eugene heeft een schade r6 gekocht

eugene

MF veteraan
11 feb 2003
3.630
0
kortrijk, belgium
jip, vant weekend een dagje zitten kijken achter een schadebak, en gelijk een gevonden
gisteren gaan kijken en direct verkocht! hopelijk heb ik een goede koop gedaan, want kon er niet meer rijden
jip, nu nog een race kuipken op, een nieuw rempompken, en den dezen kan op circuit gaan blazen :) :) :)

full
 
Nice!!!! Zo te zien valt de schade wel mee. Is het subframe ook krom of lijkt dat maar zo?

Suc6!
 
Nice!!!! Zo te zien valt de schade wel mee. Is het subframe ook krom of lijkt dat maar zo?

Suc6!

wij hebben niets krom gezien, zelfs geen schending aan de kader en benzinetank
natuurlijk weet je nooit met een schadebak
wat ook in mn voordeel sprak(dacht ik) is dat die kerel een rijkswachter is, dus waarschijnlijk wel eerlijk is
ook geen lekkage aan de voorvork!!
 
Geld teveel ofzo? :) :+

Nieuwe mile en dan ook nog een r6'je.. (in mindere mate, dat dan weer wel)

nope, ik zie dit op lange termijn, en ik wil niet direkt vallen met de mille, eerst goe leren rijden opo circuit!!!
en moet zeggen ik had nog een cbr staan die ik verkocht heb, dus is dit bijna een nuloperatie voor mij, als je weet wat ik voor die r6 betaald heb
hij is van 99 en heeft nog geen 20000km....
 
Hoe is die eigenlijk gevallen? Langs twee kanten schade ..

ff een gokje: op de rechterkant gegleden en toen iets tegengekomen (stoeprand, dijk :P ) waardoor ie op de andere kant is gegooid. (rechts schuifschade, links gebroken ;) )

Maareh... leuk hoor, hopelijk heb je er veel plezier van :)
 
wat denk je dat ik er voor betaald heb?
ge moet een beetje geluk ook hebben denk ik
wat zouden jullie ervoor betaald hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan