Ethanol in Benzine

Thanks Man en waar ik me druk om maak is dat Jette en die Andere kleuter de oorzaak zijn dat ik straks 100 naar me werk moet rijden Nu ethanol in me tank heb zitten en zelf schijt aan alles hebben dus begin bij jezelf en ga dan andere lastig vallen met je onzin

En nu echt klaar No hard feelings :}
 
Stroom gaat vast ook duurder worden en zonnepanelen zijn cool, maar opslaan kun je je energie nog niet en ik denk dat er ook niet genoeg grondstoffen zijn om thuisopslag op grote schaal te realiseren.

Windenergie, groot voorstander van, maar ook daar: Hoe sla je het op ?
Het teveel aan opgewekte elektriciteit van je zonnepanelen terugleveren aan het net, zodat de overproductie van elektriciteit gebruikt kan worden om waterstof te produceren? Daar zijn ontwikkelingen gaande waardoor die productie steeds efficiënter wordt.
 
gewoon 17 van de grootste Cruiseschepen aan de ketting leggen Die vervuilen net zoveel als alle automobielen die er rond rijden in de wereld

Onee dat is ook een speeltje van de rijken Sorry
 
Zwarte stookolie bedoelt u

Maar laten we er maar over op houden iedereen ziet maar hoe of wat het zal mijn tijd wel duren

Ga nu een een vliegticket regelen Naar Marokko voor 75 euro lang leven het milieu
 
Nogmaals dit is nog steeds niet onderzocht, bewezen en onderbouwd.
Dit wordt verondersteld omdat de 10% van onze bevolking die last heeft van luchtwegaandoeningen er over klagen. Maar die hebben overal last van. Vervolgens wauwelen longartsen de patiënten na want die hebben er financieel baat bij en wordt dit breeduit verkondigd in media tv.
En aangezien in Nederland alleen de minderheden nog belangrijk zijn en we tegenwoordig nauwelijks opgeleide volksvertegenwoordigers hebben en het lekker ligt bij de kiezers gaan ze dit soort totaal overbodige maatregelen nemen op onderbui gevoel maar niet onderbouwd en bewezen.
En de grote meute in Nederland loopt daar hersenloos achter aan
Denk je dat ze klagen zonder er last van te hebben?
 
Bonaire, die Nederlandse gemeente, draait op 5x 2.8MW diesel aggregaten...
(oja, en wel 12 windmolens, op een eiland waar het altijd waait.)
 
[edit MBM: beledigende reply verwijderd]

1581766262392.jpeg
_O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks Man en waar ik me druk om maak is dat Jette en die Andere kleuter de oorzaak zijn dat ik straks 100 naar me werk moet rijden Nu ethanol in me tank heb zitten en zelf schijt aan alles hebben dus begin bij jezelf en ga dan andere lastig vallen met je onzin

En nu echt klaar No hard feelings :}

:N niet de oorzaak, hun maatregelen zijn het gevolg. Als je dat niet in wil zien, zul je t ook niet snappen.
Of je het met de maatregelen eens bent is een ander onderwerp.


Rare manier van communiceren heb jij.

Iemand ziet dingen iets anders dan jij en dat zeg je dat diegene je lastig valt met onzin ?

Dat is niet zoals we met elkaar omgaan op M-F.

Reageer eerst maar eens op argumenten ipv alleen maar af te geven op alles en iedereen die het ook maar een heel klein beetje niet met je eens is.

Je kunt meer leren van 1 iemand die het niet met je eens is dan van 100 mensen die als een spiegel hetzelfde zeggen als jijzelf.
Maar dan zul je wel een normaal respect moeten hebben voor je gesprekspartners.




Het teveel aan opgewekte elektriciteit van je zonnepanelen terugleveren aan het net, zodat de overproductie van elektriciteit gebruikt kan worden om waterstof te produceren? Daar zijn ontwikkelingen gaande waardoor die productie steeds efficiënter wordt.

Zover ben ik nog niet.... maar wellicht ook een oplossing :)





gewoon 17 van de grootste Cruiseschepen aan de ketting leggen Die vervuilen net zoveel als alle automobielen die er rond rijden in de wereld

Onee dat is ook een speeltje van de rijken Sorry

Dan moet je ook motoren die puur for fun gebruikt worden aan de ketting leggen. Je kan niet de een iets kwalijk nemen maar voor jezelf hetzelfde wel goedkeuren. Vervuiling is vervuiling, groot of klein.




Zwarte stookolie bedoelt u

Maar laten we er maar over op houden iedereen ziet maar hoe of wat het zal mijn tijd wel duren

Ga nu een een vliegticket regelen Naar Marokko voor 75 euro lang leven het milieu

De cruiseschepen moeten aan de ketting maar wel lekker goedkoop gaan vliegen.
Veel hypocrieter heb ik t niet gelezen de afgelopen maanden.
 
Laatst bewerkt:
Nee daar zijn ook van die rare snuiters zoals jij schiet ik niks mee op


Denk dat jij in het echte leven veel gepest wordt en hier een beetje de stoere bink wil uithangen Toppy

@FritsVrolijk

Geen idee waar je nu mee bezig bent, maar dit is NIET de manier waarop we op M-F met elkaar omgaan. Als je op deze manier doorgaat word je account gesloten, eerst tijdelijk trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Te kleinschalig, onze multinationals hebben er (nog) geen belang bij, dus daar zit standaard een soort handrem op. Die verdienen liever aan hun afval, wat ze bijmengen bij hun brandstoffen, wat MEER Co2 uitstoot als benzine zonder bijmenging. En de groeten van Rutte!!
 
Waterstof zit ook in ammoniak (NH3). Als er dus een stikstofcrisis is, dan hebben we toch ook een waterstofcrisis?
 
Te kleinschalig, onze multinationals hebben er (nog) geen belang bij, dus daar zit standaard een soort handrem op. Die verdienen liever aan hun afval, wat ze bijmengen bij hun brandstoffen, wat MEER Co2 uitstoot als benzine zonder bijmenging. En de groeten van Rutte!!
Komt wel, de mogelijkheden zijn eindeloos van verwarmen van huizen tot aan gebruik in de luchtvaart.
 
:N niet de oorzaak, hun maatregelen zijn het gevolg. Als je dat niet in wil zien, zul je t ook niet snappen.
Of je het met de maatregelen eens bent is een ander onderwerp.


Rare manier van communiceren heb jij.

Iemand ziet dingen iets anders dan jij en dat zeg je dat diegene je lastig valt met onzin ?

Dat is niet zoals we met elkaar omgaan op M-F.

Reageer eerst maar eens op argumenten ipv alleen maar af te geven op alles en iedereen die het ook maar een heel klein beetje niet met je eens is.

Je kunt meer leren van 1 iemand die het niet met je eens is dan van 100 mensen die als een spiegel hetzelfde zeggen als jijzelf.
Maar dan zul je wel een normaal respect moeten hebben voor je gesprekspartners.






Zover ben ik nog niet.... maar wellicht ook een oplossing :)







Dan moet je ook motoren die puur for fun gebruikt worden aan de ketting leggen. Je kan niet de een iets kwalijk nemen maar voor jezelf hetzelfde wel goedkeuren. Vervuiling is vervuiling, groot of klein.






De cruiseschepen moeten aan de ketting maar wel lekker goedkoop gaan vliegen.
Veel hypocrieter heb ik t niet gelezen de afgelopen maanden.
En dat jij denkt dat ik echt een ticket ga kopen zegt iets over hoe slim jij bent
 
Terug
Bovenaan Onderaan