Eujjj...hier Piepie

piepie

MF veteraan
25 jul 2006
1.575
0
Hellemund-Brauws
Hai hai,

Mijn naam is Jantine,26 jaar,rij op een Yammie R6 uit 2001,kleur.......blauw(hahaha...wie niet).Aan mijn motor hebben we al een en ander aan gedaan,en hij is nu zoals ie wezen moet(op een seatcover na dan).
Ik woon in Helmond ben getrouwd met mijn menneke Gertjan een kawa ZX10R rijder.
Verder ben ik werkzaam in een stomerij in Son en Breugel.
Ik ga regelmatig mee met de motorclub Citytrippers(vrouwencluppie)om daar wat motorervaringen op te doen.
Verder zijn naast het motorrijden mijn hobby's...Mijn franse bull Chika,Mijn x bouvier-Newfoundlander carreau,wandelingen,forummen,dvdtjes kijken....
Ik zal even een foto van mijn motor toevoegen.

Houdoe,

Jantine (piepie)


vanalles028.jpg


 
Hai hai,

Mijn naam is Jantine,26 jaar,rij op een Yammie R6 uit 2001,kleur.......blauw(hahaha...wie niet).Aan mijn motor hebben we al een en ander aan gedaan,en hij is nu zoals ie wezen moet(op een seatcover na dan).
Ik woon in Helmond ben getrouwd met mijn menneke Gertjan een kawa ZX10R rijder.
Verder ben ik werkzaam in een stomerij in Son en Breugel.
Ik ga regelmatig mee met de motorclub Citytrippers(vrouwencluppie)om daar wat motorervaringen op te doen.
Verder zijn naast het motorrijden mijn hobby's...Mijn franse bull Chika,Mijn x bouvier-Newfoundlander carreau,wandelingen,forummen,dvdtjes kijken....
Ik zal even een foto van mijn motor toevoegen.

Houdoe,

Jantine (piepie)


(Afbeelding)

Welkom op MF :]

(eindelijk FIPO :P )
 
Dank jullie wel...hihi...heb met de zoekfunctie even opgezocht wat FIPO betekent...hahahaha :9 :W



Ps;Wat een mooi bulleke zeg!
Mooie stroming.Stamboom ???
Mijn bulleke staat bij Offtopic...leukste foto van je hond.
 
Hai hai,

Mijn naam is Jantine,26 jaar,rij op een Yammie R6 uit 2001,kleur.......blauw(hahaha...wie niet).Aan mijn motor hebben we al een en ander aan gedaan,en hij is nu zoals ie wezen moet(op een seatcover na dan).
Ik woon in Helmond ben getrouwd met mijn menneke Gertjan een kawa ZX10R rijder.
Verder ben ik werkzaam in een stomerij in Son en Breugel.
Ik ga regelmatig mee met de motorclub Citytrippers(vrouwencluppie)om daar wat motorervaringen op te doen.
Verder zijn naast het motorrijden mijn hobby's...Mijn franse bull Chika,Mijn x bouvier-Newfoundlander carreau,wandelingen,forummen,dvdtjes kijken....
Ik zal even een foto van mijn motor toevoegen.

Houdoe,

Jantine (piepie)


(Afbeelding)
WAT??? Kattenmeppers!!! :P


maar desondanks:


*O* Veel *O* Plezier *O* Op *O* Motor *O* Forum *O*
 
heey een helmondstertje :+

welkom hier en veel plezier

en kijk ook even bij waar is wat te doen
is ook een topic over helmond daar
:W *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan