vond.

Maar ik kwam tot het inzicht dat ik daarmee heel fout bezig was.

Het is toch een feit dat motoren vele malen vervuilender zijn dan grote auto’s of vrachtwagens.

En dat terwijl er nauwelijks nuttige kilometers mee gemaakt worden.

Als een vrachtwagen etenswaren naar de winkel brengt, vervuilt hij, maar er gebeurt wel iets nuttigs mee.

Omdat ik dat in dit vrije land kenbaar maakt, zijn er mensen die mij dood wensen.

Dat is niet zo netjes. Een instelling van : Degene die aan mijn hobby komt moet weg!

Al help ik daarmee de aarde om zeep. Daar geef ik niks om.

Maar ik moet wel begrip hebben voor zijn mening.

Het was mijn bedoeling om mensen hier aan het denken te zetten.

Wat een onverdraagzaamheid, die steeds verder toeneemt.

Geert Wilders vind toch ook dat hij zijn mening mag verkondigen.

Heb je die motor van je suikeroom niet gekregen?
 
Nee oke, maar dankzij die ongein vliegt het geld dan bij je portemonnee erUIT.
Beter dat dan steeds de boel te moeten reviseren dat kost ook niet weinig.
Daarnaast tank ik in België,is een stuk goedkoper dan in Nederland,aan mij zal de Roverheid geen cent verdienen
wat dat betreft.
 
Ja maar van jou heb ik tenminste geen last.
(in tegenstelling tot je buren waarschijnlijk)


Ik weet niet wat jullie je voorstellen bij een pelletkachel maar het is geen stinkende rokende bbq of een met slecht of nat hout gestookte openhaard of 50 jaar oude houtkachel.
De maximale verbrandingstemperatuur in een conventionele houtkachel is maximaal 650 graden terwijl dat in een pelletkachel zomaar 1000 graden wordt.
Bij mij zie je dan ook nooit een rookpluimpje. Laat staan dat hij grote roetwolken uit blaast. Ook ruik je hem gewoon echt niet in tegenstelling tot een houtkachel.
Maar mensen die niet weten van hoe of wat roepen nu altijd het hardst. En in Nederland hoef je tegenwoordig geen gelijk meer te hebben maar gewoon zo hard mogelijk te roepen. Krijg je vanzelf voldoende hersenloze napraat apen achter je aan en dan wordt het waarheid terwijl dat het dus niet is.
Ongefundeerde niet op feiten gebaseerde meningen verkondigen bekt nu eenmaal lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan